Problem z ABS - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wczoraj mialem wolną chwilke i poszukalem zlaczek od czujnikow przednie chyba sa ok pokazuje okolo 970ohm przy ruchu piasta wartosc sie zmienia-tylne niestety nie udalo mi sie odnalezc musza byc chyba gdzies pod plastikami oslaniajacymi nadkole od strony wewnetrznej.Moje pytanko czy bezpiecznik 15A EFI resetuje takze bledy z komputera ABS czy trzeba odpinac akumulator zeby wykasowac bledy-wedlug mie przod jest OK a kontrolka dalej swieci
  
 
Cytat:
2007-10-26 16:46:35, marcin06ge pisze:
Wczoraj mialem wolną chwilke i poszukalem zlaczek od czujnikow przednie chyba sa ok pokazuje okolo 970ohm przy ruchu piasta wartosc sie zmienia-tylne niestety nie udalo mi sie odnalezc musza byc chyba gdzies pod plastikami oslaniajacymi nadkole od strony wewnetrznej.Moje pytanko czy bezpiecznik 15A EFI resetuje takze bledy z komputera ABS czy trzeba odpinac akumulator zeby wykasowac bledy-wedlug mie przod jest OK a kontrolka dalej swieci


Trzeba mierzyc i wywijac przewodem czy rezystancja nie skacze...a co z napiec iem do czujnika??
Wtyczki tylnych sa pod boczkami oparcia tylnej kanapy...trzeba wyrwac siedzenie i kazdy boczek jest na 1 srubie a potem rwiesz w gore z haka.


-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Napiecia nie zmierzylem niestety wszystko zbyt ladnie wygladalo nie ruszane pod nadkolami wiec tylko zmierzylem opornosc,obstawiam tylne poniewaz poprzedni wlasciciel jak wymieniel amortyzatory z tylu to poukrecal sruby podtrzymujace przewody do amortyzatorow a puzniej przykrecil drutem na skretke i one tak sobie luzno tam lataly.Niby nie zobaczylem na zewnatrz zadny przetarc ani przeciec ale raczej bym obstawial tyl.Tak sobie myslalem czy zlaczka tylnia nie wyszlaby jakbym wyciagnol dlawik gumowy z nadkola zeby nie trzeba bylo rozbierac srodka i czy napewno zresetowalem pamiec wyciagajac EFI...
  
 
Cytat:
2007-10-28 12:41:23, marcin06ge pisze:
Napiecia nie zmierzylem niestety wszystko zbyt ladnie wygladalo nie ruszane pod nadkolami wiec tylko zmierzylem opornosc,obstawiam tylne poniewaz poprzedni wlasciciel jak wymieniel amortyzatory z tylu to poukrecal sruby podtrzymujace przewody do amortyzatorow a puzniej przykrecil drutem na skretke i one tak sobie luzno tam lataly.Niby nie zobaczylem na zewnatrz zadny przetarc ani przeciec ale raczej bym obstawial tyl.Tak sobie myslalem czy zlaczka tylnia nie wyszlaby jakbym wyciagnol dlawik gumowy z nadkola zeby nie trzeba bylo rozbierac srodka i czy napewno zresetowalem pamiec wyciagajac EFI...


EFI jest od silnika

Trzeba zmostkowac TC z E1 w diagnozlaczu i 8 razy w ciagu 5 sekund podreptac po hamulcu na wlaczonym zaplonie.
W czym problem nie wiesz jak wyjac tylna kanape to minuta osiem,i masz wtyczki na wierzhu od nadkola nie dojdziesz.
Skoro dyndaly to wielce prawdopodobne ze sie przelamaly.Ale mierzac napiecie na wtyczce masz od razu pewnosc ze komputer i instalacja jest ok.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Kanapy i wnetrz wolalbym nie ruszac bo zawsze cos tam sie urwie,peknie i potem skrzypi,trzeszczy itd. ale jesli trzeba to trzeba jak bede mial w najblizszym czasie wolne od pracy to poszukam tych złaczek bo chciałbym zrobic to przed zima-narazie dzieki za pomoc o dalszych postepach bede informowal
  
 
Wczoraj wreszcie nadszedł ten sądny dzień i odnalazłem tylne złaczki od ABSu po rozpieciu miernik pokazał 1,2kOhma z haczykiem na obu kołach i napiecie od komputera 0,57V.Podczas szarpania samochodem oporność zmieniała się więc czujniki chyba działają.Zapomnialem jak zresetować a nie miałem dostepu do kompa więc ściągnołem na ok godzine kleme z akumulatora.Niestety kątrolka jak swieciła tak swieci nadal
  
 
A ja mam takie pytanko. Czy gdzieś jeszcze znajduje się bezpiecznik od ABS-u niżeli pod maską? Bo znajomy mi mówił że np u niego są dwa bezpieczniki. Jeden pod maską a drugi w kabinie. Czy w naszych kochanych Carinach jest podobnie, czy tylko jeden bezpiecznik pod maską ?
  
 
Cytat:
2008-06-04 14:45:54, marcin06ge pisze:
Wczoraj wreszcie nadszedł ten sądny dzień i odnalazłem tylne złaczki od ABSu po rozpieciu miernik pokazał 1,2kOhma z haczykiem na obu kołach i napiecie od komputera 0,57V.Podczas szarpania samochodem oporność zmieniała się więc czujniki chyba działają.Zapomnialem jak zresetować a nie miałem dostepu do kompa więc ściągnołem na ok godzine kleme z akumulatora.Niestety kątrolka jak swieciła tak swieci nadal


To zjedz na dol tam BE napisal jak skasowac bledy.
Tylne czujniki masz ok ale przednie mi sie nie podobaja powinno byc 1200ohm,i powtarzam podczas pomiarow wywijaj kablami od czujnikow ,a rezystancja ma byc stabilna a nie skakac.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Biglektronie u mnie to juz nieaktualne znalazłem problem juz dawno i jest jak narazie OK. Okazało sie ze jak była uderzona to jakis matoł przy naprawie zakładając lampe przednią prawą tak przykręcił że przecioł przewód blachą za lampą i dlatego wyrzucało mi to ten błąd na elektrozaworze pompy. Dziekuje za pomoc.