Xxx [ GrzEE ] xxx

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie, podjęta została decyzja o tym, że własnie ten wypierdek bedzie najniższym samochodem w tym klubie.

Niestety przy podjęciu takiej decyzji, bede musiał chyba zrezygnować z dokladki od golfa bo bede tarł nią cały czas po ziemi.
W zwiazku z powyższym mam pytanie, kto ma dokladke od focusa

[ wiadomość edytowana przez: djtados dnia 2010-03-15 20:11:25 ]
  
 
No to powodzonka

P.S. Załozyłes wreszcie te pierścienie??
  
 
Własnie pisze Ci o kluczu który potrzebuje Bez klucza sie nie zabieram. Mam dosc niszczenia tych pierscieni.

P.S Kupie klucz do pierscieni na gwincie. Pierscienie o srednicy 79mm
  
 
No ja Ci klucza juz nie załatwie (moze Wilk?) nie mam skąd Pisałes na GG ale zapewne znowu coś sie z nim dzieje bo wiecej niz "SIEMA" nie dostałem ;/
  
 
Ja szukam od kiedy kupiłem gwint i do dzisiaj nie znalazłem...
  
 
a nie mozesz sobie wyciąc takiego klucza? powiedzmy z blachy 3-4 mm?
  
 
Frysiu ze tak powiem ja jestem taki mieszczuch co nie ma narzedzi zeby sobie cos takiego zrobic...
Pozatym we Wrocku nie ma magików co to powiesz im co i jak i robią... Jesli jednak takiego znajdziesz to za taki klucz bede musiał oddac polowe wyplaty...
  
 
blacha 4mm i plazmą wytniesz co chcesz
  
 
Z ta plazma to ma byc zart?
Może lepiej wezme i zaczne gryźć ta blache... Moze cos wygryze...
  
 
czemu zart każdy spawacz ci coś takiego wytnie plazma
  
 
Zapraszam do Wrocławia...
Pojedziesz do Archimedesa to zawołaja Ci 500zł za wlaczenie maszyny, nie mowiac juz o materiale bo policza ze z 1m kw blachy to musza zrobic.
Jak chciałem zrobic pierscienie do gwintu to krzyknęli mi 800zł za 8 pierscieni z aluminium...
W koncu Bartka (Bartek ojciec zrobił mi takowe...
  
 
oj chyba przesadzasz masz może zdjęcie takiego pierścienia i klucza jak on powinien wyglądać???
  
 
Nie przesadzam, jesli nie masz znajomych we Wrocku co zrobia Ci coś takiego to musisz placic...

Klucz powinien wygladac jak ten na zdjęciu...

KLUCZ
  
 
grzes wyslij mi wymiary tuleji na priv, postaram sie cos podziałac moze bedzie nawet taki sam jak klucz do mojego gwinta.
  
 
Grzee a może faktycznie spytaj czy ktoś nie miałby takiego klucza i poprostu pożyczy ci go na jakoś czas.
Albo fryś coś tam wytnie znając jego możliwości nic nie jest niemożliwe

[ wiadomość edytowana przez: Remarq dnia 2007-05-01 17:37:36 ]
  
 
powiem Tobie tak weź pierścień i jedź do mechanika który spawa tłumiki jak ma plazme to powinien Ci to zrobić od ręki wycinanie potrwa może z 10 minut
ps. wim że to sie da zrobic bo sam sie kiedys plazma posługiwałem to jest łatwa robota jak juz nic nie znajdziesz to daj znać to sie popytam co i ile by to kosztowało u mnie w okolicy
ps2.ile kosztuje orginalny jeżeli tozna taki kupić??? bo może sie nie opłaca
  
 
No wlasnie ja za żadne skarby nie potrawie zadnego takiego klucza zlaleźć, myslałem że w castoramie kupie cos takiego bo to nie jest wynalazek a czesto spotykany klucz.

Nawet jak scigałem się na rowerku to pamietam ze mechanik miał kilka takich kluczy o roznych srednicach, wpadłem na pomysl by poszukac po sklepach rowerowych ale tez nic nie znalazłem

Nadzieja we Frysku Chyba poszedł sprawdzac jaki ma klucz bo sie do mnie przestał na gg oddzywac jak powiedzialem mu srednice pierscienia
  
 
Oj cinus wydaje mi sie że taki klucz ani łatwodostepny nie jest a juz napewno nie tani
Zazwyczaj bywa tak że jeśli coś wydaje się proste i tanie to w sklepie kosztuje 10 razy drożej niż wyglądało

Swoją drogą jest jeszcze jeden sposób czasem można uzyć klucza do odkręcania filtra oleju najlepiej takiego elementeł łańcucha. Wiem że to metoda raczej nie tego... ale jak już naprawde potrzeba wtedy nie ma co wybredzać w środkach
  
 
Tak Marku... tylko że pierscienie strasznie sie niszcza, a tego chce uniknac...
Dopóki nie dostane klucza to ess bedzie stał 4cm nad ziemia, gdy dostane klucz pojdzie 1,5cm nizej
  
 
Wiem o jakie rowerowe ci chodzi i tez mi to przyszło do głowy jednak one mają chyba o jakies 2 cm mniejszą średnice (tak na oko podałem)
Zresztą te rowerowe zawsze można było odkręcać przy pomocy młotka i przecinaka (nakrętka już nie wyglądała tak elegancko po całej operacji jednak odkręcić sie dawała zawsze )
tymbardziej że tam była raczej stalowa a przy alu pierścieniach oj to by był spustoszenie

[ wiadomość edytowana przez: Remarq dnia 2007-05-01 17:47:18 ]