[OGÓLNE]1,8 105 a 115 jakie różnice i który lepszy? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No i sprawa z kolektorem wyjaśniona

A mam pytanie, czy do 115 to już tylko należy montować instalacje lpg sekwencyjną???
  
 
ja mam 2 generacje LOVATO i bezpiecznik na rurze dolotowej, od 5 lat żadnych problemow
  
 
A czyli da radę Ale ci bierze tego gazu?
  
 
sorka nie LOVATO tylko LANDI a bierze roznie jak jezdze normalnie w cyklu mieszanym okolo 10,5 l/100km, a jak sie troche szaleje to okolo 12l/100km
  
 
Czyli tyle samo co mój 1,4
  
 
No panowie to i ja się dołaczę do tematu.
Miałem MKVII 1995 1,8 105 PS + gaz II gen.
Obecnie mam MKVII 1996 1,8 115 PS + gaz II gen.
Odczucia - 105 jechał porządnie dopiero od 3000 obrotów, natomiast 115 jedzie przyzwoicie już znacznie niżej, a prawdziwego kopa dostaje trochę wyżej - przy około 3500 - 4000 tyś.
Poza tym żadnej różnicy w eksploatacji nie ma - palą podobnie, czyli 10,5 LPG latem, trochę ponad 11 zimą.
W 115 odrrócony kolektor ssący sprawił mi sporo kłopotu przy wymianie krokowca, ale w końcu nie robi się tego co tydzień
Jeśli idzie o gaz II gen, to NIE POWINNO SIĘ stosowac go w 115 PS, ale wystarczy wymienić świece i przewody na Motorcrafta i nie ma ryzyka wystrzału i zniszczenia kolektora.
  
 
to trochę odgrzał kolega kotleta
  
 
To są efekty używania opcji "szukaj" tak bardzo przez wszystkich polecanej
A że mam obiektywne porównanie obu silników to dorzucam swoja opinię - może komuś się przyda