Zagazowałem E-9 - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ja tez miałem problem z regulatorem na bimetalu i nie mogłem zbic obrotow.Uszczelka niedokładnie dociskała sie do otworu i czesc powietrza przechodziła dalej.Zaslepiłem wlot powietrza w gardzieli przepustnicy i teraz obroty mam stabilne jak nigdy.Jedyny mankament to za niskie obroty na zimnym silniku ale niedługo sie za to wezme.
  
 
Cytat:
2007-07-04 14:37:09, gladiator pisze:
...................... Chyba musze odpuscić i latać tak jak jest uroki LPG



Mam silnik 1.3 2E-E (12V wtrysk wielopunktowy) i instalacje I generacji od 110000 km i nie miałem z nią problemów choć tylko 2 razy wymieniłem filtr gazu. W tej chwili to do wymiany jest parownik ale po takim przebiegu to normalka. Gaz jest dobry jak go ktos dobrze założe, bo inaczej to same kłopoty. A urok w gazie jest taki że jest o ponad 50% tanszy od benzyny i to mi pasuje.
  
 
Ja bym partaczom nie odpuścil.
Wcześniejszą E 9 1,3 12V na gaznilu dalem do zagazowania i to potrafili spiepszyc za przeproszeniem. Nie dość że duzo palila bo na trasie łykneła mi 17 l w dodatku nie jadąc to jeszcze na pb sie nie wkrecala wyżej niz 3 tysiaki.
Pojechalem z kolegą z donośnym głosem pod lugiej klutni, wyzwiskach i zrowniu gości z ziemia postraszeniu ich ochroną konsumentów inspekcją pracy sądem i wszystkim co bylo możliwe( inaczej sie nie dalo bo grali cwaniaków kim oni nie sa a my ch... wiemy ) po dwóch dniach stania auta dalo sie zrobic ze chodzila dobrze na pb i na gazie i spalanie na trasie wynosilo 7 litrow w mieście ok 10 i dobrze sie zbierala.
Tak ze jedz i niech nie udaja ze nie wiedza tylko niech doprowadza auto do porzadku. Co znaczy ze auto ma nie chodzic.
Gaz jest paliwem dodatkowym na pb ma normalnie dzialac i na gazie skoro wydales pieniądze za instalacje ktore podejrzewam łatwo nie przyszły.
  
 
Zgadza sie Przy najblizszej Okazji Zajade niech kompa podłączaja i ustawiaja !
  
 
Cytat:
2007-07-08 17:17:45, gladiator pisze:
Zgadza sie Przy najblizszej Okazji Zajade niech kompa podłączaja i ustawiaja !



Nie wiem czy to coś da.Ile razy mozna ustawiac instalacje?Dobrze dobraną instalke ustawia sie raz i powinna chodzic do konca z małymi korektami w miedzyczasie.Cała sztuka to dobrac elementy tak aby wszystko zagrało i grało jak najlepiej przez długi czas.W swojej corolce założyłem reduktor z poprzedniego samochodu tj. carinyII 2.0 i dosyc duży mixer który sam doswiadczalnie dorobiłem.Jezdzi niewiele gorzej jak na benzynie i nie musze nic ruszać.Dławienia duzego nie ma bo gardziel mixera ma chyba ok. 38mm(juz nie pomiętam bo dawno nie rozbierałem) a reduktor daje sobie rade z wydatkiem.Spalanie chyba w normie bo ok.7.2 srednio.
  
 
Lepsza Historia mi sie zdarzyła.
Wczoraj wstałem i jadę do pracy, po jakiś 200 metrach rondo, wiec wrzucam LUZ. A Tu nagle wruuuuuu obroty do 0 i zapala mi sie AKU i CHECK ENGINE !!!
Samochód zdechł ?
Odpalam jadę dalej wrzucam na luz SRUUUUUUU --- samochód zdechł ???!!!
Co czułem :
:twisted: :mad: :twisted: :mad: :twisted: :mad: :twisted: :mad: :twisted: :mad: !@#$%^&*(&^%$#@

Przełączyłem na benzynę i jechałem na benzynie !!!!!!!! Dopiero na trasie przełączyłem na LPG.

Zajechałem dzis do GAZOWNIKA a on co jest ??? Heh. Przecież pisałem mu sms-y !!!!
Ja mowie ze to i to, a on a był Pan umówiony ? :o
No to długo nie myśląc wale: TO SIE UMAWIAMY !
On:
Na przyszły tydzień.
Ja:
Poniedziałek !
On: 16:00
Ja: Dobrze bo na benzynie auto działało NORMALNIE a odkąd mam LPG same problemy !!!!
Mam za wysokie obroty na benzynie,
On:
Ja jestem od LPG .
Ja:
OK !!!! USTAWIE SILNIK JAK TRZEBA FACHOWO NA BENZYNIE I PRZYJADE NA BENZYNIE PAN USTAWI LPG !!!! Heh
On:
OK
Ja:
OK.
Tak oto czekam do zasranego gównianego Poniedziałku ciekawe co wymyśli ???

On jest od LPG ha ha ha To po co zakłada LPG jak sie nie zna na silnikach!!!
Oj Jak znów coś Schrzani to będę załatwiał sprawę u RZECZNIKA PRAW KONSUMENCKICH itp........
  
 
Cytat:
Tak oto czekam do zasranego gównianego Poniedziałku ciekawe co wymyśli ??? On jest od LPG ha ha ha To po co zakłada LPG jak sie nie zna na silnikach!!! Oj Jak znów coś Schrzani to będę załatwiał sprawę u RZECZNIKA PRAW KONSUMENCKICH itp........



Daj se siana,kup pare butelek piwa i przyjedz do mnie.Wypijesz sobie piwo i zrobimy ten gaz.Tylko kup te bezalkoholowe albo wez drugiego kierowce.
Daj wiekszą dawke gazu na reduktorze albo zobacz czy nie dmucha gdzieś bezposrednio w dolot powietrza.
  
 
No i właśnie przez takich "szpeców" odechciewa się człowiekowi montowania gazu.
Gladi wpisz go na naszą czarna listę - może ci ulży...
  
 
Cytat:
2007-07-12 09:46:07, madzia_83 pisze:
No i właśnie przez takich "szpeców" odechciewa się człowiekowi montowania gazu. Gladi wpisz go na naszą czarna listę - może ci ulży...




Gadałem albo raczej rozmawiałem z kolega z cb-radio i stwierdzi ze na bank musi mi założyc wiekszy parownik !

Teraz tankowałem na maxa 30 litrow i przejechałem 335 kilometrow.
Za duzo tez pali, ale w poniedziałek jade i niech ustawia.
P.S.
Gdzie ta czarna lista, a jeszcze jek skonczy mi sie gwarancja to go obsmaruje w firmie BRC Polska i główna.
Pozdrawiam
  
 
Glad TUTAJ jest link do niepolecanych firm.
  
 
Cytat:
2007-07-15 09:33:16, madzia_83 pisze:
Glad TUTAJ jest link do niepolecanych firm.



dzięki zapodałem, podobno mam za mały parownik ?
Ktos wie jaka jest różnica miedzy 80 a 120 ?
  
 
Tak wygląda instalacja w mojej E-9:







  
 
Faktycznie wyglada na mały, mój znajomy miał podobny problem w Audi i po wymianie parownika wszystko jest w porządku. Po prostu gazownicy chcieli zaoszczedzic.
  
 
Cytat:
2007-07-17 12:34:35, mirwin pisze:
Faktycznie wyglada na mały, mój znajomy miał podobny problem w Audi i po wymianie parownika wszystko jest w porządku. Po prostu gazownicy chcieli zaoszczedzic.




Byłem i ustawił mi ze mam teraz 650 obrmin po rozgrzanym hymmmmm
  
 
Cytat:
2007-07-15 20:36:03, gladiator pisze:
dzięki zapodałem, podobno mam za mały parownik ? Ktos wie jaka jest różnica miedzy 80 a 120 ?


Z tego co widzę masz parownik model "Tecno" a ten wysępuje w wersjach 70 i 100 kW. Czyli nawet jeśli masz tn mniejszy to i tak masz te 95 KM a silnik ma 75KM więc za mały raczej nie jest. A nawet jeśli by był za mały to z tego co widziałem odcina tylko górną granicę obrotów a do normalnej pracy wystarcza.
  
 
A wiecie co oznacza ze jest:
Powietrze Zagazowane ???
  
 
Gladiator żałujesz że zagazowałes czy nie??, bo ja sie zastanawiam nad gazem, ale po tym watku raczej optymistycznie patrzec na gaz nie mozna.
Ps. napisz ile Cie wyniosła instalka
  
 
Cytat:
2007-08-06 19:14:29, Romlat pisze:
Gladiator żałujesz że zagazowałes czy nie??, bo ja sie zastanawiam nad gazem, ale po tym watku raczej optymistycznie patrzec na gaz nie mozna. Ps. napisz ile Cie wyniosła instalka




Uczucia są mieszane.
Jak podjezdzam pod cpn jestem szczęśliwy, jak zaczyna wariować i trzeba jezdzic do mechaniora jestem zły a do tego mechaniki kombinują itp....
Z tego co wiem znajdź mistrza zakładania LPG i nie żałuj kasy, nie patrz ze taniej 300 złoty tylko renoma.
Ja zapłaciłem 2050.
  
 
Cytat:
2007-07-27 21:23:44, gladiator pisze:
A wiecie co oznacza ze jest: Powietrze Zagazowane ???


Jak jest nowy zbiornik (lub otwierany) to takie coś jest. Pierwsze tankowanie jest najgorsze, gaz spływa w mig później już coraz lepiej Kilka pełnych tankowań i wraca do normy
  
 
Witam, bo po dużej trasie stwierdzam ze spalanie na LPG jest Cudowne i jestem zadowolony.