Xxx [paco_84ET]xxx

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Właśnie przerabiam essiego i brakuje mi tylko kilku elementów. Wie ktoś jak zrobić pojedyńczą wycieraczkę z przodu i przyciemnić wkłady przednich lamp??


[ wiadomość edytowana przez: djtados dnia 2010-03-13 07:18:51 ]

[ wiadomość edytowana przez: djtados dnia 2010-03-13 07:19:20 ]
  
 
biedny escort... jak zobaczylem ta ostatnia fotke w profilu...
  
 
Pewnie najlepiej byłoby przełozyć od jakiegos auta z seryjną 1 wycieraczką. Przyciemniianie było na forum
przyciemnianie lamp

Ale ze zderzakiem to poleciałeś
  
 
nie no "wieszak na pranie" jest de best
  
 
Wycieraczkę możesz zapożyczyć z M-B 124 lub Uno, ponoć te z uno są lepsze.

Samochód masz faktycznie, nazwijmy to, niespotykany Ale ważne, że spełnia Twoje oczekiwania
  
 
Paco_84ET tylko sie nie obrażaj od razu. Po prostu poszedłeś inna drogą tunningu niż wiekszość. Ale pamiętaj "z pradem płyna tylko smieci"

Pozdrawiam
  
 
kazdy ma inny gust jednym sie podoba taki tuning jak kolega zaczyna a innym wystarcza gleba i duza felga...
  
 
Łoj, on ci ode mnie jest Witam Paco. Twoje auto, twój tuning, ważne żeby tobie się podobał. Zrób dla mnie i dla braci Fefkowej jedno: spasuj to wszystko tak, żeby miało ręce i nogi a nie kilkucentymetrowe szczeliny między zderzakiem a lampami etc. Pozdro z Gniezna
  
 
Paco - chyba nie tędy droga.

Polecam:

- www.ford-escort.de => Show & Shine => ...

- www.fordescort.org (FEFK'owe samochody)
  
 
Mario ale Paco ma właśnie taką wizję swojego auta i dla mnie jest bezsensem sprowadzanie siła na "właściwą" wg Ciebie drogę. Nie mówię, że mi się podoba ale też nie narzucam tutaj nowemu koledze ani nie sugeruję na siłę jak ma dokładnie wyglądać JEGO auto. Jak się nie podoba, to poprostu to powiedz albo przemilcz ten fakt. Koniec kropka pl.


[ wiadomość edytowana przez: _muzzy_ dnia 2007-07-26 10:55:31 ]
  
 
Na efekt końcowy wydaje mi się należy jeszcze trochę zaczekać... Ale styl F&F jest raczej złotówkochłonnym rodzajem tunningu i niedofinansowany zazwyczaj kończy się... kiepsko. Trzeba liczyć siły na zamiary...

OT: To mi się właśnie podoba na tym forum - projekt że tak powiem "kontrowersyjny" a odpowiedzi jakże dyplomatyczne, wolę nie myśleć co by się działo na jakimkolwiek innym forum...

  
 
Hmmm... Tak jak koledzy pisza... Projekt jest conajmniej kontrowersyjny. Jeśli jednak będziesz dalej go ciągnął, to radzę przyłożyć się do jakości - jeśli jest coś nie do końca zrobione dobrze, to lepiej tego wogóle nie robić. Osobiście mi się taki tuning wogóle nie podoba - ale jedni wolą białe i inni czarne
  
 
jak najbardziej pochwalam, jak sie tylko podoba włascicielowi to trza robic, z mojego spoilera na klapie tez sie niektorzy smieja, a najbardziej niedokonca uswiadomione laski jadące ze swoim superboyem superfuraczem (bmw, mercedes, oczywiscie odpowiednio e34 i w 124)
  
 
Mnie się taki tuning podoba, ale na autach z innej bajki:

- Lancer
- 350Z
- Impreza, etc...

Bo jak ktoś weźmie Tico wrzuci mu super spojlery, dokładki, neony, itp. to z tego nic nie będzie.

Muzzy - ja autorowi tego tematu nie narzucam jak ma robić swoje auto, bo to jemu ma się przede wszystkim podobać, tylko staram się troche doradzić. To tak jak w CA, jak ktoś chce wrzucić głośniki 30' w półke, to powodzenia - nie ma prawa to dobrze zagrać i polecił bym mu obliczoną skrzynie. Podobnie jest tu, na fotkach widać, że nie jest to super udany projekt...

Jeżeli chodzi o Escorta, to wydaje mi się, że dobra fela, troche gleby i stan idealny (mechanika, blacharka), jak najbardziej fabryczny wygląd i czym mniej spojlerów tym lepiej, to bardzo dobre rozwiązanie. Ale to tylko moje odczucie.

Cossi - ale ty masz spojler fabryczny (można tak powiedzieć), ato jest inna sprawa...

[ wiadomość edytowana przez: MaRio-sKaTe dnia 2007-07-26 11:51:51 ]
  
 
Cytat:
Jeżeli chodzi o Escorta, to wydaje mi się, że dobra fela, troche gleby i stan idealny (mechanika, blacharka) i czym mniej spojlerów tym lepiej, to bardzo dobre rozwiązanie. Ale to tylko moje odczucie.



a jak dla mnie dobra fela i gleba to zaden tuning

po 2 powiedz mi po cholere tuningowac Lancera czy tez Impreze?bo za bardzo nie kumam

[ wiadomość edytowana przez: -Remik- dnia 2007-07-26 11:52:49 ]
  
 
Cytat:
2007-07-26 11:51:57, -Remik- pisze:
a jak dla mnie dobra fela i gleba to zaden tuning po 2 powiedz mi po cholere tuningowac Lancera czy tez Impreze?bo za bardzo nie kumam [ wiadomość edytowana przez: -Remik- dnia 2007-07-26 11:52:49 ]



W takim razie co? Spojlery, neony, wodotryski?

--- EDIT ---

Mówimy tu o tuningu w stylu F&F

P.S Ludzie Ferrari 360, Enzo, albo nawet Pagani Zonde tuningują, a Ty się pytasz o Lancera...

[ wiadomość edytowana przez: MaRio-sKaTe dnia 2007-07-26 11:57:39 ]
  
 
Cytat:
2007-07-26 11:53:24, MaRio-sKaTe pisze:
W takim razie co? Spojlery, neony, wodotryski?




nie....fela 21 cali zawias do ziemi zderzaki seryjne i slinik najlepiej 1.3 , 1.4
  
 
tez mnie kiedyś ktoś chciał sprowadzić na "dobra drogę" sie nie dałem , robisz tak jak lubisz i tego sie trzymaj , na fefku panuje styl nisko i szeroko więc większośc opini będzie " było założyć zderzak od RS'a , ..." itd.
 
 
Temat chyba dotyczy zmian optycznych, więc o silniku nie wspominam, to chyba jasne...

Autor wątku nie chce swapować Essa na 2.0, tylko zmienić jego wygląd...


Migdał - mnie się Twoje auto podobało od początku, od kąd go pomalowałeś. Nie wiem w jakim jest stylu, ale bardzo mi się podoba...

[ wiadomość edytowana przez: MaRio-sKaTe dnia 2007-07-26 11:59:53 ]
  
 
Cytat:
2007-07-26 11:58:35, MaRio-sKaTe pisze:
Temat chyba dotyczy zmian optycznych, więc o silniku nie wspominam, to chyba jasne... Autor wątku nie chce swapować Essa na 2.0, tylko zmienić jego wygląd... Migdał - mnie się Twoje auto podobało od początku, od kąd go pomalowałeś. Nie wiem w jakim jest stylu, ale bardzo mi się podoba... [ wiadomość edytowana przez: MaRio-sKaTe dnia 2007-07-26 11:59:53 ]



tak i najlepszym wyjsciem byloby zalozyc rsa , kolejnego rsa....masz racje