Xxx [paco_84ET]xxx - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2007-07-26 11:43:31, cossi1 pisze:
jak najbardziej pochwalam, jak sie tylko podoba włascicielowi to trza robic, z mojego spoilera na klapie tez sie niektorzy smieja,...



ty nie marudz bo twoj escorcik jest elegancki i bardzo mi sie podoba jak skonczysz to mozemy sie zamienic a spojlerek do dzisiaj mi niektorzy wypominaja... ja tylko wzrusze ramionami i nie obchodzi mnie to bo mi sie podobal bardzo i nie tylko mi bo jak sprzedawalem samochod to mialem wiecej ofert na spojler niz na samochod
  
 
Cytat:
2007-07-26 11:58:35, MaRio-sKaTe pisze:
Temat chyba dotyczy zmian optycznych, więc o silniku nie wspominam, to chyba jasne... Autor wątku nie chce swapować Essa na 2.0, tylko zmienić jego wygląd... Migdał - mnie się Twoje auto podobało od początku, od kąd go pomalowałeś. Nie wiem w jakim jest stylu, ale bardzo mi się podoba... [ wiadomość edytowana przez: MaRio-sKaTe dnia 2007-07-26 11:59:53 ]



napewno nie " na RS'a " takie niebedzie a co do stylu to sam neiwiem jak sie zwie
 
 
Panowie, każdy ma inny gust i podejście do tematu. Ja np lubię auta orginalne, bez modzenia i nikt mnie nie przekona, żebym założył spojler, czy coś tam.

Podejrzewam, że autor wątku ma już obrana strategię dla swojego bolidu i nikt go nie przekona do zmiany poglądu. Pozatym zaczyna robić się OT i tworzą się opowieści "jak powinno sie auto tuningować"
  
 
U mnie też sie ludzie czepiali/czepiają dlaczego pomarańczowe felgi? Taki mam kaprys i tak jest, ważne że mnie się podoba. Też sobie nic z tego nie robie. Chyba należy zakończyć OT. Autor tematu chyba sam wie jak powinien wyglądać jego samochód...
  
 
Cytat:
2007-07-26 11:57:36, Migdal_6 pisze:
tez mnie kiedyś ktoś chciał sprowadzić na "dobra drogę" sie nie dałem , robisz tak jak lubisz i tego sie trzymaj , na fefku panuje styl nisko i szeroko więc większośc opini będzie " było założyć zderzak od RS'a , ..." itd.





Nudni jestesmy z tym zderzakiem od rs-a co? Stary jak ja żaluje że sprzedałem moje czerwone mkV ze zderzakiem od rs-a(Z bardzo róznych powodów )


Tak czy owak odbiegamy od tematu watku coraz bardziej i zaraz sie pewnie pożremy o tunning.
To jak z tymi wycieraczkami?
  
 
jak kolega bedzi etak szalał to jego fotki znajda sie na tej stronce

strona ztuningowanych samochodów
  
 
A ja napiszę - róbta co chceta
Nie zniosę tylko jednego, tandety czyli krzywych, pofałdowanych spojlerów przywiązanych drutem do kilogramów szpachli albo skorodowanych blach itp

Cytat:
a co do stylu to sam neiwiem jak sie zwie


Jak to jak, styl Migdałowy .

Cytat:
U mnie też sie ludzie czepiali/czepiają dlaczego pomarańczowe felgi? Taki mam kaprys i tak jest, ważne że mnie się podoba.


Mario, dopiero zauważyłem jakie Ty masz piękne felgi .

Panowie luzik, zawsze można powiedzieć, że nam się coś podoba albo nie, ale nie zawsze trzeba kogoś nawracać na jedyną słuszną drogę .
  
 
jasne ze kazdy lubi co innego

ten np ma profesionalny wydech


ten sie przygotowywał do 4 cz znanego filmu



a ten kocha monster tracki

  
 
Cytat:
2007-07-26 13:28:06, Maisto2 pisze:
jak kolega bedzi etak szalał to jego fotki znajda sie na tej stronce strona ztuningowanych samochodów




na tej strojnie znalazło się te auto (autorzy nie dokonca wiedzą co umieszczac)



  
 
Cytat:
na tej strojnie znalazło się te auto (autorzy nie dokonca wiedzą co umieszczac)


dokładnie, było tez tam min. seryjne lamborghini diablo i golf 2 rally mojego znajomego, który zdobywał nim nagrody i wyroznienia na zlotach
  
 
Tan zielony Garbus to bryczka mojego kumpla. Pracował nad nią rok. Muzzy musi kojarzyć to auto. Każdy powie że najlepszy jest pakiet rs. Ale ile już jeździ fordów w pakiecie rs?? Zderzak był na razie założony dla próby. Wszytsko będzie spasowane i eleganckie. Robice się cultstylowi. A jetta z szybkich i wściekłych?? U nas to byłby wiejski tuning a tam zagrał w filmie.
A zresztą sądzę że na tej stronie o wiejskim tuningu ludzie umieszczają fotki z zazdrości. Część aut to faktyczny kicz ale niektóre to nawet niezłe projekty. Jej twórcy pewnie sami jeżdzą identycznymi autami. Wracając do tematu auto ma wyglądać inaczej a na silnik przyjdzie jeszcze czas. W Polsce utarł się stereotyp że cult style i nic więcej a ja widzę to tak: fajne auto z niemiec po tuningu rozbite przyjeżdza do polski i zamiast je odbudować to się je robi na culta bo taniej. Pamięta ktoś starą juz nie istniejącą gazetę "auto dziś i jutro"??

[ wiadomość edytowana przez: paco_84ET dnia 2007-07-27 10:28:15 ]
  
 
A moim zdaniem w tuningu nawet nie chodzi o pomysł, a o wzorowe wykonanie, dobre spasowanie elementów i dobór materiałów. Oczywiście pomysł też jest ważny, ale w tej wkwesti zawsze można coś wykombinować. Zasada jest prosta, jeżeli nie masz kasy na tuning, to się za to nie bierz, bo efekt będzie mizerny, a pieniądze wrzucone w błoto...
  
 
Bo stwierdzam że źle zacząłem opowieść. Essiego kupiłem za forse z osiemnastki. Kosztował 1000PLN. Ma gaz i miał dużo korozji gratis W pierwszej kolejności usunąłem rdzę. Doprowadziłem go do stanu no niemal fabrycznego (cała podłoga, podłużnice, progi, wlew, drzwi, błotniki nadkola). Wydech był w nim gratis ale i tak się go pozbywam, jak ktoś chce to sprzedam, bo mi niepotrzebny. Zacząłem od poszukiwania w necie i prasie. W GT był fajny escort w śródziemnomorskim stylu, znalazłem jeszcze kilka rsów i jedno cabrio, chciałem go robić na coswortha ale jest 4 drzwiowy. Wtedy go znienawidziłem. Pomysł przyszedł po przejrzeniu google i allegro. Pomyślałem, że najlepiej byłoby zrobić tak jak nikt nie ma. Pomieszałem kilka styli, pokombinowałem i dałem do kumpla, który to rozrysował. Co do gleby to nie obniżę auta bo nie wjadę na swoje ŁOSIEDLE . Forsa cały czas napływa, części też. Ruszyłem wszystkich znajomych w europie i USA. I zaczęło się poszukiwanie. Spojler przypłynął ze stanów, audio z anglii, lusterka z francji, a kubełek z niemiec. Wiem że wygląda jeszcze nie teges ale nie mogę go postawić w garazu bo muszę wozić niepełnosprawną matkę na rehabilitacje. Wiem że wylewam swoje uczucia ale tak jest. Do tego essiego czuję sentyment. Przestudiowałem całą elektrykę. Nauczyłem się spawać, szpachlować, lakierować. Auto nigdy mnie nie zawodzi a po wstępnym montażu body kitu (zdjęcie w profilu było robione podczas przymiarek) zrobiło niezłą furorę w mieście. On narazie wygląda źle bo jest jeszcze budowany, zresztą żadne auto podczas remontu nie jest piękne. To teraz proszę o opinie na temat tego auta
  
 
tak jak i mi życzyli wytrwałości tak ja i Tobie życzę , wiem co to znaczy odbudować od podstaw , ponad rok czasui troche kasy poszło ale warto ;]
 
 
tu nie ma zabardzo co opiniowac..poza wiejskim zderzakiem z przodu i okropnym skrzydlem z tylu nie widze zadnych zmian.moim zdaniem zepsules troche to auto, escort to nie supra i 'styl f&f' wogole do niego nie pasuje, zreszta jesli chodzi o moj gust to taki tuning do zadnego auta nie pasuje. jedyny + to zrobiona blacharka.

Jesli moge cos doradzic to zmien zderzak z przodu na serie, pomaluj w kolor tak samo jak tylny zderzak tez do malowania. wywal ten spoiler najlepiej wraz z wycieraczka,zamkiem i oznaczeniami i zrob ladnie na gladko klape (Ale tablice zostaw w spokoju) poza tym zawias, a pozniej jakies ladne felgi 15'' i bedzie duuuzo lepiej .aha no i oczywiscie te lusterka zmien na serie z mk7 bo szpecą auto, sciagnij listwy boczne.

silnik widze 1.4 ciekawe skad Ci sie wzielo 80kucy? jak chcesz 'styl f&f' to proponuje w jego kierunku cos rzezbic na poczatek. a dlaczego w profilu wpisales rocznik '97? z tego co widze to masz mk5 a one ciut starsze chyba sa




[ wiadomość edytowana przez: olusia69 dnia 2007-07-27 11:15:41 ]
  
 
Tą stronę o wiejskim tuningu co podał kolega widziałem nie jedno krotnie i autorów strony w niektórych przypadkach albo zżera zazdrość albo walą tyle samochodów by mieć ich najwięcej. Nie mają w ogóle pojęcia o tuningu. A najlepszy jest ich tekst:
Cytat:
dodano 6.2.2006:
Wiele osób pyta - czym jest dla nas dobry tuning skoro pokazujemy tutaj różne auta (wg. niektórych super, extra wypasione bryki!)?

Odpowiadamy: Dobry tuning to dla nas dobra felga + dobre zawieszenie. Innymi słowy - jesteśmy fanami niemieckiej szkoły tuningowej. Olbrzymiej większości aut nic więcej niepotrzeba prócz solidnego obniżenia i ładnych felg.



Więc jak samochód nie reprezentuje Germana to jest dla nich be i fe. Autorzy chyba zapomnieli o tym że istnieją inne style tuningu niż tylko German.

Pozdrawiam kaldan
  
 
to jest składak i w dowodzie mam 1997. Silnik zmienię jak już pisałem ale na to przyjdzie czas. 80 Kucy bo tyle zapewniali po tuningu wydechu i dolocie. Standartowo miał 75 wpisane w dowód
a zresztą co powiesz o jettcie w szybkich i wściekłych??

[ wiadomość edytowana przez: paco_84ET dnia 2007-07-27 11:20:20 ]
  
 
PACO.............................. taka osobista rada........... rób po swojemu a nie tak jak ci gadają.................. połowa osob ci powie tak: zderzaki rs, silnik rs, wszystko byle RS.............. to po jakiego wala sie meczyc.......... sprzedaj i kup rs`a.

rób po swojemu, wazne ze sie Tobie podoba i tyle, a z opinia jest jak z du... ................ każdy ma inną
  
 
a ja jestem po Twojej stronie jak zwykle w takich przypadkach, jestem za pelna wolnoscia w tworzeniu cokolwiek by to nie bylo, rob co chcesz i jak chcesz szczezgolnie ze to przeciez Escort a to auto az sie prosi o modyfikacje tego typu jak te ktore sobie zaplanowales. Bedzie fura przekozak, bede tu czesto zagladal i dopingowal Twą pracę. Cacuszko ktore powstanie zapewne juz wkrotce namiesza wiele w... świecie tuningu przez wielkie T.
  
 
Paco - może weź aparat, wyjdz przed blok zrób kilka fotek, jak auto wygląda teraz i wtedy będziemy rozmawiać...