Ford Escort FanKlub:forum klubowedołącz do klubuklubowiczesamochody
  

Xxx [--- Remik---] xxx - Strona 2

  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
«1 2 3 4»
 Autor 
 2007-08-07 10:51:45

Cytat:
2007-08-07 10:27:55, Bakster pisze:
Remik tak jak lexusy mi się nie podobaja tak Twoje lampki sa bomba Naprawde ciekawie sie prezentuja




dzieki , niestety na dzien dzisiejszy prace tuningowo-modyfikacyjne stana w miejscu z powodu prac blacharsko-łozyskowo-skrzyniowych
 
  
 
 2007-08-07 11:43:23

-Remik- nie gorączkuj się. Ja nie mam nic do Twoich lamp, napisałem tak, przed tym jak zobaczyłem Twoje lampy. Moim zdaniem Lexy to tylko na wioche (każdy ma prawo do swojego zdania). Te Twoje to nie są do końca Lexy, a nawet powiem, że mi się podobają...
 
  
 
 2007-08-07 16:50:31

Remik rozumiem Cie;D Ja bardzo dobrze znam problem postoju Ja mam postuj związany z brakiem deski rozdzielczej, poszerzeniem nadkoli bo sliki sie nie mieszcza , poprawieniem rur od Ic no i najgorsze zblizajaca sie wymiana silnika
 
  
 
 2007-08-07 16:53:22

Szczerze przyznam, że spodziewałem się gorszego efektu. A te lampki wyglądają całkiem sympatycznie. Nie są tak krzykliwe jak potrafią być inne lexy. Cieszę się, że Tobie się podobają i że mogłem pomóc
2021-01-10 21:12
  
 
 2007-08-07 16:58:00

Lampki bardzo mi sie podobają, tak jak Ci pisałem na gg. O wiele lepsze niż jakieś a'la lexus drugich takich nie widziałem jeszcze
2007-12-06 23:17
  
 
 2007-08-15 17:21:13

Lampki naprawdę fajnie się prezentują Czekamy na dalsze mody
2011-01-23 12:45
  
 
 2007-08-16 07:24:35

a ja Remik proponuję lepsze foty furki na początek
2020-07-13 14:06
  
 
 2007-08-16 08:41:43

a tak z ciekawosci ile kosztowaly cie te lampki ?
2020-02-22 00:36
  
 
 2007-09-24 21:31:22

moze mala aktualka tematu....
nowy filtr stozkowy


KW gewinde

 
  
 
 2007-09-25 14:18:01

nie no widze,ze tutaj prace ruszyly do przodu gewinde bedzie napewno miodzio,skrec najbardziej jak sie tylko da do filterka zaloz ladny i dobry dolot,pozbadz sie katalizatora i tez bedzie ladnie oddychal

czekam na fotki po zalozeniu i ustawieniu gewinde
pozdro.
2010-09-23 01:35
  
 
 2007-09-25 14:20:13

no zaloz wreszcie ten zawias i szybko fotki
ma byc nizej niz w moim :p
2011-11-20 10:52
  
 
 2007-09-25 23:09:55

fotki beda jak dojdzie mi gwint na tyl czyli ok przyszlego tygodnia
 
  
 
 2007-10-04 09:54:40

gwint juz w komplecie

 
  
 
 2007-10-07 19:45:16

a gdzie fotka kompletu razem z autkiem ??
2020-11-06 21:34
  
 
 2007-10-10 20:50:36

eh no niestety brakuje mi ostatnio czasu zeby go zamontowac , mzoe uda sie cos przez wekend
 
  
 
 2007-10-20 20:38:23

gwint juz zalozony niestety narazie zdjecia slabe robione telefonem





 
  
 
 2007-10-20 21:34:58

no pieknie
gratuluje dobrego zakupu!
2013-07-21 04:18
  
 
 2007-10-21 11:09:13

Ładnie wgląda, od razu lepiej We wtorek może coś pstrykniemy więcej fotek

Póki co trzeba rozwiązać problem, z tego co mi Remik mówił: coś czasem z tyłu obciera, raz z jednej raz z drugiej strony, wyszło dopiero po 20km... Pisze że to raczej nie ranty bo na równej drodze a prześwit jest... Co to może być?
2013-09-13 14:35
  
 
 2007-10-21 11:21:28

widze kolega wreszcie zalozyl gwinta wyglada o niebo lepiej a skreciles juz na maxa?
2011-11-20 10:52
  
 
 2007-10-21 11:33:53

Pięknie się prezentuje na gwincie, gratulacje
2011-01-23 12:45