[Diegus18] inwestycja w blosa...ciekawe co z tego bedzie - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2007-08-20 23:01:58, zero pisze:
ja powiem tylko jedno żaden mikser tylko blos bt. radzę jedynie uważać bo są 2 wersje manualnego blosa 1. dla wersji z przepływką klapkową o numerze 12MX 7700 0021 2. wersja dla wersji bez lub zwykła przepływka z drutem o numerze 12MX 7700 0001



mowisz o wersji z podtrzymaniem 'przepustnicy' blosa i bez ?

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
Podstawowym i praktycznie jedynym dostepnym w handlu modelem blosa jest ten z końcówką kodu ...21. Pisze na nim, że może współpracować z przepływomierzem klapowym oraz gorącym drutem (w domyśle - i każdym innym). Widziałem raz w BRC na półce jakieś dziwo z przewodami ciśnieniowymi i zaworem zwrotnym ale nikt nie wiedział o co chodzi a instrukcji po angielsku nie miało. Prawdopodobnie jakieś czary z podcisnieniem.


cyctat z fordklubpolska
  
 
diegus cyknij fotke jak u ciebie wygląda instalka lpg pod machą
  
 
fotka kawałka instrukcji, która znajduje się w zestawie z BLOS-em wymienione są tu dostępne wersje



a to fotka naklejki z mojego pudełka

  
 
jutro juz chyba bede zakladal blosa bo o dziwo przyszedl w jeden dzien mamuska mi nie odebrala ale mam awiso jutro po pracy smigne na poczte i zaczynam montaz....a co do instalki to parownik mam przy filtrze powietrza patrzac w strone kierownicy a za kolektorem (gumowy) idzie przy podszybiu przewod gumowy z gazem na ktorym jest register i silniczek krokowy. blosa bede chcial wsadzic za czujnikiem zasysanego powietrza mam nadzieje ze sie zmiesci na wysokosc ;/
  
 
to powodzenia przy montazu i zdawaj relacje z foteczkami
  
 
kurcze narobiłeś mi smaku z tym blosem, moje 1,6 na gazie to masakra, dzisiaj na A4 zabrakło mi gazu przeskoczyłem na benzyne i jak wyrwał do przodu to tylko gębę otworzyłem, a ja się dziwiłem dlaczego nie ma mocy ;-(( ciekwe ile kosztuje blos z montażem bo sam sie nie podejmę )
  
 
boskijolo ja na twoim miejscu samemu bym sprobowal tak jak wszyscy a dopiero jak zaczna sie schody lub jedynie na ustawienie zglosic sie do gazownikow z tego co czytalem a bylo tego troche to nic trudnego a efekt jest niesamowity
  
 
znalazlem cos takiego


klik 2



[ wiadomość edytowana przez: lukas_s dnia 2007-08-22 09:16:44 ]
  
 
blosa wciskaj jak najblizej prepustnicy... i jak najbardziej pionowo, wiekszosc problemow jakie ludzie mieli z blosem ( a raczej regulacja) to wina montarzu pod skosem (a wiadomo nie wszedzie mozna pionowo wcisnac)... polecam watek na forum scorpio, tam napisano bardzo duzo o blosie....

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
wlasnie ze fachowcy nie radzą za blisko przepustnicy




i jeszcze opinia wlasciciela tego essa

Jak już większość z Was wie kupiłem BLOS`a do mojego bolidu i jestem strasznie zaskoczony,auto jakoś tak odetchnęło i zaczęło ciągnąć jak powinno czyli ma po prostu kopa.Nie wiem jeszcze ile pali ale różnica pomiędzy mikserem a BLOS`em jest ogromna.Silnik jest elastyczny i nie mam problemu z przyspieszaniem już od 1800 obr/min (może nawet niżej,jeszcze do końca nie przetestowałem). Co ciekawe nie rozkręciłem jeszcze parownika czyli pracuje na ustawieniach z miksera,do 5000 obr/min jest rewelacyjnie

[ wiadomość edytowana przez: kiepas96 dnia 2007-08-22 11:09:04 ]
  
 
nie wiesz którą wersję Blosa ma ten gość ?
Ja bym juz kupił tylko z tego co widze na allegro maja dotepna tylko tą druga wersję
  
 
kiedys o blosie tez myslałem ,ale jakoś odpusciłem ale jak efekty beda zadowalające Was to może tez się pobawię ,oki co na 2 generagcje nie narzekam przy 130 9 litrów a i ponad 200 jezdzi
  
 
Ja ostatnie zmienilem parownik bo stary zaczal mi przepuszczac gaz i smierdzialu mi gazem w kabinie. Jak zwykle gazownicy tak nieudolnie wyregulowali mi gaz ze jezdzic sie nie dalo. Wkurzylem sie i wyciagnalem ze schowka zakurzony register, odlaczylem kompa i zainstalowalem ten register. Teraz osiagi mam jak na PB, autko polecialo na prostej ponad 170 i chcialo wiecej ale droga sie konczyla a mam silnik 1,6 16v. Jedyny minus to ze spalil mi 13,5L na 100 ale tlumacze to tym, ze troche szalalem autem, w koncu mi sie nalezy po tak dlugim czasie mulenia. Jedyna problem to dobrze dokrecic srube ale to potrafi kazde dziecko i bedzie extra chodzic i blos nie jest mi potrzebny a koszt to tylko kilka zlotych
  
 
czyli teoretycznie mozna zastosowac blosa na dolocie za filtrem a przed przepustnica nie usuwajac paronika ?

da to cos?
  
 
Cytat:
2007-08-22 12:29:58, lukas_s pisze:
czyli teoretycznie mozna zastosowac blosa na dolocie za filtrem a przed przepustnica nie usuwajac paronika ? da to cos?



a po kie usuwac parownik????????????
usuwasz mikser, dajesz blosa na dolot i do blosa bezpośrednio podłączasz wążem gaz z parownika, bez regulacji, silniczków krokowych i innych bajerów


[ wiadomość edytowana przez: kiepas96 dnia 2007-08-22 13:10:04 ]
  
 
a jak ma sie sprawa ze sterownikiem? Bingo ?
  
 
blos jest czysto mechanicznym rozwiązaniem konstrukcyjnym,dodam ze zabronionym w stosowaniu ze zgledu na emisje spalin nie dostał jakiś tam zezwoleń
  
 
nie jest dopuszczony dlatego ze jest mechanicznym rozwiazaniem
a kazdy samochod na wtrysku z instalacja po 2002r ma miec elektroniczne dawkowanie gazu...
  
 
Cytat:
2007-08-22 14:04:14, lukas_s pisze:
a jak ma sie sprawa ze sterownikiem? Bingo ?



odłączasz krokowy z węża i przyklejasz go taśmom gdzieś niech se wisi