ZAX ŁAda 21072 1300 powered by Weber 45 DCOE - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kiedy jest Ogólnopolski Zlot w tym roku i czy to Słomczyn ??
  
 
przy garbach na naszych drogach bardzo pomaga ten stabilizator. tak to mniej więcej teraz wygląda
  
 
Ladna skubana ale widze, ze wejscie do srodka bez kluczyka jest tak samo proste jak w mojej
  
 
Witam
Te szerokie oponki wyraźnie dodają Ładnej urody.. auto malina... Dorobiłes zagłowki do foteli czy zmienieś całe fotele?.
  
 
całe fotele sa zmienione - to stare skórzane siedzenia z jakiejś alfy ale z boczkami i ttrzymają nieźle.
nooo do srodka można wejść bez problemu
ale może nie będziemy tu śmiecić w watku o ładzie zaxa?
  
 
Witam
Cytat:
2008-04-09 00:15:34, Pawel_66 pisze:
...ale może nie będziemy tu śmiecić w watku o ładzie zaxa?


No trochę racja, sorki Zaxiu .. ale i tak ..wszytskie Łady są nasze
  
 
Cytat:
2008-04-09 00:40:16, sheriffnt pisze:
Witam No trochę racja, sorki Zaxiu .. ale i tak ..wszytskie Łady są nasze



No co wy, chłopaki...przecież się nie obrażam

Jak w tej słynnej piosence " Wszystkie łady nasze są, samara, klasik ło ooo"
  
 
Dzisiaj zacząłem, długo odwlekane, zdrapywanie masy bitumicznej na połodze. Ten kto to robił to wie jakie to upierdliwe Jak wyczyszcze całosć to zagruntuje a potem pomaluje całe wnętrze, bo podsufitkę też zdjąłem. Następnie w aucie wyląduje klatka.











  
 
No ładnie,ładnie Zax Pozbywanie sie wygłuszeń to rzeczywiście straszna robota...ale za to parę kilo mniej Na jaki kolor malujesz klatkę i wnętrze ?
  
 
Cytat:
2008-05-04 17:21:09, Tical pisze:
No ładnie,ładnie Zax Pozbywanie sie wygłuszeń to rzeczywiście straszna robota...ale za to parę kilo mniej Na jaki kolor malujesz klatkę i wnętrze ?




Zbieram odpadki tych wygłuszeń do jednej torby i mam zamiar zważyć je wszystkie. Będę wiedział ile kilogramów zdjąłem z auta. Lepiej to wygląda, bezpieczniej przy pożarze i spawanie stopek/zastrzałów będzie łatwiejsze.
Tical wnętrze na pewno będzie czerwone, a z klatką mam dylemat
Żona mówi że na srebrno, brat że na czarno albo ciemny zielony, Patton że na biało a ja jestem rozbity pomiędzy czerwonym a srebrnym.
Może ktoś mi doradzi ?

pozdrawiam
  
 
Cytat:
2008-05-04 18:05:22, zax pisze:
Zbieram odpadki tych wygłuszeń do jednej torby i mam zamiar zważyć je wszystkie. Będę wiedział ile kilogramów zdjąłem z auta. Lepiej to wygląda, bezpieczniej przy pożarze i spawanie stopek/zastrzałów będzie łatwiejsze. Tical wnętrze na pewno będzie czerwone, a z klatką mam dylemat Żona mówi że na srebrno, brat że na czarno albo ciemny zielony, Patton że na biało a ja jestem rozbity pomiędzy czerwonym a srebrnym. Może ktoś mi doradzi ? pozdrawiam


Uważam, że czerwony to dobry wybór. Klatka nie będzie się wtedy za bardzo odcinała kolorystycznie od reszty.
W ogóle to fajnie, że wszystko tak dokładnie opisujesz. Będę miał instrukcję poglądową do swoich przeróbek
  
 
niezła robota...mnie też to czeka
A jeśli chodzi o kolor to chyba czerwony...
  
 
Klatke na srebrno pryskaj ...ewentualnie czarny mat
  
 
Czarny mat.

DEx
  
 
Cytat:
2008-05-04 19:15:51, simon2107 pisze:
Uważam, że czerwony to dobry wybór. Klatka nie będzie się wtedy za bardzo odcinała kolorystycznie od reszty. W ogóle to fajnie, że wszystko tak dokładnie opisujesz. Będę miał instrukcję poglądową do swoich przeróbek



Ojjj noo... Też bym chciał, żeby i Samcie tak opisywali.
Jak już wspomniałem, posiadasz chyba najładniejszą klasyczną Łade w klubie ( oczywiście moim skromnym zdaniem - mówcie co chcecie mi się bardziej podobają piątki i siódemki ).

Co do klatki to Ci raczej nie pomoge, bo ja bym pomalował na czarno, tyle, że wcześniej na ten kolor bym pomalował całe auto :]
( ot takie moje małe zboczenie do tego koloru
  
 
Czarna bedzie moim zdaniem chyba najpiekniejsza
  
 
czarna
  
 
no dobra, niech bedzie czarna.Ale jak u licha chcesz wsadzic zespawana klatke do samochodu?? drugie ciecie??
  
 
Cytat:
2008-05-05 19:03:23, kuba_gorzad pisze:
no dobra, niech bedzie czarna.Ale jak u licha chcesz wsadzic zespawana klatke do samochodu?? drugie ciecie??



Kuba ta klatka jest cięta na pół, w miejscu przecięcia według załącznika J robię klatkę skręcaną. Tak oto łącze obie części (śruby M10 8.8 odległosć od początku nasadki więcej niz 36mm):



Dwie części musze wpakować do auta by potem je połączyć, z tego co sprawdzałem to przednia częśc bez problemu wejdzie przez drzwi przednie. Po wyjęciu kubłów. żeby wpakować tylną część będe musiał chyba wykręcić drzwi tylne z jednej strony. W aucie dopiero połącze obie części.
Trochę zabawy z tym będzie ale to własnie na tym polega frajda. Jędrek załatwił dla nas warsztat w szkole średniej więc damy radę.
  
 
Zax od razu ostrzagam ze przez tylnie drzwi nie przejdzie Jedyna mozliwosc zeby tylnia czesc weszla do auta to wlozenie jej tylem do przodu przez przednie drzwi i obrocenie w samochodzie I mozliwe ze konieczne bedzie wykrecenie kierownicy i demontaz lewarka zmiany biegow .