PRINS czy LANDI RENZO?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Zastanawiam się jaka instalację sekwencyjną założyć do obecnego Accorda 2.0? Prins za 4800 zł, czy Landi Renzo za 3800 zł? Pozdrawiam
  
 
Witam.
Obie są b.dobre . Tylko pamiętaj zeby zamontować także lubryfikacje zaworów. Oraz przed montażem zrobić regulacje zaworów i robić ją co 20 tyś. kilometrow.
  
 
Czy obie instalacje korzystają z oryginalnej fabrycznej mapy wtrysku? Jakie mają wady i zalety?
  
 

jedynie prins korzysta z oryginalnej mapy wtrysku. kazda inna instalka robi swoje mapy gazowe.

Cytat:
2008-07-07 14:58:25, atolx pisze:
Czy obie instalacje korzystają z oryginalnej fabrycznej mapy wtrysku? Jakie mają wady i zalety?

  
 
Ogólna klasyfikacja instalacji gazowych do aut wygląda tak: systemy produkcji polskiej, potem włoskie, najbardziej zaawansowane to holenderskie instalacje gazowe. Zastosowano tam m. in.: japońskie wtryskiwacze Keihin (na bazie wtrysków benzynowych), reduktor który jest w stanie obsłużyć auto do 400 KM (spory zapas), itd, itd. Sam musisz sobie odpowiedzieć na pytanie jaki system wybrać. Oczywiście cena zmienia się proporcjonalnie do jakości. Bardzo ważna kwestia to montaż. Pomogę wskazać dobry warsztat w Twojej okolicy zajmujący się montażem systemu PRINS VSI.

Prins VSI - sekwencyjny wtysk gazu
LPG Shop: www.e-autogas.com
  
 
tylko prins . jest to król lpg i cng jak sama nazwa wskazuje.
pamiętaj o urządzeniu do lubryfikacji zaworów ( w hondzie konieczne)
pozdrawiam albagaz
  
 
jak założysz prinsa(auto super na tej instalacji jeździ-ważny profesjonalny montaż) i będziesz miał wtryski do czyszczenia , robimy to najlepiej w europie(wielowieś koło gliwic)
  
 
witam

takie pytanie czy te regulacja zaworow co 20 tys to powinno sie robic w kazdym aucie ??

interesuje mnie np astra g 1,4 twinport 2006r.
  
 
Jak luzy zaworowe ustawiane hydraulicznie, to nie ma takiej potrzeby.
  
 
GIMAK. nie opowiadaj ,ze samoregulujacych zaworow sie nie reguluje. NP> FORDY z silnikiem MAZDY pierwsza regulacja po ok. 8 tys. km. a nastepne co 40 tys. km. I wiele innych samochodow.

Cytat:
2009-05-05 14:44:13, gimak pisze:
Jak luzy zaworowe ustawiane hydraulicznie, to nie ma takiej potrzeby.

  
 
Powtórzyłem tylko to co mi odpowiedziano na ten temat w serwisie Renaulta na 1 przeglądzie meganki. Obecnie ma przebieg 137 000km i cały czas serwisowana jest w ASO.
  
 
Renault to sie zgadza ale jesli bedziesz duzo śmigał na wysokich obrotach to nie zaszkodzi co 50 tyś sprawdzić luzy zaworowe.


Cytat:
2009-05-05 17:43:45, gimak pisze:
Powtórzyłem tylko to co mi odpowiedziano na ten temat w serwisie Renaulta na 1 przeglądzie meganki. Obecnie ma przebieg 137 000km i cały czas serwisowana jest w ASO.

  
 
zdecydowanie landi renzo !!!! prins to drogi gadżet i nie warto swojej ceny. Landi to najdoskonalsza instalacja na rynku i warto ją miec o ile odpwoeidnio dużo jeździsz. Do 15 tys wystarczy stag z dobrymi komponentami. Prins to głównie super wtyskiwacze i mało elastyczna instalacja, choć w popularnych samochodach doskonale się sprawdza. Landi to prawdziwy komputer.
  
 
JAK KTOŚ SIE NIE ZNA NA PRINSIE TO PISZE TAKIE IDOTYZMY JAK HYDROL. CHYBA GO ZA DUŻO TEGO HYDROLU WYPIŁ I NIE MA WSZYSTKICH POD SUFITEM.


Cytat:
2009-05-05 21:30:51, hydrol pisze:
zdecydowanie landi renzo !!!! prins to drogi gadżet i nie warto swojej ceny. Landi to najdoskonalsza instalacja na rynku i warto ją miec o ile odpwoeidnio dużo jeździsz. Do 15 tys wystarczy stag z dobrymi komponentami. Prins to głównie super wtyskiwacze i mało elastyczna instalacja, choć w popularnych samochodach doskonale się sprawdza. Landi to prawdziwy komputer.

  
 
Cytat:
2009-05-06 08:56:58, croma1 pisze:
JAK KTOŚ SIE NIE ZNA NA PRINSIE TO PISZE TAKIE IDOTYZMY JAK HYDROL. CHYBA GO ZA DUŻO TEGO HYDROLU WYPIŁ I NIE MA WSZYSTKICH POD SUFITEM.

Też tak myślę
  
 
a ja tez uwazam ze prins nie jest wart swej ceny i zdecydowanie wzialbym landi renzo. miedzy innymi dlatego ze prins podpiera sie benzyna, a to juz daje do zrozumienia ze cos jest nie tak skoro tego potrzeba, i z tym podpieraniem to opinia specjalisty a nie tylko moja. Croma ciagle piszesz ze a to sie ktos na prinsie nie zna albo go szkaluje, a zapytany i zasade dzialania tego cuda piszesz ze jest najlepszy i go nic nie przebije, to moze oswiec nas co tam jest takiego cudownego?
Pozdrawiam!!!
  
 
Cytat:
2009-05-06 20:52:50, dulin7 pisze:
a ja tez uwazam ze prins nie jest wart swej ceny i zdecydowanie wzialbym landi renzo. miedzy innymi dlatego ze prins podpiera sie benzyna, a to juz daje do zrozumienia ze cos jest nie tak skoro tego potrzeba, i z tym podpieraniem to opinia specjalisty a nie tylko moja. Croma ciagle piszesz ze a to sie ktos na prinsie nie zna albo go szkaluje, a zapytany i zasade dzialania tego cuda piszesz ze jest najlepszy i go nic nie przebije, to moze oswiec nas co tam jest takiego cudownego? Pozdrawiam!!!

Za dużo siedzisz na innym forum!!! Uzasasadnij albo podaj słowa Twojego specjalisty kiedy Prins to robi.
  
 
Akurat na innym forum siedze tyle samo co na tym Prins podpiera sie benzyna powyzej 4 tys ale i pewnie to jest regulowane, wazny jest sam fakt ze sie podpiera
Pozdrawiam!!!
  
 
Cytat:
2009-05-06 23:33:56, dulin7 pisze:
Akurat na innym forum siedze tyle samo co na tym Prins podpiera sie benzyna powyzej 4 tys ale i pewnie to jest regulowane, wazny jest sam fakt ze sie podpiera Pozdrawiam!!!

Bzdury wypisujesz.....
  
 
doedukowalem sie na temat tego podpierania i wiem ze moze nie jest tak ze zawsze 4 tys i przelacza ale w autach o mocach dochodzacych do 170 KM nastepuje podparcie benzyna przy np kick downie albo jazda z duza predkoscia i wysokimi obrotami ogolnie to duzo zalezy od konkretnego przypadku ale wiem na pewno ze w pewnych warunkach (poza wyczerpaniem gazu) naspetuje przelaczenie na benzyne.
Pozdrawiam!!!