Classic Project. - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Hej

No nie trzyma nikt nie mówił, że będzie.
Silnik długi czas stał nie ruszany, kupiony przy okazji w pakiecie z Omegą A.
Tak jak stał, nie dłubany, został włożony do Evo by auto jeździło, a nie czekało niewiadomo jak długo na C30XEI.
Pomiar był robiony ot tak dla samej ciekawości w jakim stanie jest silnik, ponieważ nie miałem żadnego odniesienia co do jego mocy i osiągów.
Przyjdzie czas to może coś przy nim dłubiemy, ale nie obiecuję, bo celem jest przynajmniej seryjne C30XEI.
Teraz pozostaje tylko się lansować
  
 
Cytat:
2008-02-14 00:32:50, mayster pisze:
Przyjdzie czas to może coś przy nim dłubiemy, ale nie obiecuję, bo celem jest przynajmniej seryjne C30XEI.


Dobre słowo przynajmniej , strasznie mi sie podoba. Czyli mayster mozemy domniemać pojawienia sie kolejnego 4,0 jak los bedzie wam sprzyjał?
  
 
Cytat:
2008-02-14 00:32:50, mayster pisze:
Hej No nie trzyma nikt nie mówił, że będzie. Silnik długi czas stał nie ruszany, kupiony przy okazji w pakiecie z Omegą A. Tak jak stał, nie dłubany, został włożony do Evo by auto jeździło, a nie czekało niewiadomo jak długo na C30XEI. Pomiar był robiony ot tak dla samej ciekawości w jakim stanie jest silnik, ponieważ nie miałem żadnego odniesienia co do jego mocy i osiągów. Przyjdzie czas to może coś przy nim dłubiemy, ale nie obiecuję, bo celem jest przynajmniej seryjne C30XEI. Teraz pozostaje tylko się lansować


Gratuluję zapału i szybkości działąnia. A jak się mają osiągi do np 2.5 w B bo moc prawie ta sama (ew. jakieś inne o podobnej mocy)
  
 
Narazie nie bylo czasu na jakies testy z gtechem. Poczekamy az pogoda sie unormuje

Dzisiaj korzystajac z okazji, ze chwile bylo sucho, a wczoraj latalem z gabka przy evo postanowilem zrobic jakas taka mini sesje w nowym calkiem fajnym miejscu, bo w sumie teraz juz z zewnatrz wiele sie nie zmieni.

1.

2.

3.

4.

5.

6.
  
 
Zawsze ale to zawsze Evo będzie ładnie wyglądać, to jest auto!

Chłopaki z irmschera mieli fajną bazę i zrobili to co trzeba .

To auto jest na lata!
  
 
Ładna sesyjka, auto super wyglada
  
 
szymon3000, przeczytaj caly watek.

Dzisiaj pojechalem na male testy z g-techem przy lekko sprzyjajacych warunkach (wiatr w plecy) Byly 3 proby, wyniki ponizej





  
 
Mistrz, po prostu MISTRZ!
  
 
Mistrz, po prostu MISTRZ!
  
 
Testow ciag dalszy, tym razem juz bez wiatru w plecy, za to skupilem sie na poprawie techniki.





  
 
jeszcze troche i bedzie 4s
  
 
Cytat:
2008-02-24 18:11:19, fatboy82 pisze:
jeszcze troche i bedzie 4s



Po drodze musi być jeszcze 6,77 6,66 i tak dalej
  
 
Cytat:
2008-02-24 18:11:19, fatboy82 pisze:
jeszcze troche i bedzie 4s


Hej

Po co ten sarkazm?

Jeśli w tej kwestii nie masz do wniesienia nic konstruktywnego to nie pisz tu wcale.
  
 
Bardzo dobrze!
  
 
Cytat:
2008-02-24 19:31:45, mayster pisze:
Hej Po co ten sarkazm? Jeśli w tej kwestii nie masz do wniesienia nic konstruktywnego to nie pisz tu wcale.



Zaden sarkazm, tylko innymi slowy super wyniki i coraz lepsze za kazdym razem, tak wiec jak dalej tak bedzie schodzic to i do 4s moze dojsc. Nie wiem czemu tak dziwnie reagujesz, zwlaszcza ze inne wypowiedzi sa na podobnym poziomie konstruktywnosci.

admeen tak swoja droga w jaki sposob ulepszasz technike rozpedzania 0-100km/h?
  
 
Z Giewontu na luzie fatboy na luzie
  
 
Cytat:
2008-02-24 21:01:16, fatboy82 pisze:
Zaden sarkazm, tylko innymi slowy super wyniki i coraz lepsze za kazdym razem, tak wiec jak dalej tak bedzie schodzic to i do 4s moze dojsc. Nie wiem czemu tak dziwnie reagujesz, zwlaszcza ze inne wypowiedzi sa na podobnym poziomie konstruktywnosci. admeen tak swoja droga w jaki sposob ulepszasz technike rozpedzania 0-100km/h?


Jak Senator pisał "z Giewontu na luzie..."
By zabierać głos w temacie trzeba, co nieco na tym się znać.
Moja reakcja jak dla mnie i dla tych, co się na tym znają była jak najbardziej prawidłowa, bo niby jak te auto miałoby zejść do wyniku 4s? To jest raczej max i nic się już nie urwie. Pierdoły piszesz i tyle.
Ponadto technika startu to temat zamknięty dla praktyków. Siedząc przy kompie nie nauczysz się tego.

  
 
Na wstepie zaznaczam, ze ja tez nie chce byc zlosliwy
ale jak tak sobie czytam posty kolegi FatBoy'a to mysle,

ze czas najwyzszy zmienic ta sygnaturke, bo ta Twoja rakieta
to ostatnio czesciej stoi niz wymiata
  
 
Cytat:
2008-02-24 21:23:57, mayster pisze:
Ponadto technika startu to temat zamknięty dla praktyków. Siedząc przy kompie nie nauczysz się tego.


jak się napisze JAK POPRAWIĆ to na pewno i fatboy i inni chętni skorzystają, w tym i ja - nie od razu każdy wszystko umie

jak jest i manual i szpera to robisz na 3-4 tys i ogień, start ważne nie przegiąć tylko efektywnie ruszyć, zmiana z gazem w podłodze i ciut przed czerwonym. Bezbłędna koordynacja ręka-noga niezbędna, tu są spore rezerwy.

Przy okazji - a propos tu uzyskanych wyników - kiedyś napisałem, że xei ze szperą (7,3 z aftomatem) powinien zejść do 6s z manualem R25 na lince, mniejszymi kółkami i krótkim dyfrem - niektórzy nie wierzyli
  
 
Cytat:
jest i manual i szpera to robisz na 3-4 tys i ogień, start ważne nie przegiąć tylko efektywnie ruszyć, zmiana z gazem w podłodze i ciut przed czerwonym. Bezbłędna koordynacja ręka-noga niezbędna, tu są spore rezerwy. Przy okazji - a propos tu uzyskanych wyników - kiedyś napisałem, że xei ze szperą (7,3 z aftomatem) powinien zejść do 6s z manualem R25 na lince, mniejszymi kółkami i krótkim dyfrem - niektórzy nie wierzyli



7gsi to wszystko prawda ale nie zawsze dlatego trzeba ćwiczyć
Ja swój czas z xei zrobiłem z 2,5 tys około 6,4 ale tu jest jeszcze jedna rzecz ważna .....masa która zabija
Admin waży chyba trochę mniej . niż np ja .
No i trzeb ćwiczyć i ćwiczyć .....
A w 4.0 start z 3 tys to kłąb dymu ....