[maniutello] Zwykłe, stare MK3 - Strona 21

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
SERIA: d15b2

Pwr 90 KM @ 6000 rpm Tq 119 Nm @ 4700 rpm

SETUP 1: Mini-Me, ssak Y8, h22a2, parówa, 4-2-1, przelot

Pwr 134,7 KM @ 6814 rpm Tq 149,9 Nm @ 5340 rpm

SETUP 2: Mini-Me, ssak Y8, przepustnica d16y8, parówa, 4-2-1, przelot, lekkie koło, hybryda

Pwr 136,3 KM @ 6396 rpm Tq 162,3 Nm @ 5084 rpm

SETUP 3: Mini-Me, ssak Y8, h22a2, parówa, 4-2-1, przelot, lekkie koło, hybryda, Comp Zex 59300 + Strojenie

Pwr 159,0 KM @ 7274 rpm Tq 162,3 Nm @ 5702 rpm



Trochę wiem co z tym można zrobić i jak to jeździ w Civicu bez żadnych przeróbek. Jeśli założę i trochę pojeżdżę to będę wiedział co dalej będę z nim robił

[ wiadomość edytowana przez: maniutello dnia 2011-06-23 22:46:39 ]
  
 
Ja też wiem i uważam, że w civic'u to nie jeździ. A za koszty w/w przeróbek masz N7A + dużo kasy na paliwo. Więc wybór jest prosty.
  
 
Muszę się jeszcze zastanowić Szkoda spaprać dobre auto.
Najrozsądniej i najłatwiej byłoby założyć zwykłe 1,6 8v 90KM i zrobić kosmetykę pod maską.
Nie potrzebuję wielkich mocy by czuć przyjemność z jazdy.

Puki co kierownica została obszyta skórą i dalej nic się nie dzieje
  
 
Cytat:
2011-06-23 20:50:29, maniutello pisze:
Muszę się jeszcze zastanowić Szkoda spaprać dobre auto. Najrozsądniej i najłatwiej byłoby założyć zwykłe 1,6 8v 90KM i zrobić kosmetykę pod maską. Nie potrzebuję wielkich mocy by czuć przyjemność z jazdy. Puki co kierownica została obszyta skórą i dalej nic się nie dzieje


to nie lepiej bawić się w RST ?
  
 
Cytat:
2011-06-23 23:08:57, Diviz pisze:
to nie lepiej bawić się w RST ?



Na to nigdy nie jest za późno.
Tylko coraz gorzej z częściami.
Stoi na allegro dawca za 3500zł. Ke-jetronik ma uszkodzony i pewnie był katowany w kjsach bo ma klatkę itp.
Kupując taki silnik trzeba się liczyć z kosztami żeby doprowadzić go do ideału.
Niestety nie ma nic za darmo, ale i tak jest to lepsza opcja niż N7A






Znów powstała nowa opcja.
Tym razem realna, ale więcej wiadomości jak dawca będzie na podwórku.

[ wiadomość edytowana przez: maniutello dnia 2011-06-24 00:25:50 ]
  
 
mazda 1,8 lub 2,0 V6
  
 
2,5 V6 z Mondeo ST200 MK2 - To byłoby coś
  
 
2.3 T5 z Volvo s60 lub v70 (250PS w serii)
  
 
Cytat:
2011-06-24 12:25:52, BogdanROX pisze:
2,5 V6 z Mondeo ST200 MK2 - To byłoby coś


nie mieści się, trzeba ciąć przedni pas...
  
 
I z V6 to auto przestanie skręcać. Pakuj N7A.
  
 
też jestem za tym aby to było n7a Kilka osób jest które przekładało.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Chłopaki odpuśćcie sobie
Jutro jadę oglądać dawcę i wieczorem będę coś wiedział.
Jest to rozsądna opcja i za niewielkie pieniądze
  
 
Teraz mogę się pochwalić






Ładnie chodzi, nie bierze oleju, przyjechał do domu na kołach bez problemów. Prawdopodobnie rocznik 82
silnik 1,6 78KM na gaźniku Motorcraft VV

Piszę prawdopodobnie ponieważ nie mam żadnych papierów ani rejestracji na ten samochód
  
 
mi się tam podoba najbardziej ten kolo. Maniek, przez telefon ci gadałem. Gratuluję.
W rarytasach go widziałem.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cytat:
2011-06-25 20:32:11, maniutello pisze:
Teraz mogę się pochwalić Ładnie chodzi, nie bierze oleju, przyjechał do domu na kołach bez problemów. Prawdopodobnie rocznik 82 silnik 1,6 78KM na gaźniku Motorcraft VV Piszę prawdopodobnie ponieważ nie mam żadnych papierów ani rejestracji na ten samochód



i co taki ładny okaz na dawce ? szkoda go !
  
 
Cytat:
2011-06-25 22:21:51, Diviz pisze:
i co taki ładny okaz na dawce ? szkoda go !


Wiem, że szkoda ale bez papierów nim nie pojeżdżę
Nawet jak go pomaluję jak mojego to i tak liczba drzwi się nie zgadza.

Pozostałe części są na sprzedaż.
Buda jest w niezłym stanie, podłoga zakonserwowana na wieki (ma podłużnice !!!) jeden błotnik trochę się sypie i lakier trochę grubo kładziony bo zacieków jest sporo.
Fotele nie wiem jak wyglądają, bo zakryte pokrowcami. Podsufitka zmieniona na nową, wykładzina czarna, deska standardowa, zegary bez obrotka...
Silnik jest z 90 roku a gaźnik jest od 1,3 takiego jak mój.
Pokrywa zaworów jest inna niż u mnie więc i dolot był inny.
Ktoś zmienił silnik i zostawił cały osprzęt od 1,3.





[ wiadomość edytowana przez: maniutello dnia 2011-07-03 21:33:14 ]
  
 
no to jeszcze dawca blacharki z niego bedzie... zostaw sobie podluznice na przyszlosc haha
  
 
Silnik już jest na swoim miejscu



Mimo to że pracuje na gaźniku od 1,3 i skrzynia ma tylko 4 biegi to i tak jestem zadowolony

Będzie jeszcze kilka modyfikacji, ale najważniejsze już jest zrobione.
  
 
szybko dzialasz
  
 
Cytat:
2011-07-02 22:53:35, maniutello pisze:
Silnik już jest na swoim miejscu Mimo to że pracuje na gaźniku od 1,3 i skrzynia ma tylko 4 biegi to i tak jestem zadowolony Będzie jeszcze kilka modyfikacji, ale najważniejsze już jest zrobione.




ile to teraz ma w porywach ?