[maniutello] Zwykłe, stare MK3 - Strona 22

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No maniek, nieźle.


-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cytat:
2011-07-03 12:14:17, Diviz pisze:
ile to teraz ma w porywach ?



Ciężko ocenić
Silnik ma oznaczenie LUC i powinien mieć gaźnik Weber 2V TLD. Te silniki miały 90KM.
Mój ma kolektor i gaźnik Motorcraft VV od 1,3. Śmiga fajnie, ale nie wiem ile może mieć koni.
  
 
no to trzeba weberkow szukac
  
 
Cytat:
2011-07-05 01:49:05, zenq pisze:
no to trzeba weberkow szukac



Niekoniecznie klik i klik2 takie rozwiązanie chodzi mi po głowie
  
 
ktos calkiem niedawno na allegro cos takiego mial do opchniecia o ile dobrez pamietam na gaznikach z R1 z flansza pod zeteca...
  
 
jak coś to mam
ze swojego mkIV, podwójny Weber wraz z puszką filtra. wyciągnięty z auta już dawno, ale jak pracował, to nie było z nim problemów.
solidne czyszczenie by mu się przydało, komplet nowych uszczelek i montaż. więcej zdjęć:




  
 
Cytat:
2011-07-05 23:49:47, srvrserver pisze:
ktos calkiem niedawno na allegro cos takiego mial do opchniecia o ile dobrez pamietam na gaznikach z R1 z flansza pod zeteca...



Widziałem.
Sam gaźnik R1 kosztuje około 300zł, żadne sterowniki czy wiązka do kompa mi nie jest potrzebna. W Zetecu jest to trochę inaczej rozwiązane.
  
 
Nie wspomniałem o zmianach w środku.
Kierownica została obszyta skórą:


i zmieniłem radio na oryginalne :


Bałagan z kablami muszę jeszcze zamaskować i będzie gitara
  
 
Cytat:
2011-06-26 17:49:58, zenq pisze:
no to jeszcze dawca blacharki z niego bedzie... zostaw sobie podluznice na przyszlosc haha



Widziałeś kiedyś taką podłogę w 30 letnim fordzie?
Szkoda mi go, ale niestety jedzie na złom.





Zostało po nim trochę części, które kiedyś się przydadzą











i wiele innych gratów
  
 
Oj szkoda tego żółtego...
Tak się zastanawiam czy jak już się bawisz to nie lepiej było coś mocniejszego upychać pod maskę? Bo nawet z gaźnikami Yamahy to szału chyba nie będzie...

Życzę powodzenia w projekcie
  
 
ITB to genialny pomysł

  
 
Cytat:
2011-07-25 16:00:15, tevenet pisze:
Oj szkoda tego żółtego... Tak się zastanawiam czy jak już się bawisz to nie lepiej było coś mocniejszego upychać pod maskę? Bo nawet z gaźnikami Yamahy to szału chyba nie będzie... Życzę powodzenia w projekcie



To nie musi być szybkie, wystarczy że będzie fajne

  
 
No w sumie to ma jakiś sens Będzie wyjątkowo...

A jak wygląda kwestia podłączenia tego? Układ zapłonowy zostaje seryjny? Pompa paliwa jest inna? Co oprócz kolektora ssącego trzeba przerabiać?
  
 
Cytat:
2011-07-25 21:37:45, tevenet pisze:
No w sumie to ma jakiś sens Będzie wyjątkowo... A jak wygląda kwestia podłączenia tego? Układ zapłonowy zostaje seryjny? Pompa paliwa jest inna? Co oprócz kolektora ssącego trzeba przerabiać?



Wszystko zostaje seryjne. Kolektor od 1.6 EFI trzeba przerobić pod gaźniki R1 a potem wszystko wyjdzie w trakcie.

  
 
Samochód w dniu dzisiejszym został zagarażowany i do marca nie ujrzy słońca.
Zdążyłem zrobić małą sesyjkę zdjęciową, ostatnią w tym roku.
Zdjęcia robione telefonem ale tragedii nie ma









  
 
jak zwykle ladnie sie prezentuje
  
 
wydaje mi sie ze do tej calej przerobki to chyba pompe bedzie trzeba zmienic. kolega w toyocie dokonal takiej przerobki. i orginalna pompa nie trybila tak jak powinna. hmmm no i kwestia spalania. kuplowi o 4-5 l wiecej pali
  
 
A jak będziesz chciał wrzucić kolektor od EFI to nie będziesz musiał głowicy zmieniać? Bo chyba miała inne kanały? Ogólnie działasz już coś w tym temacie?

[ wiadomość edytowana przez: tevenet dnia 2011-10-08 17:28:56 ]
  
 
Samochód zamknięty do wiosny w garażu.
Wszystko co mogę na razie zrobić to dopasowanie gaźników do kolektora i ustawienie ich pod odpowiednim kątem. Pompa w moim przypadku może okazać się dobra. Mam 1.6 na gaźniku i pompa napędzana jest przez wałek rozrządu. Daje ciśnienie paliwa około 0.22 do 0.35 bara. W motocyklach pompa daje około 0.28 bara lub paliwo spływa grawitacyjnie ze zbiornika do gaźników bez pompy.
Mam całą zimę na zabawę Nie spieszy mi się
  
 
Odświeżę watek, bo ledwo go odnalazłem