Skaczace obroty 1.4i EFI

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Mam problem ze skaczacymi obrotami. na poczatku filmiku widac o co mi dokladnie chodzi. mam tez troszke za wysokie obroty 1100. Co moze byc przyczyna takiego skakania obrotow i tego ze sa za wysokie. Sprawdzalem potencjometr przepustnicy i pomiary byly w normie.Gdzie znajde wezyk odpowietrzenia skrzyni korbowej w moim silniku ?

tutaj filmik : http://pl.youtube.com/watch?v=FhG95rUi2y4

z gory dzieki za pomoc

  
 
up, moze ktos mial podobnie ?
  
 
Mam taki sam silnik i też czasmi mam z nim problemy.
Powodem kłopotów z obrotami może być:
- silnik krokowy
- sonda lambda
Osobiście obstawiam krokowca, tzw. przewód odpowietrenia skrzyni korbowej (tzw. bo tak naprawde nie ma z nim nic wspólnego) znajduje się za silnikiem tuż poniżej pokrywy zaworów. Są tam dwa wężyki które łączą się ze sobą za pomocą trójniczka i dalej biegną jednym wężykiem do separatora oleju (to taka czarna okrągła puszeczka po lewej stronie za pokrywą zaworów. Separator jest połączony bezpośrednio z pokrywą zaworów i z filtrem powietrza. Raczej to nie będzie ten trop ponieważ jak miałem uszkodzony separator to objawem było gaśnięcie na biegu jałowym. Jeśli natomiast któryś z wężyków spadnie to wtedy samochód również gaśnie, ale dodatkowo sychać pod maską syk zasysanego fałszywego powietrza.
Powodzenia.
  
 
u mnie wlasnie slychac syk powietrza ale samochod nie gasnie. a syk dochodzi z okolic wlasnie tego wezyka od odmy ale nie z niego - nie moge tego zlokalizowac. mam tez problemy rano z odpalaniem, szczegolnie jak postoi na dworze. ale na pych lub jesli tylko chwilke sie nim pojezdzi to odrazu przy nastepnym razie zapala.