Telepie silnikiem + nagranie z kamery

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Zacznę tak w wyszukiwarce jest mnóstwo tematów dotyczących wibracji na zimnym silniku z zalecanych tam rzeczy większość jeśli nie wszystkie wymieniłem lub sprawdziłem . W moim aucie zimnym silniku po odpaleniu po upływie około kilkunastu sekund zaczynają się wibracje i po ruszeniu lubi sobie zgasnąć . Wymieniłem świece(nowe) przewody(nowe) , zawór wolnych obrotów , zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej (nowy ASO)do tego badanie kompa i dalej to samo. No i po badaniu oscyloskopem wymieniłem sondę lambda .Dodam ze z obudowy termostatu mam drobne wycieki płynu po czujniku na wskaźnik . Mam silnik z aluminiowym kolektorem dolotowym 1.6 16V z 1996r Słyszałem coś o popychaczach zaworów czy to może powodować te wibracje jak się nagrzeje normalnie rewelacja tylko na starcie wariuje . Na filmie pozaznaczałem momenty po przygazowaniu po których powstają drgania najbardziej je widać na kierownicy i drążku zmiany biegów słychać tez inną prace silnika. Może to normalne dla mnie nie . Każde nowe pomysły mile widziane FILM Z KAMERY
  
 
Podpowiedzcie coś
  
 
Sprawdz listwe wtryskiwaczy, psiknij na nia srodkiem do wykrywania nieszczelnosci. Czesto padaja tam uszczelki, zasysa wtedy lewe powietrze i silnik dostaje drgawek.
P.S
Środek do nieszczelnosci ma kazdy gazownik, nie masz gazu ale nie o to chodzi, wystarczy podjechac i grzecznie spytac czy moga psiknac na listwe.
  
 
ja tam nie widzę żadnych drgawek...jedynie klepie popychaczami...bo chodzi jak ropniak
  
 
Cytat:
2008-04-28 23:57:32, trance pisze:
ja tam nie widzę żadnych drgawek...jedynie klepie popychaczami...bo chodzi jak ropniak


no wlasnie
  
 
ja tez nic nie widze, tylko słysze jakiegos tdi w obudowie 16v;d
  
 
Film oryginalny ma 128MB a na You Tube są ograniczenia (zmieniony format filmu)dlatego tych drgań nie widać .Rozumie ze jeżeli wymienię popychacze to problem zniknie Ile wytrzymają tanie ja mogę dostać po 22 zł/szt przetrwają ze 4 lata czy z rok pożyją
  
 
Witam
Zgadzam się ze zdaniem kolegów a mianowicie - popychacze, popychacze i jeszcze raz popychacze czyli czeka cie kolejny wydatek. Bedziesz musiał sobie wymienić hydrauliki i wtedy napewno te drgania Ci znikną .
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2008-04-29 11:28:48, hepos pisze:
ja tez nic nie widze, tylko słysze jakiegos tdi w obudowie 16v;d

dzieki za komplement ze TDI
  
 
za 22 zl popychacze do zeteca to chyba z papieru
wara od TRW a takze od no name
FEBI daja rade
  
 
Aż tak źle z tymi tanimi zakładał ktoś zna ktoś może jakieś sklepy internetowe z tego rodzaju częściami . Widziałem na allegro preparat wyciszający prace popychacz czy to pomoże(używał ktoś) opinie proszę. No i czy olej dokładnie jego gęstość może mieć wpływ na prace popychacz .Może mój jest za gęsty i dla tego takie szopki
  
 
namoje to spadł ci jakiś węzyk od podciśnienia bo słychac wyrazne syczenie u siebie terz tak miałem ale załozyłem wezyk i wszystko gra ale oczywiscie moge sie mylic
  
 
Cytat:
2008-04-29 18:51:21, PiterXR3i pisze:
namoje to spadł ci jakiś węzyk od podciśnienia bo słychac wyrazne syczenie u siebie terz tak miałem ale załozyłem wezyk i wszystko gra ale oczywiscie moge sie mylic

a który tobie spadł to poszukam
  
 
nie mam teraz aparatu aby zrobic fotke ale poszukaj w którym miejscu to syczy a napewno dojdziesz masz 1 miejsce to z przodu z prawej strony silnika na bloku 2 miejsce to na tej samej wysokosci tylko z tylu silnka i tez z prawj strony ale posłuchaj w którym miejscu to mniejwiecej syczy
  
 
Czy syczenie a co za tym idzie lewe powietrze z tego miejsca zaznaczonego na czerwono moze powodoawć opisane objawy. Gazownik sprzedał mi pianke tester do szczelnosci i tam ją wciąga co wy na to
  
 
może ,a nawet musi...
  
 
to znaczy ze jak kupie zestaw naprawczy uszczelka + coś tam (25zł w ASO) powinno zadziałać ale zeby taka nieszczelność takie jaja robiła aż dziwne
  
 
nie wiem czy rozwiąze to Twoje wszystkie problemy ,ale dolot musi być szczelny ,może nie wydawaj kasy tylko wyjmij ten przewód i owiń go cienko taśmą izolacyjną .Powinno uszczelnić
  
 
Przy trzecim wtryskiwaczu tez piana szybko znikała moze i tam potrzeba wymiany oringów .Rano zobacze patent z taśmą .Moze nastąpi uzdrowienie
  
 
Jeżeli chodzi o lewe powietrze to sprawdź jeszcze zawór odpowietrzenia skrzyni wału korbowego i cały przewód z nim związany (jedno gumowe kolanko znajdziesz pod cewką zapłonową z prawej strony silnika, a drugie idąc tą rurką w dół – u mnie było sparciałe i przepuszczało powietrze, syczenie jakby cewka padła). Na kolektorze, po drugiej stronie rury zaznaczonej przez Ciebie na zdjęciu jest jeszcze podpbny dolot – wydaje mi się, że wykorzystywany przy klimatyzacji. Powinien być zatkany. U siebie znalazłem jeszcze w dnie puszki filtra, która zasysała lewe powietrze – również warto sprawdzić

Fajny filmik. Też miałem kiedyś takiego diesla z benzynowej Viki 2.0 jak mi popychacze padły :]