Essi nie przelacza na gaz

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Problem jest taki ze skoczylem sobie dzisiaj na miasto pojezdzilem pohamowalem i wracam, wylaczylem, odpalam za kilka sekund ok odpalil na benzynie no to przegazowka na 2 tys zeby sie przelaczyl i wylaczam pompe paliwa(wiem ze to zle ale ja tego nei robilem to pozostalosc po poprzednim wlascicielu) a silnik gasnie ok podrejscie 2 odpalam ok teraz delikatnie podnosze obroty do 2 tys i nic nie pstryka zaden elektromagnes. Elektromagnesy sa sprawne bo na krotko otwieraja, pod maska sa 2 przekazniki jeden podlaczony do wiazki cewki zaplonowej a drugi jakos do silnika krokowego, ktory odpowiada za przelaczenie ?? Bo podejzewam ze jeden jest od wylaczania wtryskiwaczy bo emulatora nie udalo mi sie zlokalizowac. Dodam ze jak ma sie przezucic na gaz to w przelaczniku w kabinie slychac ciche pstrykniecie i zapala sie dioda sygnalizujaca o jezdzie na gazie . Czy to bedzie przepalony przekaznik czy cos glebiej? sterownik sondy lambda to stag2-L.
A moze ma ktos schemat elektryczny instalki gazowej t sobie zrobie od nowa bo ta instalke to zakladal jakis pasjonat tasmy izolacyjnej i szybkozlaczek.
Dodam tez ze ruszalem kablami i polaczenia sa raczej pewne.
Pozdrawiam!!!
  
 
Powiem tak u mnie tez zakladal pasjonat tasmy ale jezdzi.
po 1: sprawdz izolacje czy wszystko jest ok
po 2: sprawdz czy masy sa ok czesto spadaja albo sa zasniedziale i dlatego nie zmienia gazu
po 3 jedz na stacje i zatankuj gazu - za 10 zł....

a co do diagnozy mogl ci pojsc zawor tylko nei wiem jak sie zwie w butli jest taki. Czesto grobo sie on psuje i trzeba albo go wymienic co jest ze tak powiem ryzykowne albo wymienic butle i dac nowy wraz butla... ale radze podjechac do gazownika.
  
 
A nie przepalił się czasem bezpiecznik przy akumulatorze, co zasila instalację? Znajomy miał niedawno podobny problem i okazało się, że to właśnie to
  
 
Bezpiecznikj jest ok,
Cytat:
po 3 jedz na stacje i zatankuj gazu - za 10 zł....


Zabiles mnie takim stwierdzeniem nie jestem jakims sknera i gaz na pewno jest, po 1 nie potrzebuje od razu na stacje jezdzic bo mam na butli wskaznik a po 2 we wtorek tankowalem do pelna i przejechalem dopiero 80 km
Mysle ze gdyby zawor (nie wiem o ktory Ci chodzi) w butli byl niesprawny to auto po zapaleniu na benzynce i przegazowaniu powinno zgasnac nawet bez odlaczania pompy bo powinno wtryskiwacze wylaczyc a tak nie jest.
Bezpiecznik jest sprawny bo jednak tem przelacznik w kabinie jest oswietlany i cos w nim pstryka.
Do gazownika nie pojade na bank chociaz mialbym zalozyc ta instalke od 0 po swojemu jestem mechanikiem i nie moge patrzec jak gazownicy w moim miescie robia! Nawet w tym essie nie ma emulatora wtrysku! powiem ze silnik 1.8 16V 92 r
Jutro jeszcze powalcze, wypruje troche wiazki, ale wolalbym zeby mi tu ktos powiedzial ktory przekaznik konkretnei do czego?
Pozdrawiam!!!
  
 
Nie bulwersuj się tak...
Kilka wskazówek:
1 sprawdż mase przełącznika
2, spr czy na wyjściu z przełącznika (jak już przejdzie niby na gaz) czy jest 12V
3. spr czy +12V jest na przełączzniku po włączeniu zapłonu
4. Jeszcze raz zobacz czy zawory stukają pod maską
5 nie poddawaj się --może być gorzej
6 Jak ci nie wyjdzie to idź na browara.....
  
 
nie bulwersuje sie, ale pisanie o tak blachych sprawach jak brak gazu to dla mnie jako kierowcy obrazliwe Wiadomo ze pierwsza rzecz za jaka sprawdzalem to czy jest paliwo, wlasnie o odpowiedzi takie typu Twojej mi chodzilo tylko nie mam rozpisanych wyjsc tego przelacznika i nei wiem gdzie powinno byc 12V itd. Pozatym problem sie dzisiaj sam rozwiazal pojechalem do kosciola i jeszcze rano nie przelaczal po mszy wsiadam i co? Przelacza a wiec jak cos nie idzie w essie to do kosciola i modlitwa a tak na serio to dzisiaj jest troche wilgotno i podejzewam ze gdzies jest jakies niepewne polaczenie ktore pod wplywem wilgoci zaczelo dzialac, tak czy inaczej musze poprawic instalacje a wiec wszelkimi schematami pomocnymi mi przy tej operacjio nie pogardze
Pozdrawiam!!!