Wolny temat, czyli spokojne rozmowy klubowiczów - Strona 106

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No emde jako źródło informacji nie brał bym pod uwagę. Zawsze moje źródło radykalnie się różniło od źródła emde. Też stąd były nasze nieporozumienia. Co do tego konkretnego artykułu, to uważam za bzdury, ponieważ Lada spelnia nawet normy euro 6, nie wszystkie oczywiście, ale jednak. Gorzej z nivą. Ta zatrzymała się na Euro 5.
  
 
Może tak ,nie wykluczajmy nikogo i niczego to dodaje kolorytu, nie zamkniemy się w kaście jedno
myślących , przecież każdy z nas jest inny a łączy nas Władek.
  
 
Aaa tam, jeszcze parę słów dla dobra społeczności Władkowej . Jest miejsce dla każdego , szanowny emde próbował .... ale się powstrzymał . Nie można go gasić bo schizmę zrobi ,już zresztą pod Warszawą pakt zawierają wbijając nóż w plecy macierzy .Łazi sobie wokół tego swojego mchu ,to niech se tam łazi jak go to cieszy. Ja na ten przykład dzisiaj nałożyłem Władkowi następne pół kilo pasty ,takie zboczenie .Co do norm jakości spalin ,darujmy sobie ,dostało google ,dostał teraz po łapkach volkswagen przyszła kolej na WAZa .Wojna handlowa hułałejowa ,ale to już jest polityka i gospodarka(mój konik) nie będę o tym pisał.
  
 
Moim zdaniem VAZ jest bardzo mocną konkurencją dla Europy. A jako że Europa nie "lubi" Rosji i jej mega szybki rozwój, to trzeba VAZ usunąć z rynku Europy. To tak w skrócie
  
 
WAZ nie przyprawia o ból głowy renault czy mercedesa ,lecz forda i chlyslera .
Pacyfik i Eurazja o Wojnie
Jacek Bartosiak
  
 
No, nie powiedziałbym, że cała Europa "się nie lubi" z Rosją. Nord Stream 2 to chyba jednak w stronę Niemiec (i za ich aprobatą) budują.

Aha, w NTV i Rossija 1 powiedzieli, że Rosji nie lubią w Europie. No to w takim razie tak na pewno jest.

Za szerszym wycofaniem się Łady z rynku europejskiego być może przemawiają najbardziej kwestie ekonomiczne / sprzedażowe. Ale na pewno i polityczne. Duże zakłady typu AVTO VAZ (i inne) polegają kontroli/naciskom ze strony państwa i nikt, podkreślam literalnie nikt, nie wmówi mi, że jest inaczej.

Pzdr.

-----------------
Były:
- LADA 2105 '82 1.3
- LADA 2107 '90 1.5
- LADA 2107 '96 1.7i
- OPEL ASTRA F '93 1.4i
Jest:
- LADA 2107 '87 1.3
  
 
Noo baa, cześć emde, chodzi taż o gospodarczy system rozliczeniowy czyli nie pijesz z nami piwa ? nie siedzisz z nami przy naszym stoliku. No właśnie , o kraje grupy brics tworzące alternatywę dla rozliczeń w dolarze .
  
 
Cytat:
2019-04-13 13:59:42, leszczyna pisze:
WAZ nie przyprawia o ból głowy renault czy mercedesa ,lecz forda i chlyslera . Pacyfik i Eurazja o Wojnie Jacek Bartosiak



A czy Renault nie posiada prawie połowy akcji VAZ-a?
  
 
Tak posiada.
  
 
Powinszować
  
 
Pozory mylą
  
 
Tak siedze i patrze i nikt nic nie gada . Wadim powiedz ty mi co sie porobiło z tymi ludźmi ,myśle o cenie 2107 na OLX .Wiare stracili czy co.
  
 
Ludzie nie rozumieją (albo nie chcą zrozumieć) na czym polega podaż i popyt. Ot co.

-----------------
Były:
- LADA 2105 '82 1.3
- LADA 2107 '90 1.5
- LADA 2107 '96 1.7i
- OPEL ASTRA F '93 1.4i
Jest:
- LADA 2107 '87 1.3
  
 
Dzięki emde .Czasami myślę że jestem niedzisiejszy i nietutejszy i myślę sobie że prawdziwych cyganów już nie ma a cena ? Mówisz że nie wiedzą co sprzedają i komu? za ile to wiadomo.Niby proste ,popyt- podaż a ja głupi jestem i nic z tego nie wiem, i nieobiektywny rzecz jasna z racji posiadania Władka.
  
 
Leszczyno, my wszyscy Ładziarze jak jeden mąż jesteśmy "niedzisiejsi" i "nieutesi" - sójrz na rynek klasyków tyle fajnych aut do jeżdżenia a my trzymamy się brzydkich topornych i siermiężnych aut z ZSRR. Ale w tym tkwi całe piękno naszej pasji moim zdaniem...

Temat wałkowany zresztą wielokrotnie.

-----------------
Były:
- LADA 2105 '82 1.3
- LADA 2107 '90 1.5
- LADA 2107 '96 1.7i
- OPEL ASTRA F '93 1.4i
Jest:
- LADA 2107 '87 1.3
  
 
Dobrze ,zmieńmy temat ,to mówisz że do Warszawy się wybierasz.
  
 
Ano, pojutrze.

-----------------
Były:
- LADA 2105 '82 1.3
- LADA 2107 '90 1.5
- LADA 2107 '96 1.7i
- OPEL ASTRA F '93 1.4i
Jest:
- LADA 2107 '87 1.3
  
 
Jaki jest sens sprzedawania karoserii Vesty w Polsce za 4 tysie, po zdjęciu z allegro widać że to z polskiego podwórka, ludzie zaczynają wystawiać deski rozdzielcze, maski, drzwi, szyby, części mechaniczne to inna para kaloszy bo są wspólne z innymi markami jak Dacia czy Renault. Ale czy jest w Polsce rynek zbytu na takie błotniki, zderzaki i tym podobne części?
  
 
Też nie jeden raz nad tym myślałem. Kto to kupi? Jedynie Ukraina, ale karoserii nie zabierze. Skąd w ogóle ta karoseria się pojawiła w pl?
  
 
Moze byc tak, jak z sprzedażą Vesty w PL. Zdjecia ze Slowacji i facet zapewnia że kupisz w Pl, a defakto na Slowacji. Kolejny przyklad, jak pokazywal gosc 02 01 i 05 z Suchej Beskidzkiej ze ma na sprzedaż, a auta wisiały na slowackich serwisach.