Wolny temat, czyli spokojne rozmowy klubowiczów - Strona 105

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak na tą chwilę Skody nie trzymają na wartości. No chyba że jakieś te nowsze. Więc kokosow na tym nie będzie. Co do pozycji za kierownicą, to faktycznie, jest wygodniej. A jaki masz silnik, ilu konny?

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
niestety SZOKO silnik 54km tak że szału nie ma ale na trasie 125km/h spoko osiągnęła jedzie skręca hamuje i dupy nie urywa ale ze względu na to że nie pale fajek na dziwki nie chodze alkohol okazjonalnie zioła nie pale no chyba że ktoś poczęstuje...... to na co mam wydawać zaoszczędzony grosz.....jak nie na swoje motoryzacyjna zachcianki....a tak na marginesie rzuce temat który jest trochę kontrowersyjny ale może by o nim podyskutować tzn ZLOT LADA CLUB POLSKA KATEGORIA OPEN mam na myśli czy nie można by było na nasze spotkania zapraszać też posiadaczy moto klasyków nie tylko ze stajni firmy LADA byłoby ciekawie spotkać w jednym miejscu wiele różnych pojazdów z czasów PRL.........NO I BYŁOBY NAS WIĘCEJ....pozdrowionka
  
 
i zamiast zlotu łady powstal by zlot polonezów dużych fiatów , mercedesów bmw xD

Jak już to radzieckie wozy były by mile widziane

Jak dla mnie favorit jak wspomniałeś to taki dziadkowóz plastiki skrzeczą jak oszalałe , wiecej miejsca jest niż w ładzie ,części tanie i łatwo dostępne . ale odrazu wywalił bym ten gaznik jikov i wstawił bym od samary , różnica ogromna w mocy . Jak silnik Ci panie kupisz drugi za 300zł z felicji i poprzekładasz sobie graty , alternator 70A można wstawić od felicji albo wstawić cały silnik 1.6 z vw poprzez flansze,

od razu po kupnie zmień sobie łańcuch rozrządu ponieważ nie ma w nim napinacza

  
 
Zaraz zaraz, do czego się odnosimy? Jak do serii 2101-2107 to i owszem, Favoritka jest wygodniejsza, ale do Samary się nie umywa, no oprócz ładniej wykonanego wnętrza, chociaż też designem nie powala.

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
Ja myślę, że odnosimy się do 2101-07. Bo jeżeli mowa o samarze, to w niej jest dużo miejsca.


-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим

[ wiadomość edytowana przez: SzokoLada dnia 2019-02-03 20:51:49 ]
  
 
Cytat:
2019-02-03 20:12:34, rennsport pisze:
i zamiast zlotu łady powstal by zlot polonezów dużych fiatów , mercedesów bmw xD Jak już to radzieckie wozy były by mile widziane Jak dla mnie favorit jak wspomniałeś to taki dziadkowóz plastiki skrzeczą jak oszalałe , wiecej miejsca jest niż w ładzie ,części tanie i łatwo dostępne . ale odrazu wywalił bym ten gaznik jikov i wstawił bym od samary , różnica ogromna w mocy . Jak silnik Ci panie kupisz drugi za 300zł z felicji i poprzekładasz sobie graty , alternator 70A można wstawić od felicji albo wstawić cały silnik 1.6 z vw poprzez flansze, od razu po kupnie zmień sobie łańcuch rozrządu ponieważ nie ma w nim napinacza




I to wszystko napisał szkodziaż. Lepszej recenzji nie mogło być.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
w sumie nie pomyślałem RENNE ma racje lada open zlot ale tylko dla posiadaczy pojazdów radzieckich i to by miało wtedy sens.......
  
 
jeszcze jedno mi sie przypomniało jako mechaniczny laik pogłębiam swoją wiedze zbierając gadzety tudzież książki o tematyce motoryzacyjnej i ostatnio zakupiłem kniżke pt GAŻNIK W MOIM SAMOCHODZIE krzysztofa trzeciaka z 1989r gdzie opisane jest wiele gażników z epoki prl w tym też stosowany w ładzie DAAZ czyli licencyjny WEBER 32 DSR i jak kogoś interesuje ta tematyka i jak samemu dokonać regulacji tego gażnika to warto zakupić owe opracowanie nie jest może jakieś super precyzyjne ale na pewno warto posiadać tą pozycje .....
  
 
Cytat:
2019-02-01 22:51:53, SzokoLada pisze:
Ogólnie uważam, że kupno frytki, to głupi pomysł, tym bardziej mając całkiem fajną 07 No ale jeden lubi teścia, a drugi teściową. Ja już zdecydowanie poszedłbym w samarke. 😁😍


A ja tez kupilem frytke, ale w wersji kombi czyli forman. I tez nikt nie wie bo jak sie dowie, to juz po mnie i stoi na parkingu obok na osiedlu.

Samarka to to samo co frytka, tyle ze Lada. Przy czym wydaje mi sie ze frytek to troche wiecej jezdzi po polsce, bo samary to juz nie dawno dawno nie widzialem.

Cytat:
Jak na tą chwilę Skody nie trzymają na wartości. No chyba że jakieś te nowsze. Więc kokosow na tym nie będzie. Co do pozycji za kierownicą, to faktycznie, jest wygodniej. A jaki masz silnik, ilu konny?


Niezardzewiala frytka w dobrym stanie to taka super tanio nie kupi a i bedzie na wartosci przybierac. Faktycznie to nie poziom cen Lady, ale auto zdecydowanie popularniejsze i jeszcze nie weszlo w faze youngtimer poszukiwany.

Cytat:
niestety SZOKO silnik 54km tak że szału nie ma ale na trasie 125km/h spoko osiągnęła jedzie skręca hamuje


tanio to wez splanuj glowice o 1mm i konikow przybedzie.
drozsza wersja (silniki po 200-300 pln idzie kupic) wsadzasz silnik od feli mpi (caly slupek z glowica) i powinno duzo lepiej jechac.
Ty masz na na gazniku, ja mam Formana na wtrysku a tam koni jeszcze mniej. Na wysokich obrotach zmulona strasznie, ale na srednich obrotach jedzie w miare przyjemnie
  
 
byłem wczoraj ubezpieczyć frytke i co i dupa samochód powyżej 25 lat miał być tanio w compensie zamiast PZU i ta szumnie zapowiadana zniżka w COMPENSIE a i owszem obowiązuje ale po pierwsze sama stawka bazowa ubezpieczenia przed obliczeniem zniżek jest wyższa niż u konkurencji po drugie wypadałoby mieć karte PZM a to znowu 90 zł dodatkowych kosztów a w dodatku compensa jak jedyna ubezpieczalnia bada bezszkodowość z okresu aż ostatnich 10 lat co już zakrawa na kpine więc wybrałem opcje gdzie najtaniej i wyszło bez COMPENSOWEJ łaski w WARCIE JAK NOWE UBEZPIECZENIE A NIE KONTYNUACJA wyszło 350 zł na rok troche boli ale i tak było najtaniej.......
  
 
Pisałem ja i koledzy o tych zniżkach całkiem niedawno tutaj. Że wszystko to jest ściema. Są inne firmy które są dużo tańsze od Compensy.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Cytat:
2019-02-03 21:21:57, alinixhi pisze:
jeszcze jedno mi sie przypomniało jako mechaniczny laik pogłębiam swoją wiedze zbierając gadzety tudzież książki o tematyce motoryzacyjnej i ostatnio zakupiłem kniżke pt GAŻNIK W MOIM SAMOCHODZIE krzysztofa trzeciaka z 1989r gdzie opisane jest wiele gażników z epoki prl w tym też stosowany w ładzie DAAZ czyli licencyjny WEBER 32 DSR i jak kogoś interesuje ta tematyka i jak samemu dokonać regulacji tego gażnika to warto zakupić owe opracowanie nie jest może jakieś super precyzyjne ale na pewno warto posiadać tą pozycje .....



Bardzo dobra książeczka. Też mam ją na półce. Dzięki niej zrozumiałem jak to działa ze wszystkimi szczegółami.
  
 
Takie tam ta tam ta ram Łada M-Power 250KM
  
 
Czy ktoś spotkał się z taką kierownicą w Ładzie?



-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Tak, raz w Nivie.

Zastanawiałem się co to za kasztan ale jak widać, to nie był hand made. Ona nie jest jakaś jajkowa? Chociaż kto to wie.... teraz podcięcia robią na równo, trzymanie pod kciuki to kiedyś może trendem była kierownica w kształcie .... jajka?
  
 
i tegoroczny "Oscar gołs to MiśUszatek and RadaLKP"



10 lat czekania na odpowiedź na wiadomość



[ wiadomość edytowana przez: SzokoLada dnia 2019-04-10 22:42:54 ]
  
 
Cytat:
SzokoLada pisze:
Czy ktoś spotkał się z taką kierownicą w Ładzie?



nie pamiętam u kogo ale widziałem już taką 0ET kierownicę, ale nie pamiętam u kogo.
żeby to miało sens to trzeba mieć ładny dystans
  
 
https://pl.sputniknews.com/gospodarka/2019041210187550-lada-europa-samochod-sputnik/
  
 
Wszystko OK ale źródło infa to żeś dał mega słabe.

-----------------
Były:
- LADA 2105 '82 1.3
- LADA 2107 '90 1.5
- LADA 2107 '96 1.7i
- OPEL ASTRA F '93 1.4i
Jest:
- LADA 2107 '87 1.3
  
 
Nie upieram się , źródło jak źródło , z Gościa Niedzielnego też korzystam ale tam o Ładzie nie pisali. Wiadomo trzydzieści źródeł i pogadamy o średniej ,mam już dwa Sputnik i emde.