| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2008-02-19 10:24:24 Wszystkie mają ten przewód. Wkręcanie się na obroty to nie jedyny objaw jego awarii, tak na marginesie, często brak "kopa" to też booster. |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2008-02-19 10:33:39 Nie pomoge bo nie wiem,ale mozesz podac link do tego opisu naprawy?? |
edmund47 saab 93 Lublin | 2008-02-19 10:57:25
naprawa boostera |
mikosz83 Sympatyk FEFK Ford Escort 1.8 TD Denmark | 2009-03-28 20:35:56 Nie będę zakładał nowego tematu więc tu piszę.
Pytanie do tych co sami naprawiliście boostera w Escorcie... W jaki sposób odkręcacie boostera ?? Zdemontować zderzak i chłodnice ?? czy może zdemontować pompe całą ?? Kurcze bardzo ciasno tam że chyba nie dam rady odkrecać 38 mm ani na górze ani na dole pod kanałem.... Będę wdzięczny za każde odpowiedzi ![]() |
mikosz83 Sympatyk FEFK Ford Escort 1.8 TD Denmark | 2009-03-29 13:55:23 Też tak myslę że od góry odkręcić... Chłodnicy nie wiem jak opuścić ale narazie zostawie...
Dzisiaj byłem na giełdzie i tam znalazłem klucz 38 oczkowy (wielokątny), miał długość 16 cm, idealny by był do odkręcenia w ciasnej komorze silnika. Kosztuje 36 zł.... Chyba lepiej kupić... to za tydzień w niedziele
Obecnie wkręciłem o 2 obroty kluczem T25 że prawie nie czuć turbo, tak do czasu wymiany membrany i oringów oraz wężyka gdyż robi sie pod autem kałuża ropy koło 10 cm :-/ Ustały własnie denerwujące drgania między 1800-2000 obr/min bo miałem za wcześne załączane turbo. Auto wooolno przyśpiesza. Nie kopci wcale a spalanie napewno będzie mniejsze... |
mikosz83 Sympatyk FEFK Ford Escort 1.8 TD Denmark | 2009-03-29 15:03:10 Kris75, o taki klucz z napisem KUŹNIA widziałem na giełdzie, taki spokojnie podejdzie ?? http://moto.allegro.pl/item593244999_klucz_oczkowy_udarowy_38_kuznia_okazja.html |