forum klubowedołącz do klubulista klubowiczówauta klubowiczow
  

[126] Operacja Pustynna Burza - Strona 10

  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
«1 2 3 ... 8 9 10
 
 
 Autor 
 2019-06-12 07:45:12

No dobrze, to może inaczej.
Zawias ok, ale dolny sworzeń powinien być odwrócony, czyli nie działa siła na nakrętkę tylko na kule sworznia.

[ wiadomość edytowana przez: J__D dnia 2019-06-12 08:51:17 ]
2019-06-13 12:15
  
 
 2019-06-12 09:19:11



[ wiadomość edytowana przez: J__D dnia 2019-06-12 09:22:29 ]
2019-06-13 12:15
  
 
 2019-06-12 22:20:05

Kolega wyżej ma racje cała siła idzie na nakrętki a tak raczej nie powinno być.


[ wiadomość edytowana przez: zolo dnia 2019-06-12 22:21:04 ]
2019-06-25 21:38
  
 
 2019-06-13 17:11:55

owszem racja ale gdzie wyższość zawieszenia z podpartym górnym wahaczem ? wystarczy zaprojektować tak zawieszenie żeby dolny sworzeń do zwrotnicy był obrócony o 180* patrz Nissan 370 czy infinity fx .

poza tym innemu producentowi aut z wielo-wahaczem nie przeszkadza ze nacisk jest wywierany na nakrętkę średnicy gwintu m12x1,5. samochody jeżdżą i bardzo dobrze się prowadzą przy masach 2-3 razy większych niż w maluchu... wiec nie wydaje mi się żeby to był problem


-----------------
Franky Garage

[ wiadomość edytowana przez: Junit dnia 2019-06-13 17:43:23 ]
2019-06-21 21:23