Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pumba22 Essi Kombi wałcz | 2008-04-09 10:02:47
Fajnie by było... |
szybki_krk FORD ESCORT KRAKÓW | 2008-04-13 10:59:59 współczuje koledze , remoncik silnika to niezły koszt ,a ja wolałem sie z bmw pozegnać niż w nim remontować silnik bo koszty były kolosalne , ale zato mam escorcika i nienażekam |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2008-04-13 11:00:39 O kurcze,troche Ci nie poszlo
Ja bym dolal olej do max i dalej jezdzil i patrzyl co sie dzieje. W moim czarnym byly pierscienie do wymiany to na postoju jak zrobilem od razu bez przerw 4 przygazowki do 5-6tys obr to juz za trzecia walil niebieskim dymem. Oleju bral z 4 litry na 15tys km - jak sie jezdzilo do 4tys obr to prawie wogle go nie ubywalo,a ze tak sie nie jezdzilo no to wciagal. |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2008-04-14 09:53:23 skąd ja o znam???? Mag masz to samo co ja ,tez w zakrecie mi zaswieciła i efekt ten sam wlałem z 1,5 litra i jaki efekt-dziś wymiana motoru,16-mają to do siebie ze jesli ostro je katujemy trzeba pilnowac bo olej wezmie,oczywiscie w normie ale jak się przegapi to niestety skutki sa fatalne,wspólczuje
[ wiadomość edytowana przez: RemikGT dnia 2008-04-14 09:54:08 ] |
iners escort MK6/volvo FH12 goleniów | 2008-04-14 13:30:41 lepiej zrób to jak najszybciej.Bo skutki są katastrofalne.Wiem po swoim przypadku.kontrolka od Cisnienia niedziala z mojego niedalstwa i pewnego razu uslyszalem wielkie bum i korbowody znalazly sie poza wnetrzem silnika, w miejscu gdzie nie powinny byc powodzenia w remoncie.ja wymienilem silnik po takiej akcji |
yezXR3i Sympatyk FEFK BMW E91 Bukowno | 2008-04-14 14:08:33 hm... mój też dmucha z korka a oleju nie bierze (chyba) i nie kopci.. |
MAG Sympatyk FEFK Ford S-Max 2,5T Gdańsk / Kristianstad | 2008-04-14 14:34:00 No to wróciłem od swojego starego mechanika - stwierdził, że musiałem troszkę go przy tych harcach przytrzeć na pierścieniach - generalnie poradził kupić silnik z gwarancją rozruchową i go wsadzić, a nie bawić się nawet w wymianę samych pierścieni.
Zalewam jeszcze drania jakimś ustrojstwem do uszczelnienia silników i zobaczymy czy zmniejszy mu się apetyt na oleum Yez - dmuchać pod korkiem trochę zawsze dmucha - u mnie to naprawdę jak z dmuchawy łacznie z rozchlapywaniem oleju po całym silniku |
Bandziorno Sympatyk FEFK Escort Cabrio Mk IV Warszawa | 2008-04-14 15:07:18 qrcze a nie oplaca sie kapitalny remont zrobic?!
w takim ukladzie bedziesz mial gwarancje ze wszystko jest ok mysle ze przy dobrych znizkach na czesci i bez ekstrawagancji przy planowaniu glowicy powinno sie swobodnie zamknac w cenie drugiego silnika + przelozenie... ja bym remontowal oczywiscie jezeli blok i wal nadaja sie do remontu, bo jak nie to kupuj calosc tak czy siak powodzenia |
yezXR3i Sympatyk FEFK BMW E91 Bukowno | 2008-04-14 15:31:28 wg mnie zdecydowanie bardziej opyla się kupić silnik.. Ja sam się zastanawiam czy nie byłoby lepiej kupić silnik (900-1200zł) niż robić rozrząd (700zł)... Ale już zrobiłem więc jest. Jak jest przytarty to może być do zmiany wszystko prawie - pierścienie, tuleje, panewki, a rozbierając musisz zmienić też rozrząd bo np napinacz jest jednorazowy i pewnie ślizgi będą wytarte. - koszt będzie nieziemski. Kup silnik tylko najlepiej taki co siedzi w jakims aucie żebyś zobaczył jak działa Powodzenia! A tak poza tematem to walczę właśnie z napinaczem paska heh.. |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2008-04-14 15:40:19 KLIKADŁO
JA BYM DZWONIŁ Z CIEKAWOSCI,GDYBY BYŁ JAK KUPOWAŁEM PIEC PEWNIE BYM GO ŁYKNĄŁ ZAMIAST 1,8 |
zenq Sympatyk FEFK Knight Industries Two Thousand | 2008-04-14 17:27:47 ceramizer mu zaaplikuj, przynajmniej przetestujesz co i na ile to warte hehe, a bardziej sobie juz nie zaszkodzisz... |
mss Sympatyk FEFK Augustów | 2008-04-14 21:41:55
czyli co nie sprawdzasz poziomu oleju bangetem tylko czekasz aż Ci kontrolka się zapali i wtedy lejesz?? |
Snale Sympatyk FEFK VW Touran Goczałkowice | 2008-04-14 21:43:51
Klub scorpio robił test, było o tym na TVN Turbo, silnik zarżnęli szybciutko |
zenq Sympatyk FEFK Knight Industries Two Thousand | 2008-04-14 23:32:41
ale test bez oleju czy test na tak-sobie-dzialajacym-silniku ? bo jestem ciekaw jak to sie wlasnie sprawuje w autkach ktore zaczely brac olej, troche sie telepa i tracic moc/kompresje... jakby na rok mozna bylo takiemu gratowi za 500 czy 1000 zeta pomoc to czemu nie? no ale koniec ot |
MAG Sympatyk FEFK Ford S-Max 2,5T Gdańsk / Kristianstad | 2008-04-15 13:35:21
Hihi, już dogadane na 99% - w weekend jestem we Wrocku na zlocie Mondeo i przy okazji zabieram silniczek do bagażnika |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2008-04-15 13:49:33 a któredy jedziesz do wrocka? no kurde az załuje ze mi się silnik tak wczesnie rozleciał bo cena ok |
MAG Sympatyk FEFK Ford S-Max 2,5T Gdańsk / Kristianstad | 2008-04-15 14:18:20
Bedę jechał wieczorem w piątek najprawdopodobniej, ale jeszcze nie podjąłem ostatecznej decyzji co do godziny wyjazdu. Trasa. Hmmm, w zależności od tego co się będzie działo na drogach (1-ka na Łódź jest w dużych remontach teraz), to albo Świecie-Bydgoszcz-Gniezno-Jarocin-Krotoszyn-WRC, albo Chojnice-Piła-Poznań-Leszno-WRC. W sobotę jestem cały dzień na zlocie na torze Rakietowa, a wieczorkiem jadę do rodzinki mieszkającej we Wrocku i w niedzielę rano wracam do Gdańska |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2008-04-15 14:45:30
jak bedziesz jechał przeZ LESZNO DAWAJ ZNAC |