Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
rex Sympatyk FEFK Ford Escort RST Cabrio Warszawa | 2008-03-16 09:19:30 wracajac do konkretow to montujac taka mala turbine do rs2000 narazasz go na jeszcze wieksze przeciazenia.
1. Mala turbina bedzie sie szybciej wkrecac,doladowanie pojawi sie wczesniej (podejrzewam ze kolo 2tys)i bedzie to katorga do i tak slabych tlokow i korbowodow. 2. Bedzie musiala sie szybciej zwijac zeby osiagnac dane doladowanie wiec temperatura gazow sprezanych bedzie sporo wyzsza niz w T3 i znowu to wplynie na szybcie splyniecie podzespolow 3. Takie male dziadostwo nie wydoli do konca skali obrotowej i pewnie sie skonczy przy 4,5-5tys Idealem jest tu t3 a minimum t25 z np 200sx'a. |
yezXR3i Sympatyk FEFK BMW E91 Bukowno | 2008-03-17 00:57:58 to za 7 koła to można kupić zeteca 2,0 albo 1,8 RQB i dmuchnąć na 250 PS |
gRuHa Warszawa | 2008-04-03 23:55:48 panowie silnik silnikiem, bo tu mozńa wrzucić Zeteca 2.0 i heja!
ale ta skrzynia jest kichowa... Coby nie być zbytnio gołosłownym... Pzdr! [ wiadomość edytowana przez: gRuHa dnia 2008-04-04 00:04:07 ] |
mativ8 Mustang GT 5.0 Mińsk Mazowiecki | 2008-04-04 00:25:26
Zapewne Grabowski robił, bo koledze toyke 1.6 też uturbiał i wyszło 160km. Grabowski gwarantuje 100 koni z litra. |
marcinos_rs hood ride wuwua | 2008-04-04 16:12:07 moze bys napisal cos nowego... np. ze sprzedasz escorta |
gRuHa Warszawa | 2008-04-04 20:23:52 150PS w 1.6 Focusa to głupi pomysł, bo ten silnik pada przy seryjnej mocy, ciekawe ile pojeździ ten turbiony, ale zapewne nie będą to duże przebiegi... |
SieMA_rs_4x4 RS2000 4x4 Warszawa | 2008-04-07 03:02:07
nie tam... nie przewiduję narazie sprzedaży póki co kupiłem alu 15" i nowy kompet toyo t1r..... i upragniony znaczek TD na tylną klapę jak tylko skończy się rok akademicki biorę się za wstawianie turbo, bo część gratów już czeka w domu i będę szukał zawieszenia.... |
SieMA_rs_4x4 RS2000 4x4 Warszawa | 2008-04-23 16:57:46 Witam!!
Panowie potrzebuję pomocy... czytałem temat z warsztatami, doczytałem się gdzie można jechać itp. ale mam inną prośbę do was.. czy może ktoś z warszawy miałby możliwość udostępnić mi na chwilę kanał w jakiejkolwiek formie?? otóż prawdopodobnie przepalił mi się środkowy tłumik, auto na postoju chodzi jak amerykańskie v8 ale wolałbym to na 100% obejrzeć i podjąć jakieś decyzje, bo nie chce się wpędzać w niepotrzebne koszta, jak wiadomo pod turbo i tak wydech byłby zmodyfikowany... i przepraszam modów, że śmiecę tematy z tym dziale,ale chyba często się tu zagląda p.s a może ktoś ma odsprzedać jakiś uzywany tłumik ? |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2008-04-23 17:10:26 jak chcesz tylko zajzec to najedz jedna strona na cegłówki, deski, podnies na lewarku a zobaczysz na pewno co i gdzie sie stalo:]
|
Snale Sympatyk FEFK VW Touran Goczałkowice | 2008-04-23 17:45:42 Jadąc Wybrzeżem Gdańskim w stronę centrum, przez zjazdem na Al. Solidarności po prawej są parkingi (za parkingami jest Górka Śmieciowa). Za moich warszawskich czasów był tam taki najazd, chyba ogólnodostępny. Jak nic innego nie załatwisz to podjedź tam i zobacz. |
PumaRST O.B.R. Niestachów | 2008-05-02 07:39:47
oj nie chwale lecz pluje na to g... strasznie a osobiście jestem fanem CVH-T choc neistey ale nie jest wstanie zaspokoić juz moich oczekiwań. a wracając do wątku: 1) wtryski z Focusa ST nie bedą pasowac p&p. 2) co do wtrysków od nissana owszem ale nie z s13 tylko z s14 sr20det bo w s13 są top feed a listwa rs2k wymaga side feed-a. 3) turbina to minimum duże T25 ale T3 z ERST było by lepsze i tansze. ja bym sie obawiałw takim projekcie 2 rzeczy: 1) naped, niestety ale wszytkie opinie mówia ze ten naped wzglednie znosi seryjna moc przy katowaniu a co dopiero jakieś 350-400Nm. 2) problem uturbienia rs2k leży nie w wytrzymałosci silnika bo zapewne jest tak samo udaro i idioto odporny jak CVH tylko w tym ze cholernik jest podatny na przgrzewanie a Turbina tylko pogorszy ten stan. I dlatego "pudingowcy" wolą uturbiac Zetec-i które przyjmują doładwoanie bez problemów a do tego jest sporo gratów do nich. choć widziałem rs2k Turbo z mocą około 300KM w UK ale co było w sammym silniku tego nie wiem. Pozdrawiam PumaRST PS: czy ktoś zna wydajność wtysków od rs2000?? [ wiadomość edytowana przez: PumaRST dnia 2008-05-02 19:35:57 ] |
SieMA_rs_4x4 RS2000 4x4 Warszawa | 2008-05-05 22:44:38 serwus!!
nie odzywam się w temacie, bo póki co prócz znaczka TD na klapie nic się znacząco nie zmieniło, no i alu 15" z nowymi toyo t1r ... w środę dostanę zawieszenie przód Koni sport ze sprężynkami eibach.... a dalej to zasiągnęłem języka... kolega na forum streetracing buduje sierre turbo z naszym silnikiem i podzielił się obserwacjami: problemem sa stalowe elementy tłoka.. wiadomo co sie będzie działo przy zwiększeniu mocy... co do chłodzenia silnika to problem który dotyczy wielu aut... chociażby w 6-cio cylindrówkach bmw to istny kaszmar.. w essim koniecznie wstawienie najlepiej 2 mniejszych wentylatorów, dodatkowe wloty na masce... wtryski od sr20det.... było by doprawdy pięknie a jaka jest wydajność naszych to nie mam pojęcia, ale napewno szału nie ma bo słyszałem, że kończą się około 170-180ps... co do turbo, to liczyłem zapodtrzebowanie naszego silnika i dobierałem mapy turbin pod nasz silnik... za punkt odniesienia brałem 0.6bar, max moc przy 6100rpm, ale jeszcze potrzebował bym wykresu silnika wolnossącego do dokładnych obliczeń, ponieważ wyszło mi że potrzeba do niego naprawdę dużego turbo, conajmniej T4 a napęd... to właśnie jest moja największa bolączka i narazie staram się skontaktować z ludźmi z UK którzy mają te essy i może coś pomogą.... ja chcę robić soft turbo pod 200ps i myślę, że tą wartość napęd wytrzyma, a co do NM to raczej 400NM jest nie możliwe w przeliczeniu 200ps przy 6000rpm = 237Nm... [ wiadomość edytowana przez: SieMA_rs_4x4 dnia 2008-05-05 22:56:52 ] |
hryniek escort rs 2000 ok. wa wy | 2008-05-05 23:00:31 siema, pogadaj z gościem co sprzedaje uturbionego na allegro, czy to jest w ogóle opłacalne?? on żeby wycisnąć 200KM pozmieniał duuużo.. , a jak poszukasz w necie to kiedyś znalazłem dokładny opis jego modyfikacji. To jego kom:695-899-936 zapożyczony z allegro, pozdro |
Suchii Sympatyk FEFK MKVII 1.8 (LPG) Gdynia | 2008-05-05 23:11:00
te 237 Nm to wieelka pomyłka jest, taka wartość przy doładowaniu silnika dwulitrowego to wprost niemożliwe jest, będzie duuużo więcej zamiast 2 powinna być 3 z przodu, a ja pokusiłbym się nawet o 4 SieMA_rs_4x4 buduj, uturbiaj, bo jesteś jednym z nielicznych co cokolwiek robią i wiele można się nauczyć, śledzę wątek z zapartym tchem, bo byłem po Twojego esa w Bydgoszczy i się nie zdecydowałem, odpaliłem go ze względu na wygląd, napędu i przeniesienia nie miałem możliwości przetestowania, ale widzę że sprawuje się nieźle. Generalnie to śmiały projekt jest i szczerze powodzenia Ci życzę... |
SieMA_rs_4x4 RS2000 4x4 Warszawa | 2008-05-05 23:31:21 co do momentu, to macie rację, mea culpa ... powinniśmy liczyć ten moment x odpowiednie doładowanie... postaram się dowiedzieć jak to dokładnie przeliczać, a to co wcześniej podałem dotyczy głownie wolnossaków , no i trzeba liczyć do tego odprężenie silnika...
Suchii -> dzięki bardzo za miłe słowa nie chcę, żeby ktoś myślał, że założyłem wątek i nic nie robię... poprostu póki co zbieram informacje, i tak już dużo się dowiedziałem o samym aucie, silniku itp... a jeśli chodzi o uturbienie, to wszystko da się uturbić i ja wierzę, że i ten silnik da rade dobrze zrobić.... może to kwestia odpowiedniego zestrojenia?.. hryniek -> dzięki za numer, właśnie widziałem tego essa z blokiem od 2.3 ... ja blok i głowicę zostawiam.. będę walczył na tym co mam i wierzę, że się uda... i chyba ze względu na te stalowe elementy tłoka, trzeba będzie zrobić jego lepsze chłodzenie, bo zajechać silnik to żadna sztuka, ale pocieszam się tym, że do tej jednostki części akurat nie są drogie.... p.s czy ktoś może zamieścić tu swój wykres od essa?? potrzebuję konkretnie wykres momentu obrotowego, przy jakiej dokładnie wartości osiąga max i przy odcince jaka jest jego wartość, bo wiem,że jest spora rozbieżność od danych producenta... i szkoda ze nie wyszło z tymi magnetyzerami... ile by było mniej roboty... zawsze zostaje turbinka na dolot, albo chip za 50zł który daje jakies +20ps [ wiadomość edytowana przez: SieMA_rs_4x4 dnia 2008-05-05 23:42:19 ] |