Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
beniobb Sympatyk FEFK RS 2000 Bielsko-Biała | 2008-03-13 21:37:35 hmm moze zacznijmy od tego czy bedzie to soft turbo czy konkret, dol z 2.3 kuty srodek i duza suszarka!!?? bo jezeli soft to seryjne dadza rade a jazeli cos wiecej to mozna dac z cossiego - na ebay dostepne i np wydajniejsza pompe valbro |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2008-03-13 22:03:32 widze, ze masz MK VII 4x4:} pochwalil bys sie chociarz jakimis zdjeciami i jak mogles zmienic probe na escorta... |
norm Escort Gdańsk | 2008-03-13 22:06:49 to pewnie ten escort co byl na allegro za 8500 |
SieMA_rs_4x4 RS2000 4x4 Warszawa | 2008-03-13 22:29:13 tak, to ten za 8500 już słyszalem opinię, że ktoś był, oglądał ale ja jestem bardzo zadowolony pod względem stanu technicznego auta.. skrzynia, silnik, dyfer most są w super stanie a blacharka to im "brzydsza" tym lepsza, bo celuję w jak najzwyklejszy wygląd i element zaskoczenia a pozatym, to zanim się nim nauczę jeździć to zapewne nie raz trzeba będzie ją robić, więc trochę jeszcze poczekam bo essi nie raz mnie już zaskoczył wyjeżdżając tyłem z ronda
kupuję właśnie stalowe felgi ze względu na bardzo niską masę, do tego nowe opony toyo, znaczek na klapie już jest 1.6 a pozatym to zostanie 100% seria... o te: tarcze tarcze z tyłu nawiercane/nacinane, aktualnie rozglądam się nad zawieszeniem... a co do turbo.. póki co będzie to podstawowa instalacja bez wysilania silnika. 1.zmiana uszczelki na odprężającą silnik (może uda się zrobić 8,5:1 albo 9:1), oczywiście stalowa 2.kolektor pod turbo będzie to nie baranek,ale normalny "szeregowy" że tak powiem.. . 3.pompa paliwa prawodopodobnie walbro + regulator cisnienia paliwa + smt6 i zmienione mapy 4.wydech 2.5" 5.prawdopodobnie postaram się zrobić wtryski paliwa do kolektora,instalacja nie droga a niejednkrotnie widziałem, że starcza przy mocy nie przekraczającej 250ps 6.blow off i możliwe, że zewnętrzny westgate turbiny jeszcze nie dobrałem.. zastanawiam się nad garettem t3/t4 ale może być lekko za duży 7. a intercooler to się odpowiedni pospawa... i chylę czoła przed wieloma projektami z tego forum, dlatego mam nadzieję, że nikt mnie nie "zjedzie" tylko pomoże [ wiadomość edytowana przez: SieMA_rs_4x4 dnia 2008-03-13 22:30:40 ] |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2008-03-13 22:42:48 nie jeden takze na tym forum mial plany na poczatku... nawet na turbo... i baaardzo czesto konczylo sie na planach.... |
beniobb Sympatyk FEFK RS 2000 Bielsko-Biała | 2008-03-13 23:16:57 Siema proponuje zebys poczytal jakies angielskie fora co i jak z uturbianiem RS, poniewaz angole uturbiaja wszystko co sie ford nazywa. Z tego co slyszalem i wiem RS oryginalnie nie jest podatny na uturbienie - znaczy sie wszystko sie da ale efekty nie sa zaskakujace ;( |
POMPA ESCORT MK4 RS2000 KOZIARNIA / NEW YORK | 2008-03-14 03:08:10
kazdy chwali i dmucha to co ma mi na podtlenku korbowodow nie pourywało SieMA_rs_4x4 - powodzenia w modach, pisz co dzialsz na biezaco [ wiadomość edytowana przez: POMPA dnia 2008-03-14 03:14:53 ] |
orioninblue orion&escort RS2000 Łosice | 2008-03-14 13:04:11 SieMA_rs_4x4 a mógłbyś porobić fotki napędów bo nigdy nie miałem okazji oglądać escorta 4x4 od spodu |
SieMA_rs_4x4 RS2000 4x4 Warszawa | 2008-03-14 13:34:24 tutaj masz "schematyczny" rysunek techniczny zawieszenia i napędu
a zdjęcia może porobię jak wrócę do domu i wskoczę na kanał u siebie w warsztacie... mam pytanie: nie orientuje się może ktoś "przypadkiem" jaka może być różnica w masie pojedyńczej felgi stalowej 15" i aluminiowej średniej klasy w tym samym rozmiarze? [ wiadomość edytowana przez: SieMA_rs_4x4 dnia 2008-03-14 13:44:08 ] |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2008-03-14 17:49:04
Troche felg mi sie przewinelo i Ci powiem,ze nie spotkalem lzejszej alu niz RS mk V i VI te seryjne,a zarazem sa bardzo mocne nie tak jak te wloskie ladnie wygladajace fele. |
SieMA_rs_4x4 RS2000 4x4 Warszawa | 2008-03-15 21:52:14 tak przeglądałem dziś allegro i natknąłem się na super magnetyzery
napisałem im maila: witam... czy jak zamontuję sobie 10 magnetyzerów to moc mojego auta wzrośnie o 100%? jesli tak to po co wstawiać turbo, prawda? a i spalanie spanie o 110%, więc auto przy dystrybutorze będzie mi zwracało 10% za zalane paliwo? czekam na odpowiedź Mateusz hmm.. faktycznie.. po co wstawiać turbo? |
marcinos_rs hood ride wuwua | 2008-03-15 23:56:46
koniecznie wklej odpowiedz.. o ile bedzie |
Remarq Sympatyk FEFK BMW e36/ Ford MDO II Brodnica | 2008-03-16 00:20:52
no rzeczywiście tylko 40 koni więcej.... Widze że koledzy mają jakąś manię na temat turbin i uważają chyba że autko z silnikiem do dwóch litrów pojemności na turbinie wypluje najlepiej do 300 koni... Bądźmy realistami. Ja wiem że pewne silniki już z założenia nadają się bardziej lub mniej do uturbiania ale bierzcie pod uwage koszty, zaawansowanie konstrukcji i dodatkowe komplikacje związane z założeniem zestawu doładowania. Tak że wzrost w RSie o prawie 1/3 mocy początkowej to naprawdę dobry wynik.I należy pamiętać także że to auto ma jeszcze troche pojeździć. No chyba że ktoś chce wykręcić go tak żeby wypluło z siebie ponad 200 koni na hamowni a do domu wracało na lawecie. |