[Kamil_K] moje wozidło...-SPRZEDANY !!!!!!!!!!!!!!!!!! - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
a moze by tak parownik przesunąć?????????????
SO?????
ja tam widze sporo miejsca i Blosik pieknie by pionowo stał
oj Kamilu Kamilu, popraw się
  
 
Cytat:
2008-05-16 22:18:08, zenq pisze:
jemu chodzi o to ze wstydzil by sie pokazywac taki montarz



o to mi dokladnie chodzi....
jestety jak widze czerwony sylikon to juz mnie odrzuca od silnika... a jak widze go w takiej ilosci jak na zdjeciu to... lepiej nic nie bede mowil:]
Cytat:
2008-05-16 20:26:18, PUNIU pisze:
nie przejmuj sie pytlar tak ostatnio ma

...
  
 
Cytat:
2008-05-16 22:58:22, RemikGT pisze:
a moze by tak parownik przesunąć????????????? SO????? ja tam widze sporo miejsca i Blosik pieknie by pionowo stał




wlaśnie tylko gdzie go przesunąć ????
bardziej do tylu sie nie da bo ma filtr gazu i jest serwo ....

a poprawie na pewno, silikonu tyle bo szybko potrzebowałem
uszczelnić bo auto było potrzebne...

niżej nie da rady bo jest cewka, a w prawo nie da rady bo filtr sie nie mieści...


[ wiadomość edytowana przez: Kamil_K dnia 2008-05-17 10:58:16 ]
  
 
parownik poniżej puchy filtra powietrza, tam jest sporo miejsca - miałem tak zrobione w swoim starym kombiaczku
  
 
dziś sie wziąłem i poprawiłem, w poniedziałek regulacja (może jeszcze poprawie ten odcinek co jest czujnik temp, ale bardziej pod względem estetycznym, jakieś kolanko albo coś, sie zobaczy)

  
 
no widzisz jak chcesz to potrafisz...

bardzo ładnie
  
 
wszystko ładnie pięknie tylko ic nie napisałeś jak to jeżdzi z blos-em
  
 
póki co, czyli na wstępnej regulacji tej z instrukcji to rewelacji nie ma.... zobaczymy po regulacji na analizatorze w poniedziałek
  
 
ostateczna wersja:
  
 
ja jednak blosa bm umiescił za 2 kolankiemwydaje mi sie ze odleglośc blosa od parownika jest zdecydowanie za długa
  
 
Czemu za dluga?
  
 
im bliżej przepustnicy tym lepiej, a parownik można przybliżyć
  
 
Cytat:
2008-06-08 09:21:08, RemikGT pisze:
ja jednak blosa bm umiescił za 2 kolankiemwydaje mi sie ze odleglośc blosa od parownika jest zdecydowanie za długa


Remik pamiętaj że im bliżej przepustnicy tym większe podciśnienie ona wytworzy i lepiej gas zassie.
Jak sama nazwa wskazuje jest to instalacja podciśnieniowa i gaz jest zasysany do silnika(poprzez podciśnienie które wytwarza silnik)
  
 
przesunięcie reduktora o 30 cm bliżej blosa/miksera jest nie do wyczucia ! może wygląda lepiej ale tak to nima większego sensu, wiem bo montowałem sam to bawiłem się z reduktorami w różnych miejscach jedyne co widze u Ciebie to , że on jest ZA WYSOKO względem zbiorniczka wyrównawczego, czasem Ci instalacja się może nie odpowietrzać
  
 
Cytat:
2008-06-08 10:18:59, djtados pisze:
Remik pamiętaj że im bliżej przepustnicy tym większe podciśnienie ona wytworzy i lepiej gas zassie. Jak sama nazwa wskazuje jest to instalacja podciśnieniowa i gaz jest zasysany do silnika(poprzez podciśnienie które wytwarza silnik)



A teraz to ja juz nic nie rozumiem...
  
 
Cytat:
2008-06-08 13:46:15, Grand_XR3i pisze:
przesunięcie reduktora o 30 cm bliżej blosa/miksera jest nie do wyczucia ! może wygląda lepiej ale tak to nima większego sensu, wiem bo montowałem sam to bawiłem się z reduktorami w różnych miejscach jedyne co widze u Ciebie to , że on jest ZA WYSOKO względem zbiorniczka wyrównawczego, czasem Ci instalacja się może nie odpowietrzać



czyli proponujesz opuscic ?

jak lepiej wyregulowac na analizator czy na sonde ???

puki co jestem zawiedziony ....osiagami
  
 
Cytat:
czyli proponujesz opuscic ?



dokładnie , powinien być na wysokości zbiorniczka ,nie miałeś nigdy problemów z zapowietrzaniem układu lub z zamarżniętym parownikiem...
  
 
Cytat:
2008-06-08 19:31:35, kamil76 pisze:
dokładnie , powinien być na wysokości zbiorniczka ,nie miałeś nigdy problemów z zapowietrzaniem układu lub z zamarżniętym parownikiem...



niee
  
 
a jak panowie ustawialiście te swoje BLOSy, na analizator czy na sonde????
w łodzi żaden gaziarz nie potrafi ...


[ wiadomość edytowana przez: Kamil_K dnia 2008-06-10 09:49:26 ]
  
 
Ja mam BLOSA w swojej Beemce E34 , i był regulowany na sondzie lambda !!!! , escorcie jest kran i tez się super sprawuje!!! nadmieniam iż bmw pali mi na blosie 17 litrów po miescie na trasie 10 , a escort pali 14 wyregulowany na piko welo i na trasie tez 10 !!! więc wynik beemki jest super a słyne z cięzkiej nogi!! kuzyna escort pali 13 a jeździ jak złotówa ja jezdze maks ostro !!