Tłumik drgań miał ktoś problem ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,mam problem z rozpoadającym się tłumikiem drgań.Będę wymienial tą rzecz już drugi raz w ciągu miesiąca.Element ,który podobno nie psuje się.Mechanicy twierdzą,że wszystkie elementy ,które mogą to powodowac są ok.Tłumik drgań to takie coś między skrzynką automatyczną a silnikiem znajduje się na kole zamachowym.
  
 
Dla mnie tlumik drgan znajduje sie miedzy skrzynia a walem
jest duze okragle, otacza gume ktora laczy wal ze skrzynia...

ale moze sie mysle, przynajmniej w A tak to wyglada
(dodam, ze nie w kazdym modelu wystepuje)
  
 
no tak,brak precyzji w opisie
  
 
Niby nie ale jednak tak bo mi też kiedyś padł. Ja zrobiłem w ten sposób że z 2 złozyłem jeden. Muszą być dobre te gumy co są w jego wnętrzu- kupując używany zwróć uwagę na te wgłębienia w których siedzą śruty czy nie są popękane czy nie są podłużne bo to znaczy że za chwile się obkręci i kupa itp. - nie powinno być luzów- dlatego się to rozwala ( ta guma jest z biegiem czasu krucha i sie sypie no i śruty wylatują). Większość z tych używanych tłumników jest walnięta. Ja kupiłem używkę i akurat nie popatrzyłem i oczywiście padło kupiłem ( po założeniu może z 1000 kilosów bum zrobił. Ale udało się w ten sposób, że dół miałem dobry u siebie w starym a górę w tym kupionym. Złożyłem do kupy i śmigał jak nówka.
  
 
trochę odnowie temat:

jakie są objawy uszkodzonego tłumika drgań ??? i ewentualne koszty naprawy i jak sprawdzić czy jest dobry.
  
 
objawy to wibrację w różnych zakresach prędkości ale u mnie były mocniejsze między 70-90km/h pukanie podczas zmiany z N na D i R. pozdr
  
 
Cytat:
2008-10-09 11:15:25, OpelOmega pisze:
objawy to wibrację w różnych zakresach prędkości ale u mnie były mocniejsze między 70-90km/h pukanie podczas zmiany z N na D i R. pozdr



czy ma to coś wspólnego tylko z skrzynią automatyczna czy w manualnych też jest podobny objaw?