[bobo_ssj] zwykłe xr3i - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W sobot zagościł u mnie kolejny essior xD

tym razem mkIV cabrio

Trochę o furze 1.6 90Km pełna elektryka (sprawna) 88r i to co zaważyło o kupnie buda w naprawdę nienagannym stanie sam byłem zdziwiony że samochód z 88 roku może mieć całe progi i podłużnice.

foto po zakupie




niestety z silnikiem nie jest już tak wesoło... najprawdopodobniej cieknie oliwa z uszczelki pod głowicą... walnięty jest oring na wale... i przerywa na benzynie jak się zagrzeje...

i w sumie tu pojawia się pytanie co to może być ?? pompka paliwa ,wtrysk ,filtr paliwa? proszę o jakieś propozycje cóż to może być

Ale jak ktoś już powiedział na tym forum lepiej 3 razy robić silnik niż raz budę więc generalnie jestem zadowolony a i kolejna ważna sprawa daszek w stanie bdb nigdzie nie łatany i nie popękany

poniżej foto z wczorajszej zabawy











[ wiadomość edytowana przez: bobo_ssj dnia 2011-03-28 10:32:41 ]
  
 
No ładny zakup, jak to mówią "stara miłość nie rdzewieje"
  
 
Koledzy a powiedzcie mi jakie głośniki wchodzą seryjnie do cabrio mk4 13cm ?
  
 
Dzisiaj pierwszy dzień zabawy w garażu na pierwszy rzut poszły hamulce i wymiana łożysk z tyłu bo wyły jak dzieci na porodówce



po pewnym czasie okazało się że mocownie linki od ręcznego jest urwane a że w garażu brak spawarki oszły 4 dziury w podłoge i uchwyt na śróby wszydtko ładnie zabezpieczone żeby miało ręce i nogi



jutro kolejny dzień walki w pogoni za poprwą jakości jazdy mojego nowego nabytku
  
 
No jak na te latka stan ciekawy, malowany byl, ale to nie zmienia faktu ,ze ktos utrzymal go w bardzo ladnym stanie.

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E90, E46, D40, FMX 650
  
 
z racji tego że weekend należał do dość ciepłych zabrałem się za elektrykę a dokładniej za centralny bo nie działał i bagażnik którego też nie dało się otworzyć...



centralka okazała się jednak nie do odratowania i pytanie teraz czy ktoś z was ma może coś takiego ?

klik

jak jest z trwałością tego czegoś ? dodam że kluczyk też już ledwo zipie więc dorobić go trzeba orientujecie się ile może kosztować dorobienie gwoździa bez imo tak +-
  
 
Co do linka z allegro to:
mam taki i jak narazie musiałem juz 3 razy groty dokupywać bo za nic w swiecie ni mogą na tych grotach klucza dorobić podobno te groty to jakas tandeta totalna a za samo dorobienie u mnie w Katowicach wołają 30 zeta ( jak uda się dorobić jaknie nie płacę NIC )

Ps. niewiem jak w tym co Ty pokazałeś ale ten co ja kupiłem to miał groty plaskie założone a te okrągłe do essa były osobno i tez bez szlifowania sie nie obeszło poprostu nie pasowały do kluczyka
  
 
Czyli jednym słowem lipa. To chyba brak sensu wydawania na próżno kasy chyba kupie normalną centralkę na pilota i osobno dorobię kluczyk.
  
 
A ja powiem że mam taki zestaw ponad rok i jestem bardzo zadowolony
  
 
Cytat:
2011-04-04 13:24:39, seba8102 pisze:
Co do linka z allegro to: mam taki i jak narazie musiałem juz 3 razy groty dokupywać bo za nic w swiecie ni mogą na tych grotach klucza dorobić podobno te groty to jakas tandeta totalna a za samo dorobienie u mnie w Katowicach wołają 30 zeta ( jak uda się dorobić jaknie nie płacę NIC ) Ps. niewiem jak w tym co Ty pokazałeś ale ten co ja kupiłem to miał groty plaskie założone a te okrągłe do essa były osobno i tez bez szlifowania sie nie obeszło poprostu nie pasowały do kluczyka

Też mam ten zestaw i sprawuje się całkiem nieźle tylko jakość grotów fatalna, nikt nie chciał się podjąć dorobienia bo za dużo roboty, w końcu dorobili ale na moją odpowiedzialność bo jak stwierdzili mogę uszkodzić zamek tymi grotami.
  
 
Mam też coś takiego i mogę potwierdzić, że wszystko fajnie tylko z grotami problem. Też mi nie chcieli dorobić.
A cabsik prawie brat bliźniak do naszego Pozdrawiam
  
 
miałem takie coś u siebie w Essie miesiąc i wywaliłem. Powodem było to że jak mi grot dorobili to kluczyk blokował się w stacyjce. Trzech rożnych Panów nie mogło tego dorobić. Jeśli chodzi samą centralkę była Ok jak każda inna ale groty porażka na maxa. Obecnie mam takie coś KLIK i jestem naprawdę zadowolony pilot się nie wyciera i działo wszystko poprawnie
  
 
Wkładałem kiedyś do VW kolegi taki pakiet ,fakt groty są bardzo twarde i gość który dorabiał troszkę się denerwował .Co do elektroniki nie mam zastrzeżeń .
  
 
Grot to racja. Ja przełożyłem oryginalny
  
 
mój kluczyk jest już an wykończeniu więc i tak muszę go dorobić ciekawe ile klucznik krzyknie za surowy klucz do esioka wtedy zobaczymy co się bardziej opłaca dzięki koledzy za pomoc
  
 
Z racji chwili wolnego i w celu rozgrzania silnika co by sprawdzić ciśnieni w cylindrach postanowiłem się przejechać a przy okazji cyknąłem kilka fotek





I teraz jeszcze mała prośba potrzebuję zaślepkę do progu... jak by ktoś posiadał chętnie odkupie





[ wiadomość edytowana przez: bobo_ssj dnia 2011-04-07 10:38:49 ]
  
 
Wszystko fajnie ale zdjęcia się nie powiększają
  
 
Już poprawiłem wstawiłem trochę większe bo nie mogę obadać co zrobić żeby się powiększały
  
 
ostatnio trochę grzebałem przy essim i co się okazało numery na silniku są inne niż w dowodzie co za tym idzie nie wiem jaka to odmiana 90 czy 105 km można to jakoś rozpoznać ?

poniżej foto silnika robione telefonem



powiedzcie mi jeszcze czy różnią się głowice z silnika 1.3 cvh a moim ?


[ wiadomość edytowana przez: bobo_ssj dnia 2011-04-11 10:50:39 ]
  
 
Oznaczenia identyfikacyjne głowicy:
silnik 1,6 dm3 gaźnikowy (typu LUK oraz LUJ): 88SM6090DA;
silnik 1,6dm3 z wtryskiem benzyny: 89SM6090BB.

LUK i LUJ miały po 90KM, a LJF, LJE (EFi) 105/108 (baz kata)