| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Maliniak 126p 125p Tarn-Gory | 2008-04-11 10:30:54 szukalem w wyszukiwarce ale tylko odnosnie malana znalazlem moje pytanie brzmi czy ktos cos takiego prubowal zrobic jesli tak to jak glownie chodzi mi o wiekrzy promien skretu kol troche ogladalem ale wydaje mi sie ze zacisk moze chaczyc o wachacz przy wiekszym promieniu skretu co za tym idzie brak hamulca przy wiekszym skreceniu kolami |
Walezy Fiat 131, Subaru Imp ... Czyżowice | 2008-04-11 11:39:31 Rozwiązanie jest banalne
Krótki skręt Do tego trzeba dokupić dwa wielokliny tak aby wszystko zmontować w kolumnie kierowniczej. |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2008-04-11 12:01:34 Tomek czyli jak dobrze rozumiem jest to po prostu multipikator montowany w kolumnie kierowniczej? |
MaLi ![]() Fiat 126p Leicester, UK | 2008-04-11 12:03:31
A jak z precyzja kierowania przy zamontowaniu tej przekladni? Pomysl duzo lepszy niz zabawa z drazkami. ----------------- FIAT -> Fix It Again Tony [ wiadomość edytowana przez: MaLi dnia 2008-04-11 12:03:48 ] |
Maliniak 126p 125p Tarn-Gory | 2008-04-11 12:11:28 pomysl ok z kasa troche gorzej. mysle jak by to rozwiazac na moje realia ale po fotce dla mnie jest to za male by wszystko o czym mysle tam zmiescic ;D |
Rino125p F&F Sympatyk Kraków | 2008-04-11 13:10:05 ciekawe jak zamierzacie zamienić drążki w kancie
|
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2008-04-11 13:23:09 No w kanciaku sie raczej nie da ![]() |
rafal125p polonez 1985 gorzów | 2008-04-11 15:41:37 myślę ,że rozwiązanie które zaproponował Walezy jest najlepsze i względnie tanie ( 250 zł + przesyłka) i na pewno najbezpieczniejsze
co do większego kąta skręcania koła to jest to chyba trochę niebezpieczne bo jak koła by się skręciły za mocno to drążki kierownicze mogą być wtedy równoległe ze zwrotnicami i może pojawić się problem z odkręceniem kierownicy ( chyba po to są te śmieszne ograniczniki które chciałem swego czasu wyciąć ) |
Walezy Fiat 131, Subaru Imp ... Czyżowice | 2008-04-11 16:43:25 Precyzja jest bardzo dobra pod warunkiem przyspawanie(lekkie heftnięcie wystarczy) wieloklinu do reduktora. Nie ma luzów wiekszych niz w dobrej seryjnej przekladni.
Koszt tez jest niski, w koncu za 250zl to raczej nie da rady zrobic krotkiego skretu z poprawna geometria. Montuje sie to na kolumnie kierowniczej, czas montazu to okolo 3 godziny dla kogos obeznanego w uzywaniu MIGa oraz kątówki. |
Maliniak 126p 125p Tarn-Gory | 2008-04-11 17:16:51 nie no rozswiazanie jest calkowicie ok ale mysle nad czyms innym jeszcze tzn cos takiego ale samemu zrobic ale waznejszy jest ten promien skretu do drifftu by sie przydalo troche bardziej wykrecic te kola ;d |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2008-04-11 20:52:23 Dwa razy szybciej - ok, a co z tarciem i oporami? |
jacekes F&F Sympatyk 125p Poznań | 2008-04-11 21:40:31 Pakernia albo wspoma. ![]() |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2008-04-11 21:51:15 wspoma |
Walezy Fiat 131, Subaru Imp ... Czyżowice | 2008-04-11 23:49:49 Jezdze na wspomce i jest ok ale jak mi strzelil waz ze wspomki to tez dalem rade jechac i to bez problemow.
|
Rino125p F&F Sympatyk Kraków | 2008-04-15 17:00:15 nie bardzo do mnie dociera gdzie dokładnie to zamontowac.... masz jakies foto u siebie ? |
cichy_b0b F&F MEMBER Fiat 126p/ Clio RS 1 ... Poznań | 2008-04-15 18:04:58 Pomiedzy kierownica a przekladnia kierownicza, rozcinasz "wał" kierowniczy skracasz go wstawiasz na kazdym z koncow przegub z wieloklinem pasujacym do multiplikatora i po klopocie |