Senator - pogaduchy towarzyskie - Strona 7

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zamieszczam liny. Dziś odpisali sprzedawcy z Polskaaa... nie pasują.

Łożysko 1

Łożysko 2

Kosz pompy schodzi bez kłopotu. Pompa ma z przodu metalową wypustkę na przewód paliwowy a z tyłu gumiastą... ta gumiasta poszła właśnie przy odkręcaniu opaski. Cenę nowej pompy będę znał jutro. Dziś licytowałem oryginalne sprężyny Mantzela... troche żałuje, mogłem bić wyżej poszyły za 250 EUR.
  
 
z chęcią bym zakupił te mantzle
ale 250 to za duzo - no chyba ze były nowe
co do koni to ja mam w swoim senku koni rot ale numery bedę mógł spisac tylko tylnch
gdyby kotś dosrwał fajowe nowe sprei do monsy senka to ja sie piszę
zamierzam jechac do Opel Classic Parts więc jezeli coś porzebujecie to proszę o kontakt ale tylko tel bo mam bardzo słaby dostęp do nuetu
  
 
Pierwszy link to na przód , a drugi na tył. Cena dobra , tylko brać A w pompce paliwa to jeden króciec jest z plastiku
  
 
Dokładnie... ten króciec się upierdaczył Łożyska zamawiam Sofort Kaufen jaaa Pompe nową, oryginał nie żadną chińszczyznę będę miał jutro za 250 PLN... czyli 2x cenę używanej. Mam nadzieję, że to rowzwiąże kłopoty. Soczewa jutro dzwonię do Ciebie... ja mam z kolei odwrotnie. Jestem teraz cholernie zapracowany i net nocą to mój żywioł

Jak zwykle dzięki Grzesiu




[ wiadomość edytowana przez: Bartek dnia 2009-06-18 02:01:57 ]
  
 
Zbierałem się do licytacji... ale jak zwykle w takim momencie nie dysponuje odpowiednią ilością wolnych środków. Tak chciałbym, żeby wyglądało moje auto po remoncie. Niestety tak nie jest. Coś niesamowitego

Piękna Monza
  
 
Szkoda że nie jest na żółtych blachach. Za tą cenę bym się nie wahał.
  
 
mam nowy oryginalny wiatraczek wentylator na sprzedaz jak bys jeszcze szukał..
do wziecia mam monze a1 2.5 manual 1979 rok oraz monze a2 3.0 manual 1984, senator a1 3.0 automat tez jest. Wsio na zachodzie wiec nie jest zagazowane i w dobrym stanie.. jak by ktos był chcetny to na pw podesle foto pogladowe.
  
 
Ha! Mam nadzieję, że to już koniec przygód z samochodem. Dotarły do mnie wszystkie części. Nowiutka pompa, nowy filtr łożyska itp. gadżety. Czekam jeszcze na wiatrak od tomka. W ciągu tygodnia odchlewiłem koszyczki z rdzy, odmalowałem przykręciłem i mam gotowy cały system. Przewody dorobiłem i włożyłem w przeszel. Sruby nowe, wszystko nowe... aż miło. Zastanawiam się jak będzie na tym pracować... wydawało mnie się, że pompa którą miałem poprzednio nie dawał 3 barów. Wziąłem oryginalną pompę od Cytryny, mam znajomego z hurtownią części do francuzów. Powiem wam że byłem zaskoczony. Pompa jest z przykręcanym przewodami czyli pro. Oryginał Boscha był na wsuwki. Przy odkręcaniu koszyczka mocowanego do karoserii (coś mi mówiło żeby tego nie robić ale nie mogłem zcierpieć tej rdzy i syfu) upierdaczyła się jedna z 3 nakrętek w które się go przykręca. Nie wiecie może czy da się to wspawać od "zewnątrz"? Niby jest ok na 2 ale chciałbym mieć wszystko odrestaurowane pro i tak jak fabryka wypuściła. Do tego wszystkiego był mocowany filtr na oddielnym uchwycie (wykminiłem z serwis booka. ale ani w Leniu ani w Moni tego nie było. W Monzie była zmota na drutach Ma ktoś może coś takiego?)

Pozdro

Pompa

Pompa dwa


[ wiadomość edytowana przez: Bartek dnia 2009-07-19 01:40:31 ]
  
 
Dzięki wielkie Tomku dmuchawa dotarła.

Pompa jest już w Monzie... po uruchomieniu pękło 75% przewodów wymieniłem profilaktycznie wszystkie. Chodzi jak mała pszczółka. Zmieniłem felgi na Ronale LZ z Lenia... masakra. Wygląda jak wóz drabiniasty. Jutro jadę zamówić amory, sprężyny i wydech. W przyszłym tygu wymiana oleju, łożysk z tyłu i przegląd. Zacznę regularnie jeździć ale obawiam się, że auto będzie skończone dopiero na przyszły sezon.

Pływak mi daunuje... tak się zastanawiam, skoro zbiornik od Omy pasuje to może i pływak jest identyczny?
  
 
Kilka dni temu kupiłem po raz pierwszy (!) coś w ASO, 9zł za sztukę, czas oczekiwania - prawie tydzień



porównanie starej uszczelki i nowej



po założeniu dekla i przepłukanej chłodnicy senek przestał się grzać niestety rozszczelniła się rurka, którą płynie olej ze skrzyni i zrobiło się bordowo pod maską
na pomoc przyszedł Kudłaty, pożyczyłem od niego chłodnicę i póki co jest git! Mały minus to brak ciepłego powietrza (zatkana nagrzewnica?) ale nie mam na to na razie siły
  
 
W Senatorach zawsze był kłopot z grzaniem. Mój palił przy-20 od razu ale o jakimkolwiek powietrzu mającym coś wspólnego ze słowem ciepłe można było zapomnieć. Grzały nagrzewnice w A1, w A2 przeszli na "rurowe" i się zaczęła kicha.

Dzisiejszy wolny dzień spędziłem w znakomitej części przy Monzie. Poszabrowałem w Senatorze z misją reanimacji spryskiwaczy i wymiany zbiorniczka na płyn na większy. Pierwsze się udało, drugie nie zwz. na inne miejsce mocowań. Temat przesunięty na później. Skompletowałem w końcu zawieszenie. Niestety nie mogę dostać nigdzie sprężyn na przód i pozostało mi reanimowaćjakieś czerwońce znalezione w garażu... oby było ok bo kosztuje mnie to mnóstwo czasu i sił.

Pozdro


[ wiadomość edytowana przez: Bartek dnia 2009-08-19 00:58:04 ]
  
 
Witanko
Szajba chciał nas policzyć to ja jeszcze tez jestem , senia mam obecnie zielonego ale monza jest w szykowaniu (chętnie łyknę szybę przednią do monzy w dobrym stanie). Na co dzień smigam corsą A GSI teraz 1.4 później 2.0 przedlift . Pali UWAGA cały czas dnem , miasto wawka korki , 7.0 l benzynki to potężny argument jeżeli samochód jest do pracy.
Łozyska tył do senia sa za rozsądne pieniądze w hurtowni w otwocku niedawno kolega robił w monzie więc temat aktualny.
Pozdro dla wszystkich senatoromaniaków
  
 
Musze bartek sie z toba wkoncu spyknac i pogadac chwile o dupie maryni.Wpierw jednak musze poskladac lotka gdyz zabiera mi on 200%czasu dziennie
De facto kiedys sie spotkalismy jesli mnie pamiec nie myli(twoj szef mial jacht a odemnie dostales kompa do 2.2)
Co do niegrzania w seniach
W rekordzie 2.3 td zawsze po plukaniu grzal przez godzine potem kicha.
Pomoglo wykrecenie krucca z bloku i rozwiercenie go na 10mm gdzyz dotychczasowe 8 mm skorodowalo na niecale 4 No i obowiazkowe plukanie z platkow rdzy przy takiej losze bez sztucera w bloku.
Pomocne jest pozniejsze zalozenie dodatkowej pompki obiegu.
  
 
Heh, bardzo chętnie. Natomiast na bank się nie spotkaliśmy ponieważ nie miałem nigdy szefa z jachtem Z silnikiem 2.2 też raczej nie miałem nic wspólnego. Kiedyś mój tata zajeżdżał Rekorda E2..ael 2.0

Relacji ciąg dalszy. Zawiecha wymieniona. Sprężyny, w renowacje których wrzuciłem tyle prądu okazały się być nie od tego auta. Amortyzatory olejowe na tył BOGE nie spełniły oczekiwań. Sytuacja nieco poprawiła się w stosunku do skatowanych poprzedników ale, reagują zbyt wolno, są zbyt miękkie. Przód KYB... bajka. Jestem bardzo zadowolony i w przypływie gotówki na pewno sprawie sobie parkę na tył. Wymieniłem też gumowe elementy zawiechy. Przyjemność z jazdy coraz bardziej dzika... Pozostał wydech oraz sprzęgło... i wycieczka na testy. Wentylator śmiga na wszystkich biegach (serdeczne dzięki MISZAsty) w weekend z tej okazji poskładam deskę i zamontuje radio. Do szczęścia brakuje mi jeszcze polakierowania maski bez tego paskudnego wlotu. Pochwalę się jak tylko dojdę do ładu z wydechem, jego brak doprowadza mnie powoli do szału.
  
 
bartek nie przesadzaj przynajmniej brzmisz jak rasowe R6 a nie byle G.
  
 
Witam , Panowie trochę z innej beczki , z racji tego że u mnie z językiem niemieckim jest na bakier może ktoś z zacnego grona klubowiczów poratuje i przetłumaczy mi zdanie "Pojazd zakupiony z uszkodzonym silnikiem" na język niemiecki.

Serdecznie pozdrawiam
  
 
Może takie coś "
Ein Fahrzeug gekauft von der beschädigten Maschine"
Skorzystałem z dodatku do Fire Foxa "FoxLingo". Niemieckiego to nic a nic , ale jak przetłumaczyłem na angielski, to muszę przyznać ,że trafnie to przetłumaczył.
Albo inaczej : Gatka

[ wiadomość edytowana przez: _Grzesiek_ dnia 2009-09-29 14:43:58 ]
  
 
Cytat:
2009-07-22 22:45:22, Bartek pisze:
Dzięki wielkie Tomku dmuchawa dotarła. Pompa jest już w Monzie... po uruchomieniu pękło 75% przewodów wymieniłem profilaktycznie wszystkie. Chodzi jak mała pszczółka. Zmieniłem felgi na Ronale LZ z Lenia... masakra. Wygląda jak wóz drabiniasty. Jutro jadę zamówić amory, sprężyny i wydech. W przyszłym tygu wymiana oleju, łożysk z tyłu i przegląd. Zacznę regularnie jeździć ale obawiam się, że auto będzie skończone dopiero na przyszły sezon. Pływak mi daunuje... tak się zastanawiam, skoro zbiornik od Omy pasuje to może i pływak jest identyczny?


Założyłeś zbiornik to wrzuć pływak, komplet musi działać.
  
 
Witam!Jak potrzeba Wam troche części do senia A2 to jestem do dyspozycji Pozdrawiam!
  
 
zaczęło się...