Taki mały pomysł...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
tak sobie przed chwilką pomyślałem chwilę i jak by tak pokombinować:


pacjent - 1.6 16V

wałki od 1.8 115
przepustnica od 1.8
przepływomierz od 1.8 + elektronika od 1,6
dolot na stożku taki jak u Remika
kolektor z RSa + reszta przelot

co byście zmienili a może zostawili jak wyżej??
  
 
Cytat:
2008-05-22 10:15:20, LukasJ pisze:
tak sobie przed chwilką pomyślałem chwilę i jak by tak pokombinować: pacjent - 1.6 16V wałki od 1.8 115 przepustnica od 1.8 przepływomierz od 1.8 + elektronika od 1,6 dolot na stożku taki jak u Remika kolektor z RSa + reszta przelot co byście zmienili a może zostawili jak wyżej??




a skad wiesz czy podejda walki z 1.8??

'dolot na stozku' jak dla mnie odpada, chyba, ze chcesz sobie pogorszyć osiagi
podobnie jak kolektor z RSa i reszta przelot - przeciez RS to zupelnie inna konstrukcja niz twoj 1.6, ze o przelocie nie wspomne - to nie turbo zeby taka modyfikacja cokolwiek polepszyla.

pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: jozwa_maryn dnia 2008-05-22 11:33:13 ]
  
 
bo wiem po prostu podejdą...
Co do kolektora, spytaj REMIKA, on wie najlepiej czy pogarsza czy polepsza

[ wiadomość edytowana przez: LukasJ dnia 2008-05-22 11:44:27 ]
  
 
A MOZE SWAP W 42sekundy na 1.8 115km(130)
  
 
Cytat:
2008-05-22 11:39:22, arekturbo pisze:
A MOZE SWAP W 42sekundy na 1.8 115km(130)


i co jeszcze fajnego napiszesz? Pytałem o rade...
  
 
A może by tak lepiej zatytułować wątek...
  
 
Cytat:
2008-05-22 11:43:31, Wojo pisze:
A może by tak lepiej zatytułować wątek...


tytuł już jest...
  
 
Ja widzę cały czas taki sam.
Uważasz że dzięki tytułowi "Taki mały pomysł" wszyscy użytkownicy forum będą wiedzieć czego dotyczy wątek i nie będą tutaj wchodzić nie mając pojęcia o co chodzi, a Ci którzy może by znali odpowiedź nie oleją go?

"(...)Zasady są proste:
(...)
- temat wątku musi wskazywać na jego zawartość(...)".
  
 
Cytat:
2008-05-22 11:38:24, LukasJ pisze:
bo wiem po prostu podejdą... Co do kolektora, spytaj REMIKA, on wie najlepiej czy pogarsza czy polepsza [ wiadomość edytowana przez: LukasJ dnia 2008-05-22 11:44:27 ]



z tego co widzialem po jego filmikach to cos niebardzo polepsza....silnik sie wolno wkręca. nie wiem jaki jest sens wstawiac same walki i daczego akurat z 1.8...porownywales je z tymi z 1.6, czy one wogole sa ostrzejsze? sam fakt,ze pochodza z wiekszego i mocniejszego silnika nie koiecznie musi na to wskazywac. do tego bez zgrzebnięcia elektroniki.. o ile wogole te walki tam wejda i rzeczywiscie beda ostrzejsze niz te ktore masz teraz a silnik bedzie dobrze na nich chodzil to zebys z poprawy byl zadowolony trzeba by to zetsroic jakąś świnią, bo komp tak sam z siebie nie skuma,ze ma inne walki


[ wiadomość edytowana przez: jozwa_maryn dnia 2008-05-22 11:55:08 ]
  
 
a jakie powiązanie widzisz między filmikiem - 1.6 CVH a 1.6 16V
całkiem inne motory więc zastanów się do czego bijesz. Po za tym ta sierra rozpędzała się do 200 znajdz mi 1.6 16V która do tylu się rozpedzi bez modów
  
 
Cytat:
2008-05-22 11:58:46, LukasJ pisze:
a jakie powiązanie widzisz między filmikiem - 1.6 CVH a 1.6 16V całkiem inne motory więc zastanów się do czego bijesz. Po za tym ta sierra rozpędzała się do 200 znajdz mi 1.6 16V która do tylu się rozpedzi bez modów




nie rozumiem kolego o czym piszesz. najpierw piszesz o 1.8 a teraz nagle 1.6CVH powiazania miedzy silnikami 1.6 CVH a 1.6 16V nie widze zadnego - to 2 zupelnie trozne konstrukcje, ale jaki to ma zwiazek z zakladaniem walkow z zeteca 1.8 do zeteca 1.6?

[ wiadomość edytowana przez: jozwa_maryn dnia 2008-05-22 12:09:39 ]
  
 
Dobra zwracam honor , pisaliśmy o dwóch innych filmach. Wracając do układu z RSa jest wiele osób które jeździ z takim i odczuwa różnice . Więc zakładam że jednak są pozytywne efekty a osoby które twierdza odwrotnie myślę że coś skopały przy przeróbce...
  
 
Cytat:
2008-05-22 12:31:33, LukasJ pisze:
Dobra zwracam honor , pisaliśmy o dwóch innych filmach. Wracając do układu z RSa jest wiele osób które jeździ z takim i odczuwa różnice . Więc zakładam że jednak są pozytywne efekty a osoby które twierdza odwrotnie myślę że coś skopały przy przeróbce...



skoro jest wiele osob odczuwajacych roznice to dziwne,ze nikt jeszcze na hamowni nie byl

moja rada - ile wydasz kasy na walki, przepustnice, przeplywke, dolot, stozek, kolektor + flansza + uszczelka + przerobka i wyspawanie reszty wydechu ?

jaki bedzie przysrost mocy, zakladajac ze wogole jakis bedzie ? 10 km? czyli w jezdzie na codzien nieodczuwalny.

a za 1200-1500zl mozesz trafic komplet na swapa RS, ktory jak bedzie wyjechany ma 130KM, sporo wiecej momentu i przede wszystkim POJEMNOSC bo to nią wlasnie sie jezdzi. no replacement for displacement.

pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: jozwa_maryn dnia 2008-05-22 12:48:56 ]
  
 
Cytat:
2008-05-22 11:58:46, LukasJ pisze:
Po za tym ta sierra rozpędzała się do 200 znajdz mi 1.6 16V która do tylu się rozpedzi bez modów


Pokaz mi no ten filmik jak możesz. Chce to zabaczyć i uwierzyć że sierra 1.6 CVH tyle leci
  
 
Widzę że prosić można długo i tłumaczyć.

W razie chęci współpracy - priv.