Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2009-12-03 11:59:34 zazwyczaj oxygen sensor to lambda - wiec mozliwy blad ,ale to RSTowcy niech sie wypowiedza |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-12-03 14:49:38 A to nie będzie potencjometr regulacji zawartości CO ? W CVH bez kata tak właśnie jest, ale to działa tylko na jałowym. |
krzysiek808 Escort 1.4 MKV 92r.b+g Płock | 2009-12-04 21:36:26 W pracy mamy taki program TecDoc i mnie też zaskakuje. Szukałem sobie świec do escorta mk5 1.4, a w zakładce UKŁAD ZAPŁONOWY jest zakładka ŚWIECE ŻAROWE ;D, a przecież nie ma takiego silnika w dieslu.
Wg TecDoc-a siłownik tylniej klapy to, uwaga: sprężyna gazowa. Podejrzewam błąd programu. |
jendger Sympatyk FEFK RS Turbo Nowy Sącz | 2009-12-04 22:00:46 moim zdaniem błąd programu lub poprostu podają dane odrazu z efi bo przecież szly pod koniec seri w mkIV tyle że to były zwykłe a nie turbo więc być może to uogólnili... no chyba,że już całkiem połączyli wszystko i wstawili zdjęcie silnika z fiesty rst to tam bylo efi turbo z tym że z innym turbo niz w escorcie... Ciekawe Ty tez masz problem z paleniem?
djtados, w rst napewno nie montowali sond lambda. [ wiadomość edytowana przez: jendger dnia 2009-12-04 22:10:11 ] |
jendger Sympatyk FEFK RS Turbo Nowy Sącz | 2009-12-04 22:24:57 To jak już mamy się tak kłócić to niczego nie myle, ponieważ w fiescie rst montowany był silnik EFI, a w escorcie rst był MFI i nie k-jetronic tylko ke-jetronic bo ten pierwszy był w silnikach bez turbo. Ale to jeśli chodzi o to całe wymądrzanie... Bo niewiem czemu to ma służyc? Jest problem więc próbuję pomóc bo mam taki samochód i troche o nim wiem a tu zaraz piszesz ze się wymądrzam... [ wiadomość edytowana przez: jendger dnia 2009-12-04 22:42:05 ] |
GrzEE Sympatyk FEFK RS2000 4x4/RST s2 Wrocław | 2009-12-05 11:03:53 Tadek, nie masz racji, cicho Ty tam mój guru sterowania KE-Jeta.
Jendger, tak mam problem z zapalaniem. Co najlepsze, problem występuje gdy silnik jest zimny i gdy jest ciepły. Musi zrobić kilka obrotów żeby odpalił. Jednak, wczoraj skończyłem odbudowe rajdówki po kapitulacji silnika, więc będę miał wiecej czasu dla RST i mam zamiar to ogarnąć. Na pierwszy ogień idą wtryski, bo coś mnie one śmierdzą Jak wtryski będą ok, to pomierze wszystkie czujniki... Ty też masz taki problem? Masz ERST? |
djtados (S) Sympatyk FEFK BLU Wrocław | 2009-12-05 11:15:10
Kolego dużej różnicy w K i KE nie ma... Spoko sorry... poprostu na forum za dużo głupot wypisują ludzie wogóle się nie znający... |
GrzEE Sympatyk FEFK RS2000 4x4/RST s2 Wrocław | 2009-12-05 11:17:19 Tadek, trzeba przestać na to zwracać uwagę, bo potem się zgarnia opie... na forum i na priv... Ja sobie odpuściłe, bo nawet jak masz racje to nikt Ci nie podziękuje tylko... no własnie tylko...
Tadziu, a może Ty coś wymyślisz z tym odpalaniem? Pamiętasz, wtedy, go ustawiliśmy i odpalał ładnie. Teraz odpala cały czas tak samo, czyli do D. |
djtados (S) Sympatyk FEFK BLU Wrocław | 2009-12-05 11:25:04 Opcji jest kilka....
ale ciężko odpala na ciepłym czy zimnym? do sprawdzenia: 1 czujnik temp 2. ciśnienie robocze 3. tps( miernikiem trza pomierzyć) 4. wtrysk rozruchowy( może leje) 5 wtryski robocze(może leją) 6 elektrohydrauliczny nastawnik ciśnienia |
GrzEE Sympatyk FEFK RS2000 4x4/RST s2 Wrocław | 2009-12-05 11:28:53 Wyżej napisałem, czy ciepły czy zimny prawie tak samo. Czasami jak ciepły to troszkę lepiej, czasami jak zimny to lepiej, cholera wie. Odpala jak mu się chce...
Dzisiaj sprawdze sobie wtryski robocze... |
jendger Sympatyk FEFK RS Turbo Nowy Sącz | 2009-12-05 17:33:04 ja w moim mam to samo... w sumie to spradziłem juz większość i tak jak pisze djtados, żeby sprawdzić to co wymienił i jeszcze pasowałoby sprawdzić pompe paliwa bo są bardzo czułe i sie przycierają miejscowo i niby auto chodzi normalnie ale przy rozruchu może być problem... ja u siebie musze właśnie to sprawdzić jeszcze. Najlepiej sprawdzić ciśnienie w ukladzie paliwowym na biegu jałowym i przy obciążeniu i wtedy obserwować jak się zachowuje pompa i reszta...
A co do tych kłutni to właśnie lepiej odpuścić bo się robi tylko śmietnik z tych kłutni kto co wie, no chyba że ktoś faktycznie głupoty wypisuje. |