[iglaxr3i] Xr + Vr6 jedyny taki.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco


















Aktualizacja na dzien 13.10.2011



Ford Escort Xr3i - 1992

Silnik 1.8 16V RDA

-zmienione wałki rozrzadu na ssacy od RQB i wydechowy z 2.0 litrówki
-plastikowy kolektor ssacy z pojemnosci 2.0
-przepustnica z silnika RQB 55mm
-przepływomierz z silnika 2.0 litra i elktroniką od seryjnego przepływomierza
-układ wydechowy RS/Xr3 bez katalizatora z kolektorem od RS-a
-pomalowana pokrywa zaworów na kolor auta

Zawieszenie i Podwozie

-zawieszenie gwintowane Weitec Hicon Gt
-rozpórka przednich kielichów własnej produkcji stalowa
-rozpórka tylnich kielichów własnej produkcji stalowa
-tylna belka zmieniona na nieuszkodzona, dodane tarczobebny od RS-a
-przednie hamulce od RS-a pomalowane dodatkowo na czarno
-felgi Borbet BS prz. 7.5/16 tył. 9/16 białe na kazdym rant spolerowany i opony o profilu nie wiekszym niz 45

Karoseria

-zmieniony lakier na perłowy z palety KIA
-przedni zderzak z powiekszonym wlotem na chłodnice
-maska przednia z wspawanymi wylotami z modelu Kadet GSI i usunietymi spryskiwaczami
-tylna klapa wygładzona i zlicowana ze spojlerem od modelu Cosworth
-tylny zderzak wygładzony
-brak listew na całym aucie
-przednie kierunki w zderzaku zmienione na białe jak i boczne ,tylne lampy przemalowane na czerwono
-nakładki na progi orginalne od modelu Xr
-koncówka tłumika ze stali nierdzewnej w polerce
-oklejone szyby tylne czarna folia + nalepki

Wnetrze
-fotele Recaro
-dodane elektryczne szyby
-dodany zamek centralny
-zegary Indiglo


Audio w budowie.

Co do planów ----,zmiana koloru ,odbudowa blacharska całego auta,zmiana silnika i napedu.



Nizej wyglada jak było

tak wygladal orginal a teraz przeróbki.






to tyle z zabawy laminatem i klejem moze troche choinki teraz






a teraz wnetrze:








zderzak przedni jeszcze w trakcie prac ale juz cos widac:












i tak ogólnie:









[ wiadomość edytowana przez: iglaxr3i dnia 2011-10-14 20:50:37 ]

[ wiadomość edytowana przez: iglaxr3i dnia 2011-10-14 20:55:15 ]

[ wiadomość edytowana przez: iglaxr3i dnia 2013-06-30 17:51:26 ]
  
 
biedactwo moze jak powywalasz kilka elementow... rozporka ladna

[ wiadomość edytowana przez: meller1985 dnia 2008-06-25 19:27:51 ]
  
 
mamy być szczerzy. mi się nie podoba.. gleby to tu chyba wcale nie ma to jedno, drugie to za wielkie kapcie na tych felgach.. jedyna rzecz jaka mnie zaciekawiła to przedni zderzak, choć ja bym go zrobił troszku inaczej. dobrze że masz "zacięcie". wierze że Ci sie podoba to co robisz, ale jednak w niektórych kwestiach trzeba zrobić to co się podoba lub jest tolerowane przez innych żeby nie zrobić z siebie pośmiewiska.. a obawiam się że coponiektórzy niewyrozumiali mogą tak zareagować. pozdro i powodzenia!
  
 
Tył fatalny - kompletnie nie pasuje do reszty samochodu, podobnie jak indiglo nie pasuje do MK5. Włożone dużo pracy, efekt hmm.
Ale skoro nie skończony......zobaczymy


[ wiadomość edytowana przez: zagore1 dnia 2008-06-25 19:47:20 ]
  
 
Tyl wrócil na swoje miejsce i zawital tam z powrotem orginal,a co do opon to niestety musza zostac jakis kompromis na nasze polskie drogi.I licze sie z opiniami a co do zegarów to akurat mi sie podoba.
  
 
zegary super indiglo zawsze robią ładne tarcze !
co do przerabiania zderzaka to też fajnie, widać że masz pojęcie o robocie i fajnie to robisz.

natomiast ten spoiler to porażka totalna masakra tragedia...

OBUDUJ TEN STOŻEK ! wg mnie to on po dłuższym staniu autkiem w korku odbiera tak z 5% mocy bo dostaje się do niego wrzące powietrze ! masz ten sam silnik to zobacz u mnie w wątku o aucie jak się robi zabudowe stożkowi !

Generalnie auto zmierza w dobrą stronę a co do opon to ja śmigam na 195/45 R16 i na polskich drogach niema szału... cza być stale czujnym bo mozna czasem fele zósemkować...

  
 
dobrze ze wrociles do normalnego zderzaka bo faktycznie tamten to kaszana byla. fajnie wyszedl przedni zderzak a tarcze indiglio zawsze ladnie wyladaja,tez sie nad nimi zastanawialem ale skonczylo sie na zwyklych tarczach,bo ponoc indiglio strasznie mecza oczy.duzo roboty z zamontowaniem ich miales? spojler fuujj i te wloty jakos do mkV mi nie pasuja wogole
  
 
Miałeś oryginalny tuning Forda. Mogłeś go nie poprawiać.
Progi wywal na zbity pysk i dawaj oryginalne do Xr3i/Rs mkV, tył też zostaw w oryginale, ewentualnie pomaluj dokładkę w kolor nadwozia.
Spoiler zamień na coś z palety Forda, byle nie Cosworth i nie coś z mkVI lub VII. Oryginalne spoilery do mkV są naprawdę ładne.
Neony mogą zostać, ale kolor zmień na czerwone.
Felgi też całkiem ładne.
Walni mu polerkę na całej powierzchni.
Przydały by się wszystkie szybki ciemne.
Poza tym maluj wszystko w jeden kolor .

Pamiętaj najważniejsze jest żeby auto Tobie się podobało!
  
 
Do tego zderzaka pasowalby spoiler taki jak ja mialem i na essie choc troche dlubnietym ,obnizonym i z szerokimi laczkami wyglada lepiej jak kazdy oryginal.
  
 
no to tak :
zderzak zostaje w orginale tak jak byl od poczatku,
progi sa laminatu na wzór RS-a bo wtedy nie bylo nic dostepnego w orginale,
neony wylatuja bo mam zamiar gdzies na jesien kupic 2 auto
i te napewno bedzie tarlo o glebe wiec nie bardzo nim na codzien jezdzic ,
skrzydlo idzie do sprzedania i laduje tam wlasnie takie jak to

chyba nawet takie samo jak u ciebie na zdjeciu seba,
co do szyb to beda przyciemnione jeszcze przednie boczne,
a i wloty jak dla mnie to srednio ale spelniaja swoja funkcje chlodza dodatkowo silnik w upalne dni no ale tez wylatuja bo wejda inne bardziej dyskretne a maski z Rs-a nie chcem bo jest strasznie oklepana

a tak pozatym to wszystko ruszy dalej jak tylko zrobie sobie
troche wolnego a co do koloru to albo maluje go w orginal bo
narazie to tylko szpachel jest poprzykrywany albo w taki


to zdjecie z czasopisma GT z pazdz. jak ktos je czytal to wie ze to ladny odcien fioletowej perly.

aha i bym zapomnial Stozek no fakt trzeba obudowac ale skoro
bede zmienila nie które elementy w silniku
to poco robic drugi raz bynajmniej ja tak uwazam.

[ wiadomość edytowana przez: iglaxr3i dnia 2008-06-26 15:50:05 ]
  
 
i juz wiem jak brachola cbrio bedzie wyglądało,dzis odbiera cabriosa z takimi zderzakiem gładka klapa , maska z badlookiem (garbatą,itp.)
  
 
Remik jaki zderzak co miales na mysli?
  
 
Cytat:
2008-06-26 15:52:29, iglaxr3i pisze:
Remik jaki zderzak co miales na mysli?


ten co jest ponizej na fotach,mój brat sobie taki kupił ,ten laminaciarski tyle ze przód inny tez daje i taki etam cuda
  
 
a wogle czemu klapy na gładko nie masz?
  
 
Bo zderzak i tablica wrócily na swoje uprzednie miejsce a zklapy wylaciala wycieraczka ,dzióry i zamek
  
 
Remiczku, podrzuć foty klapy na gładko na mój wątek o essim
  
 
A propo czy sie znam czy tylko troche to moze ten uprzedni sie
komus spodoba tylko ze zdjecia mam troche lipne ale spróbujcie
sie przyjrzec:




Juz nie zyje po upojnym pokazywaniu swego tylka takim
rarytaska jak BMW z 2,5 l silnikiem ale tylko do 130 i niech ktos mi
powie ze krótka skrzynia nic nie daje .
I do ciebie jarcio te tarcze nie mecza a co do zamontowania to
najwiekszy problem byl z prawidlowe ustawieniem wskazówek a
reszta to pryszcz.

[ wiadomość edytowana przez: iglaxr3i dnia 2008-06-26 18:18:49 ]
  
 
Tak wyglada na orginalnym:



sory za post pod postem.
  
 


No widzisz sam ten zderzak z dokładeczką ładnie się komponuje do całości!
Jeszcze jakiś ładny spojler na tylną klapę i będzie OK!


[ wiadomość edytowana przez: zagore1 dnia 2008-06-26 18:42:25 ]
  
 
no i juz o niebo lepiej ;]

a ja bym wywalił spoiler wogóle