[iglaxr3i] Xr + Vr6 jedyny taki. - Strona 28

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Prace troszke ruszyly do przodu, kilka rzeczy przemalowalem kilka srubek odmalowalem i pare elementow zamontowalem, do zrobienia jest :

1 uklad hamulcowy ,glownie komora silnika i adaptery przodu , musze umocowac przewody sztywno do budy , obejmy juz sa w drodze.

2 uklad wydechowy , przykrecenie kolektora pozadnie do silnika , nowe szpilki i nakrety juz zamowione

3 uklad paliwowy w komorze silnika, musze cos wykombinowac z przewodami metalowymi , narazie nie wiem jakie ,z czego i jaka wielkosc

4 uklad chlodzenia silnika , tu juz wiekszosc mam obcykana , czekam tylko na oslone i zarazem trzymanie wentylatora

5 wiazka silnikowa ,wydluzyc i ukryc ile sie da, srednio to widze.

6 sprzeglo a raczej wysprzeglik z pompka ,musze go jakos umocowac do pedalow,

Aha silnik odpalil, na trzech ale bangla.

  
 
Czemu nie ma pokrywy z forda ?
  
 
Bo praca mi zabiera duzo wolnego czasu.
  
 
Cytat:
2016-09-10 23:32:53, Diviz pisze:
Czemu nie ma pokrywy z forda ?


A po co miałby udawać, że to fordowski motor?
  
 
Ford miał silniki VR6 w modelu Galaxy, ale na jego pokrywie widniał napis "CD-V6". Z tego co wiem od Iglastego będzie hybryda, czyli połączenie obydwu wersji
  
 
Diviz specjalnie dla Ciebie
  
 
kiedy planujesz finalnie ukonczyć auto?
Jestem cholernie ciekawe jak to bedzie wyglądało na samym końcu.

  
 
Finalnie nigdy chyba, bo zawsze cos sie znajdzie do zmiany ale jesli chodzi o same poruszanie sie na kolach o wlasnych silach to pod koniec pazdziernika , potem zostanie wnetrze i kolo , nie licze zmian w samym silniku i skrzyni.
  
 
wiec tak jak u mnie. projekt można porównać do studni bez dna a jakie plany na wnętrze?
  
 
Jak najbardziej orginalny ksztalt , ale na innych materialach troche jasniejszy niz jest org.w mk5 Rs, itroche nowych technologi w postaci dodatkowych zegarow i komputera pokladowego.
  
 


Jak widac na zalaczonych fotach gruz szalu nie robi ale mi sie podoba , jeszcze pare detali do przyklejenia i zalozenia i bedzie lepiej, jak widac na tylnim zderzaku nie ma listwy ,poszukuje czarnej listwy ozdobnej nie powykrecanej ,nie poobdzieranej i tego typu i tylko czarnej z tylnego zderzaka bo ta z przedniego jest o wiele krotsza .
  
 
No klasa, ładnie się prezentuje to autko.
  
 
Zacisk przemalowany z czerwonego na kosc sloniowa 1015RAL , dolozylem naklejke i prysnelem dodatkowo bezbarwnym , odmalowane przewody narazie musza zostac , dolozony dystans 10mm zrobiony z tarczy hamulcowej , ale i tak musze zrobic inny dystans na 11 mm, stalowka wchodzi na styk tylko opona wystaje poza obrys auta , mysle ze docelowa felga ulozy sie tu fajnie.



Szczegolne podziekowania dla Adama , bez Ciebie meczyl bym sie troch dluzej z tymi hamulcami.
  
 
Nie ma sprawy kolego też mi pomogłeś także wspólnymi siłami możemy coś zbudować , pozdrowionka.... A tak poza tym zaciski wyszły super, pięknie to wygląda !!! Widze na fotka spryskiwacz firmy wurth A tak po za tym ile moze wystawać opona poza obrys auta? NIC? czy to prawda? u mnie troche mniej wystaje zalezy jak się na nia spojrzy.



[ wiadomość edytowana przez: adagor28 dnia 2016-11-12 23:19:07 ]
  
 
zaczyna to wszystko fajnie wyglądać.Im więcej poskładane tym jest fajniej. Z czego zaciski i tarcze pod pasowałeś.
  
 
Brembo z bmw 730 d , tarcze focus st 300 mm.
  
 
https://youtu.be/wRbxws4Ewlw

Po ponad dwoch latach nie odpalania ,dziala na szeciu garach , uklad wydechowy nieszczelny ale juz teraz jestem spokojny , elektryka ulozona na podszybiu , mozna zamykac powoli komore , jutro klade przewod od wspomagania , uloze kable zasilajace silnik , i przewody do ukladu chlodzenia , obsadze wez do chlodzenia i juz bedzie lepiej , zostanie wnetrze i szyby.
  
 
Ładnie pracuje, Odwaliłeś naprawdę kawał dobrej roboty, sorry ze dopiero odpisuje ale dzisiaj weekend piwko z kolegą i dopiero w domu wylądowałem.

[ wiadomość edytowana przez: adagor28 dnia 2016-11-20 00:53:04 ]
  
 
Jesli ktos by chcial lub nie wiedzial jak sa zbudowane adaptery do hamulca pod brembo z bmw , to ponizsze zdjecia to obrazuja, sa one zbudowane pod tarcze 300 mm , trzeba tylko troche nadszlifowac zacisk by sie ulozy ze starymi uszami do jarzma.

  
 
Widzę dzisiaj nie marnowałeś czasu, to kiedy na kółkach wyjedziesz