Prośba o pomoc i radę - dobór gaźnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich i proszę o pomoc i radę.
Potrzebuję do małego projektu gaźnika i jakoś nie mam pomysłu co dobrać i z czego jakiego auta
Szukam czegoś w tym guście - gaźnik pionowy, jednogardzielowy, z powrotem do baku, podciśnienie do aparatu zapłonowego, ręczne ssanie, pochodzący z silnika o pojemności ok. 2,0, i oczywiście osiągalny na szrotach.
Tak wiem, że tak to tylko w ERZE ale może komuś przychodzi coś do głowy.
Dzięki z góry
Andrzej
  
 
osiaglne na szrotach moga byc gazniki od zuka ale niwiem czy jednogardzielowe zawsze mozesz odlaczyc sterowanie drugiej gardzieli i bedziesz miec jednogardzielowy a z ciekawosci zapytam co to za projekt ?
  
 
jednogardzielowe jikovy były w żukach, warszawach, etc. z silnikiem m20, w starach i pewnie jeszcze w innych autach. do silnika s21 stosowano gaźnik z kanta z innymi dyszami i chyba gardzielami.
tak więc z tej strony nic sensownego nie ma.
  
 
żukowski ma gardziele 25/25mm dysze nie wiem. Ale jest to najsensowaniesza opcja. Czy fiat czy polonez to praktycznie te same gaźniki (inne nastawy)
  
 
Przeróbka Mercedesa 190 2 litry z mechanicznego wtrysku na gaźnik. Auto ma przede wszystkim jeżdzić na gazie. A być gaźnik ma pionowy jednogardzielowy dlatego że wówczas nie będę musiał spawac kolektora, wystarczy płaska flansza