Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2008-07-23 14:07:17 Zrob prosze fotki z tymi zaworam,ciegnami,egrem itd To bede dzialal w mondeo rodzicow Sory,ze chce pojsc na latwizne proszac Cie o dokladne zdjecia z zaznaczonymi czesciami ale nie chce nic zepsuc ,bo auto nie moje |
yezXR3i Sympatyk FEFK BMW E91 Bukowno | 2008-07-23 14:10:21 podziwiam!! powiedz mi, skad dorwałeś orurowanie ? bo ja szukam obecnie i mam problem straszny z rurami.. |
neoon69 Escort Ghia Kombi sosnowiec | 2008-07-25 17:58:58 Mam małe pytanie odnośnie oznaczenia silnika. Co oznacza to endura de. Albo dokładniej czy ja też taki mam? Escort ghia kombi 96r. 1.8 TD. 90KM. Albo jak to sprawdzić???
Ja też chcę 1.1 bara! Trzymam kciuki za dalsze mody Z wielką uwagą będę śledził dalsze zmiany i OSTRO kibicował. |
LobsterMan Sympatyk FEFK Focus 2.0 NYSA // MILTON CITY | 2008-07-26 00:58:56 Dzisiaj kolejny dzień motaniny przy silniku. W telegraficznym skrucie zrobione zostało:
Nowiutkie świeczki NGK prosto z importu z PL Filtr stożkowy renomowanej marki Dolot zimnego powietrza [testowy/czasowy] Taki zmachany byłem że więcej nie robie trza odpocząć. Brat do mnie przyleciał do pomocy i do roboty Po zastosowanych zmianach można zauważyć; skrócony czas nagzrewania świec i pali od ręki pięknie i równiutko, ponadto elestyczność się jeszcze bardziej poprawiła, jest jak z gumy puszczasz sprzegiełko i rura jedzie jak złoto. Po zamontowaniu storzka obroty jak się go przygazuje to szybciej sie wkręca i dodatkowo uzyskałem dzięk przepiekny jak go turbo łapie to aż świszczy jak w samolocie odrzutowym! Moc się nie zmieniła ale za to warunki jezdne i ELASTYCZNOŚĆ jest już nie do porównania. Pompy nie ruszałem jeszcze. Chyba będe miał przegląd/upgrade uszczelki pod głowicą więc chce sprawdzić i wstawić stalową metalową przyciananą laserowo Pare screenówz prac; Czy ktoś mi wytłumaczy co do czego jest w pompie wtryskowej? Nie chce na zasadzie kręć tą śrube a bedzies zmieć większego kopa, chciałbym sie dowidzieć co i jak za co jest odpowiedzialne. [ wiadomość edytowana przez: LobsterMan dnia 2008-07-26 01:24:13 ] |
Vodun Přeplňovaný Vznětový Wrocław | 2008-07-28 15:58:27 Polecam żółta ksiazke jest opis naszej pompy lukasa. Świece żarowe nie poprawiają elastyczności silnika, a tylko łatwiej odpala.
Acha tak mi sie rzuciło w oczy po ktorej stronie masz aku ? [ wiadomość edytowana przez: Vodun dnia 2008-07-28 16:30:55 ] |
Asior 306 HDI XS Sport Wronki | 2008-07-28 16:03:36 proponuję na początek umyć silnik, nawet w 18 letnim esie nie miałem takiej zasyfionej pompy............ |
LobsterMan Sympatyk FEFK Focus 2.0 NYSA // MILTON CITY | 2008-07-28 19:15:44 Ale nie o świecach tutaj mowa przecie pisałem że szybciej sie nagrzewa tera a elastycznośc się poprawiła od czego innego.
Nie dysponuje manualem od pompy dlatego pytam sie Was o pomoc. Na necie piszą tylko żeby kręcić śrubami i tyle. Takie jakby bezsensowne działanie typu sąsiad kręcił i miał dobrze więc ty też se pokręc. a potem jak już się rozreguluje to będzie dopiero afera. pompa syf? myślałem że tak wszystkie mają. To czym to umyć jeśli już mówimy o myciu? Jakiś Karcher? A jaki środek myjący? Aku mam po prawej stronie Czyżby coś nie tak? |
mateq111 Sympatyk FEFK Audi A3/Focus II Trzebinia | 2008-07-28 19:59:15 Co do aku to jest po lewej, może dlatego, ze to anglik to jest po prawej
A co do mycia to ja cały motor, pompę, wszystkie zbiorniczki spryskałem AKRĄ z K2 i wymyłem wężem ogrodowym pod ciśnieniem(poprzez przytrzymanie palcem). Jak byś mył Karcher`em to byłoby miodzio |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2008-07-28 20:58:18 Ja myłem Kränzle'm gorącowodnym bez chemii zeby nie korodowal i jest czysto az miło.
Z chemikaliami to nie przesadzajcie niektore profesjonalne ładnie gryza aluminium. |
LobsterMan Sympatyk FEFK Focus 2.0 NYSA // MILTON CITY | 2008-07-28 22:55:10 O to musze spróbować! Mam jakieś ''siudme poty'' miedzy skrzynią a blokiem silnika, nic specjalnego ale wtedy bym wiedział czy i co jest grane zanim coś dalej będe psuć!
Tia aku mam po prawej mańce bo to anglik! Takie najlepiej tuningować! Dzięki za info. |
LobsterMan Sympatyk FEFK Focus 2.0 NYSA // MILTON CITY | 2008-07-29 23:50:16 Uszczelka między miską olejową a blokiem szczeliła dzisiaj w okolicy filtra oleju
Echhh szkoda gadać! Trza robić, wymienić i dalej jeździć. Tylko coś mi mówi że żeby ściągnąc misje olejową trzeba też odchylić skrzynie, jeśli to prawda to sie wkur...e. Póki co bryka na kołkach |
LobsterMan Sympatyk FEFK Focus 2.0 NYSA // MILTON CITY | 2008-08-12 15:31:04 Siema!
Miska zrobiona i uszczelniona, nic juz nie cieknie A teraz właśnie wymieniam wahacze, jeden juz zrobiony po przerwie biore sie za drugi. Zostanie mi tylko zawiecha tył do roboty i dalej staruje z tuningiem Swoją droga oryginalne części w UK są o połowe tańsze niż w PL zastanawiam się nad otwarciem hurtowni jakiejś. Za komplet fordowskich wahaczy nówki sztuki dałem 120zł w przeliczeniu na funty wyszło mnie jakieś 26GBP. Poprawka! Już komplet Li P strona wymieniona, auto pięknie jedzie i nic już nie stuka, rewelka. POZDRO [ wiadomość edytowana przez: LobsterMan dnia 2008-08-12 16:48:44 ] |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2008-08-30 17:25:30 17.07 było:
a 22.07:
Co to się porobiło??? |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2008-08-30 19:35:36
Bo na jedynce silnik nie ma obciazenia i turbawka nie dmucha swoich mozliwosci. |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2008-11-19 16:54:21 cos nowego w temacie?? |
LobsterMan Sympatyk FEFK Focus 2.0 NYSA // MILTON CITY | 2008-11-27 22:11:59 Uszczelka na wale się lekko ''sfilcowała'' Tak serio to cieknie mi tam olej po osłonie wału korbowego i miski olejowej plus uszczelka miski olejowej przepuszcza i nie trzyma ciśnienia. Jeździłem przez 2 tygodnie na 1.2 bara ze zmodyfikowanym dolotem plus K&N było fajnie ale zanim co kolwiek zrobie dalej musze servisować spód niewiem czy uszczlka pod głowicą wygląda podobnie chodz płynu nie ubywa, ma klarowną barwę i nie ma bąbelków. Za 3tyg. jade do PL tam zrzucam skrzynie wymieniam na MTX75 od RS zakładam nowe uszczlki miski i wału plus jak starczy czasu uszczlka pod głowicą nowa rzuci sie okiem na stan wewnętrzny bebechów. Póki nie zrobie tych drobnych napraw nie ruszę dalej bo wyrzyga się olejem po 1000km. Potem zostanie tylko wystrojenie pompy wtryskowej, dobranie odpowiedniej mieszanki. Ciekawe jak to wyjdzie i czy wtryski jeszcze dadzą rade
Czy taki bajer jak AFR ten wskaznik proporcji mieszanki paliwo/powietrze podejdzie do TD? Chyba w dizlu nie ma lambdy? albo jest gdzies wciśnieta za kolektor przy scianie grodziowej. Ten moj ma kompa i przeplywomierz nawet wiec cos tam musi sterowac/dawkowac. cienki w dizlach jestem musze sie podszkolic do wiosny Jak mi projekt nie wypali to sobie kupie MK5 1.8 DOHC i jako pierwszy chyba szarpne sie na 0.5bara doladowania. W zasadzie mam cały sprzet do montazu na miejscu wystarczy poskladac. Zamiast w dziecko wole ładować kase w auto [ wiadomość edytowana przez: LobsterMan dnia 2008-11-27 22:15:15 ] |
specu1 Zgierz | 2008-12-12 23:45:55 I jak tam Essi ? Jakieś postępy ??
p.s Moglbys opisać gdzie i jak można podnieść ciśnienie doładowania ?? Pewnie sporo osób było by wdzięcznych za kilka wskazówek. |
edmund47 saab 93 Lublin | 2008-12-15 00:23:32 moze tutaj znajdziesz jakas dodatkowa inspiracje
>>>KLIK<<< |
Karolek84 Ford Escort kombi Wrocław | 2009-01-10 16:58:43 JAa ma diesla z 94 roku ale z MTX i mojeprzełożenia są znacznie krótsze niż w escorcie mojego kyumpla a on ma diesla z 99roku. moje autko mimo lat ma leprze przyśpieszenie od młodziaka. nie wiem od czego to zależy może od tego że on ma auto napakowane elektrykom a ja nie |