2107 morphio - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No no, ładny widok. Widze komora silnika już przygotowana całkiem (chyba że to miałeś już wcześniej ?). Kolektory też niczego sobie :].
W tunelu środkowym dziurka mikroskopijna w porównaniu z tym co u siebie musiałem zrobić .

Eh, jeszcze z tydzień sesji i biorę się spowrotem za swoją, bo już mnie coś trafia że ona tak stoi samotna w garażu a ja nie mam czasu żeby nawet zaglądnąć :/ .
  
 
silniczej juz bulgocze puzniej wkleje zdjecia i filmik moze teraz musze popodlaczac linki, filtry powietrza, zaspawac tunel, no i uklad wydechowy skonstruowac

[ wiadomość edytowana przez: morphio dnia 2009-02-14 11:19:08 ]
  
 
No! cyc - prze Pana ! To ja rozumiem.
Nie wiem co tam dlubales w silniku - licze ze zamach stracil na wadze
Dobra rada od wujka fleszera - wstaw sobie poduszki pod silnik z niwy- zanim go dozbroisz - no - przynajmniej jedna jesli potrzebujesz komfortu sprezynek (psychicznego raczej)
  
 
Brakuje jeszcze linek, zalozyc filtry i skonczyc wydech. Potem na trase docierac silnik









filmik wkleje puzniej bo nie wyszedl mi jakos
  
 
Miodzio Malowałeś silnik i pokrywę? Niezły efekt Pozdro
  
 
Mam nadzieje ze dysze masz w miare dobrane do pojemnosci. Pamietaj ze zbyt malo paliwa- przegrzejesz-zamordujesz silnik, zbyt duzo paliwa- wyplukasz film olejowy-zamordujesz silnik.
  
 
jak na razie wszystko co było w gaźnikach jest seryjne, tzn. dysze takie jakie tam były. jak dojde ze wszystkim do konsensusu to bede myślał i walczył ze strojeniem i drobnymi regulacjami itd.
wczoraj zrobiłem linki, wykorzystując prawie wszystkie oryginalne elementy i kilka pochodnych, założyłem kawałek rury wydechowej, aby dojechać do specjalisty od tłumików do dorobienia przejścia nad mostem, czekam na filtry K&Na, które idą do mnie z England-owa
wyjechałem na ulicę na próbę i skończyło mi się ładowanie , czyli dziś wieczór cd napraw i transformacji
postaram się wkleić więcej zdjęć i może jakiś filmik
  
 
prawie final look








  
 
Ah ah ah zachwytu okrzyk ! Musi lepiej jezdzic niz mi sie wydaje
Napisz prosze co tam w sercu lady - bo mi gdzies to ucieklo- wlaek jaki, jaki stopien, pojemnosc itd itp-

  
 
a wiec : eeeeeeeeeeeeeee
wal korbowy - nie ruszony,
korby -250g,
kolo zamachowe -20% masy,
tloki 79mm,
glowica - kanaly, szlif, polerka - TOP SECRET
kolektory ssacy i wydechowy - Mr.Hawasy, THX to Frezzz
walek rozrzadu -Mr.Swiatek wersja rally,
zasilanie - 2xSolex ADDHE C.40
wydech - rura 60mm + tlumik przelotowy Peugeot 306 lub 406
filtry - chinski zamiennik K&N - wiem, jest mi wstyd ale kasa !!
no i oczywiscie V-power racing by Shell
reszta TOP SECRET

a tu male co nie co

szacunek dla wszystkich podpowiadaczy

http://www.youtube.com/watch?v=E7rGeAn4V_g

oczekuje komentarzy

[ wiadomość edytowana przez: morphio dnia 2009-03-01 21:12:24 ]
  
 
Ty bandyto...

Ładnie wygląda, ale jak sie spikniemy to popiszesz sie osiągami. Byłeś na pomiarach mocy?

igiers
  
 
Cytat:
2009-03-01 21:09:56, igiers pisze:
Ty bandyto... Ładnie wygląda, ale jak sie spikniemy to popiszesz sie osiągami. Byłeś na pomiarach mocy? igiers



tam od razu Bandyto

na razie nie bylo kiedy testow zrobic bo caly czas cos grzebie i tetuje w Szogunie ale mam taki zamiar

zapomnialem napisac ze
skrzynia biegow - po remoncie na oleju silnikowym 0W30,
tymny most - elektroszpera na oleju silnikowym 0W30,
no i chyba po raz 3 bede musial zmienic uszczelniacze polosi, albo co mnie bardziej smuci polosie, bo olej mi sie leje na hamulce a za miesiac przeglad techniczny
  
 
o kurde, o matko, o jej, ja Cie krece, ja nie moge, wow...mega wypas, chcesz pogrzebac w moim silniku?? daje rade:]
  
 
ile waza dokladnie te korby bo nie wiem ile seria miala :/
i ile zamach wazy bo tez nie pamietam masy seryjnego

a swoja droga krecenie baczkow z elektroszpera nie jest czyms co pokazuje jaki jest motor bardziej prosilibysmy o jakis sprint przez wszystkie biegi no i zachowanie w zakretach
  
 
dobrze sobie nalej oleju- na max, pozniej odpal niech sie rozchodzi-kontrola i znow na max. Bo w zakretach zniknie z pod smoka, jak nie masz grodzi w misce- w azie czego mam gdzies zdjecia jak je wykonac.
  
 
Cytat:
2009-03-02 00:11:09, 3zeR_MDS pisze:
ile waza dokladnie te korby bo nie wiem ile seria miala :/ i ile zamach wazy bo tez nie pamietam masy seryjnego a swoja droga krecenie baczkow z elektroszpera nie jest czyms co pokazuje jaki jest motor bardziej prosilibysmy o jakis sprint przez wszystkie biegi no i zachowanie w zakretach



wiesz co, dokladnie nie pamietam, ale wydaje mi sie ze 680 lub 650 gramow/sztuka po obrubce ( niepamietam ), calosciowo zniklo 250 gramow wiec po okolo 62 gramy, jakos tak,
zamach seryjnie wazy okolo 6500 gram czyli wycialem mu 1300,

a co do krecena baczkow bez szpery i ze szpera, na seryjnym lub dlubanym silniku to w kazdym wypadku jest roznica, dobrze o tym wiesz Frezz
teraz bynajmniej nie musze ciagnac lapy zeby rzucic dupa, tylko wciskam pedal gazu do ziemi i tyle

u kogos w watku czytalem ze jak sie tnie glowice to sie potem kanaly zapadaja ? o co chodzi ? gdyby mnie ktos oswiecil ?

[ wiadomość edytowana przez: morphio dnia 2009-03-02 22:42:10 ]
  
 
jak sie przyjzysz glowicy zdjetej- od spodu i kanalom, to zorientujesz sie ze po obcienkowaniu ich, scianki sa tak cienkie w niektorych miejscach, ze podczas dokrecania glowicy, moga sie zapadac.
Trzeba albo podbic albo podspawac zeby sie nie zapadly.
O skutkach zapasci mowic nie musze chyba.
  
 
Cytat:
2009-03-01 21:18:25, morphio pisze:
... tymny most - elektroszpera na oleju silnikowym 0W30, no i chyba po raz 3 bede musial zmienic uszczelniacze polosi, albo co mnie bardziej smuci polosie, bo olej mi sie leje na hamulce a za miesiac przeglad techniczny


Zdecydowanie za mała lepkosć oleju. Mi też ciekło mimo nowych półosi i nowych uszczelniaczy. Problem rozwiazał olej o lepkości 90W-140
Pochwe mostu wzmocniłeś/usztywniłeś?
  
 
olej w moscie to 0W30 i nie zamierzam go zmienic na gestszy, jakos uszczelnie te polosie jakos
jesli zas chodzi o wzmocnienie pochwy to jeszcze mi sie to nie udalo ( czytaj: jeszcze sie za to nie zabralem ), zastanawiam sie nad tym,
narazie lecze bude, zarzuce puzniej jakies fotczersy
  
 
powoli ale sie dzieje