2107 morphio

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Co prawda pewne modyfikacje juz poczyniono ale:
Kupilem lade w marcu w stanie, hmmm ...... bardzo niechcacym zapalic ale nieprzejmowalem sie tym
bo w koncu jestem mechanikiem i zawsze chcialem miec takie autko, po to by w nie ladowac kase i tracic czas
ktory mogl bym milo spedzic z moja ukochana
Sprowadzilem autko do warsztatu i po 2 tygodniach nocnej dlubaniny zaspiewal
Troszke dlubnelem tu troszke tam i jestem w miare zadowolony
Po pewnych modernizacjach wyglada tak





zdjecia juz nie sa aktualne bo kilka detali sie zmienilo, ale postaram sie z czasm je pokazac

A plany mam tluste

Przede wszystkim chce odchudzic wal, korby tloki, szlifnac cylindry na 1600ccm, sciac kadlub,
zrobic ostrzej glowice niz zrobilem ja teraz , ........................ ........................... ...................... ...................
tyle mam planow ze czasu i kasy nie wystarczy
no ale zobaczymy


[ wiadomość edytowana przez: morphio dnia 2008-08-12 22:13:27 ]
  
 
Fajna 7-ka mam nadzieje ze na zlot sie wybierasz, to obejzy sie twoje dzieło.

Pozdrawiam
igiers
  
 
no no no
masz kolego talent
fajna ta Ładzia wreszcie nie top gear
popieram igiersa pokaż sie nią na zlocie
jak coś to możemy mały konwój zoorganizować,co ty na to??
jak chcesz pogadać to napisz na gg:13969091

pozdrawiam Marcin z Wałbrzycha
  
 
myślę że to całkiem dobry pomysł, pozatym sprawdziłem w grafiku i odpowiednie kroki przedsięwziołem i jade na zlot
  
 
No naprawdę ładna ładzianka, ładnie utrzymana i bez zbednego "tjuninku".
A co to są za felgi ? Bo wyglądają naprawde super

Cytat:
2008-08-12 22:09:10, morphio pisze:
...zawsze chcialem miec takie autko, po to by w nie ladowac kase i tracic czas ktory mogl bym milo spedzic z moja ukochana


No, to się nazywa prawidłowe podejście do tematu

[ wiadomość edytowana przez: Andrew01 dnia 2008-08-17 12:44:00 ]