FIAT 125p 1800 cm - rocznik 1976 - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Można też zamówić lakier w takiej firmie (przez Allegro) z bodajże Ostrołęki, która go dodatkowo nabije w aerozol. Ostatnio dostałem dwie L-66 i są idealnie pod kolor.
  
 
Jaha. A lakier przez 30 lat nie zmienił odcienia, bo auto było przechowywane w próżni.
  
 
Jaki masz gaznik zamontowanym.Bo na zdjeciach widac ze masz zamontowany filtr powietrze pierwszej produkcji.
To gazniczek pewnie tez poloneza lub fiata 125p????
  
 
gaźnik mam założony z fiata 125p z większymi dyszami głównymi
  
 
Mam rozumien ze dysze głowne w ukladzie paliwowym.
Nie probuj zakładac wiekszych lub powiekszac gardzieli bo zacznie nierowno pracowac na wolnych obrotach szczegolnie na gazie jesli masz ...
Ja mam obecnie webera 34adf 250 ale mi niechodzi dobrze na wolnych obrotach wogle mi duzo pali gazu.
To bede zmieniał na gaznik z poloneza 1500 i i obroce go o 180 stopni zeby pierwszyy przelot w gazniku był oddalony od 2 i 3 kanału dolotowego....
Jak zmienie gaznikczek to foty wstawie na posta....
  
 
Hej zmieniłem juz ganzik i odwrociłem tylko fotek jak narazie niemam.
CO do gaznika to jakie modefikacje przeprowadziłes zeby ci chodzi na benzynie ten silnik bo ja teraz mam problemy z uruchomieniem rano przy silnym mrozie.
Prosze o szybko pomoc.
Mam w głowie zmiane głownych dysz paliwa ale to jeszcze niewiem na jakie????
  
 
Wystarczy, że wszystko będzie takie jak z fabryki wyszło i musi zapalać.
  
 
Ja mam ganzik polonez 1500lub 1600. zapala tylko na ssanie jak wyłanczam ssanie to zaraz gasnie.Tu chyba wina stoi w dyszach ale jakie mam załozyc na 1 przelocie dysze głowna paliwa.Na 1 mam 115 a na 2 mam 140,mowimy o dyszach głownych paliwa.

Orginalnym gaznik weber 34 sdf 250 dysze głowne sa 1 przelocie 120 a na 2 przelocie ma 135.
To jaka załozyc na 1 przelocie???

Prosze was o pomoc zeby sie problem rozwiazał....
  
 
zdaje sie że w oryginalnym gaźniku są mniejsze przeloty gardzieli. Ale nie ważne.
Załóż 120 lub 125 na I i 155 na II Takie znajdziesz w podciśnieniowych gaxnikach ze 125p
Powietrze - między 220 a 200

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Wielkie dzienki za odpowiedz bo wiem teraz co mam szukac.
Jak cosniebede wiedział to sie jeszcze odezwe.


Co do fiata 125p 1800 to niezła bryczka.......
  
 
Witam
O ile dobrze pamiętam to mam na pierwszym przelocie gardziel 24 a na drugim 26 a dysze odpowiednio 125 i 155.
Dysz powietrza nie zmieniaj, zostaw te co są czyli jak się nie mylę to 200 i 220, inaczej musiałbyś zastosowac inne rurki emulsyjne.
Wałkowałem ten temat poprzedniego lata .
A to że ci gaśnie po wyłączeniu ssania to pewnie masz jakieś paprochy w dyszach.Przedmuchaj gaźnik i bedzie git.

Co do fiata to wiem że niezła bryczka hehe.
Teraz zimuje w garażu.
Pozdrawiam.
  
 
Wilekie dzienki za pomoc.
Co do fiata to ładnie wyglada i niemam zadnaej korozji dzienki konserwacji.
Ja tez sie stałem włascicielem poloneza 2.0dohc bo tat juz neimam nerwow do niego.Ja lubie sie czasem podumac przy silniczku.
  
 
piekny fiacior, a tak przy okazji zapytam, bo zawsze wydawalo mi sie ze ten kolor to "tabaczkowy", widac sie mylilem, jak w takim razie wyglada ten tabaczkowy?
  
 
Hej .
Co do dysz to znalazłem dwie dysze głowne paliwa 120 i 155.
Czy mogE takie zamontowac ???

Bo ja niemam dojscia.
  
 
Cytat:
2009-01-27 17:10:40, Polon2000DOHC pisze:
Hej zmieniłem juz ganzik i odwrociłem tylko fotek jak narazie niemam.




glupi pomysl. oś pływaka powinna byc przed nim, po to by wzmobacać miesznke przy podjazdach i zubazac przy zjazdach. Ma to mniejsze znaczenie w gaznikach z pływakiem dwuczesciowym, ale taka jest zasada.
  
 
Po granacie i żonklu chyba najladniejszy kolor w "MR" jeszcze nie dawno byl rzadki a teraz juz troche tego jest. Przez wiele lat widywalem b.podobnego w przystani za mostem siekierkowskim od strony miedzeszynskiej.
Ciekawy jestem jak to chodzi, w koncu masz najlepszego dohc pod maską dobrze by bylo wykonac w nim wydech o wiekszym przelocie, dopracowac kolektor Ten silnik zasluguje na odpowiednią akustykę.
Podziwiam i troche wspolczuje tym co prowadza auta takiej klasy ze standardowymi kierownicami, ty masz w klimacie ale mysle ze koła i ster to podstawa w tym aucie, ATSy sa b.Ok brakuje jeszcze jakiejs kierownicy Polecam Abartha, "M-C" ma co drugi kant choc mnie udalo sie kupic oryginalną od "MR"Akropolisa za 35zl.. Jak znajdziesz od Lady MTX to mozemy sie zamienic, bedzie ci pasowala do silnika.
  
 
Cytat:
2009-02-07 03:25:09, kosa131 pisze:
glupi pomysl. oś pływaka powinna byc przed nim, po to by wzmobacać miesznke przy podjazdach i zubazac przy zjazdach. Ma to mniejsze znaczenie w gaznikach z pływakiem dwuczesciowym, ale taka jest zasada.




Zrobiłem tak zeby silnik sie nie trzas sietak bardzo. jak zamontowałem orginalnie gaznik poloneza to pierwszy przelot był blisko dolotu 2 i 3 cylindra i miały bogata mieszanke ale za to 1i 4 miał uboga mieszanke.
to bym ten powod ,aby go odwrocic i teraz musze dopracował uklad paliwowy aby mi chodził na 100%, tylko musze dysze paliwowe zmienic tylko ze znalazłe 120 i 155 i nie wiem czy ta 120 bedzie wspolpracował na 1 przelocie paliwowym.Powinna bys 125 ale niemam dojscia do tych dysz.
  
 
dysze mozesz dać od innych gaźników , aby miała ten sam gwint

Stalkerx, faktycznie jeszcze rok temu malo było kantow w tym kolorze a teraz wyrosły jak grzyby po deszczu,
ja widywałem codziennie fiata w tym kolorze na Lazurowej stał pod blokiem 75r bo jeszcze na wąskim wlocie i z fletnerkami
a z kolei drugi to stoi na okęciu przy Lechickiej i umiera.
Co do wydechu to już mam plany na ten rok, przeszczep barana od is'a i wydmuch o większej średnicy, ster zostawie narazie orginalny, nie mam wspomy a oponki 185 więc jak założe mniejszą to bedę doił kiere hehe
ok 4 lata temu przepuściłem taką okazję
miałem do wzięcia ritmo 130tc abarth w orginalnym stanie ale buda zgniła i pęknięte podłużnice
cykający silniczek na poziomych gazniorach, fele i kiera abarth, gość przyjechał do gaźnikowca obok mojego warsztatu i chciał za to 1000 zł. Ech że to puściłem ...
Pozdrawiam
  
 
Piękny Fiat....szczerze zazdroszcze....pozdrawiam i życzę powodzenia w utrzymaniu tego pięknego okazu