IX Raid Jesienny - 7-mio milowe buty - 27.o9.2oo8 - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2008-09-25 09:08:35, GDA pisze:
Arwuk - wejdź w posiadanie wreszcie pojazdu który będzie mógł z dumą startować w rajdach pojazdów zabytkowych a nie będzie kłopotu z klasyfikacją napisałem to z przymrużeniem oka bardzo się cieszę że jedziecie - nie ważne czym, ale jedziecie


Was akurat to i hulajnogą byśmy "zrobili" (no może taką z silnikiem

Spoko poczekam, aż "zielony" będzie zabytkiem

-----------------
Poldek rulez... i nie mowcie, ze jest inaczej
  
 
Cytat:
2008-09-25 13:11:48, Rawuk pisze:
Spoko poczekam, aż "zielony" będzie zabytkiem


Prosze cię nie żartuj Caro nie będzie nigdy zabytkiem, nawet żółtych blach nie dostanie bo nie skończyli oficjalnie produkcji
  
 
Cytat:
2008-09-25 13:46:27, GDA pisze:
Prosze cię nie żartuj Caro nie będzie nigdy zabytkiem, nawet żółtych blach nie dostanie bo nie skończyli oficjalnie produkcji


Bedzie, bedzie - juz od 2016-tego.

Pozdrawiam
Adamus
  
 
No ale Adam jest jeden problem - czy 2001 zakończono produkcję? mi sie wydaje że przerwano, także jakby się uprzeć (konserwator zab.) może taką kandydaturę odrzucić
  
 
Oj tam czepiasz się "Zielony" lekko podrasowany Kable kolejny raz wymienione (+ 5 koni), powerrura zalepiona (+ 3 konie) a jutro mycie (+pare koni) i wymiatanie wnętrza (znaczne obniżenie masy auta). Inne "plastiki" nie mają szans

-----------------
Poldek rulez... i nie mowcie, ze jest inaczej
  
 
Wracając do sedna

ZBIÓRKA UCZESTNIKÓW - SOBOTA godz. 8:3o
MIEJSCE - Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów SOSNOWSKI

  
 
234 km do Gdańska, 2 fiaty dają rade.
  
 
Równo 24 godziny po wyruszeniu na Raid 7milowe Buty (znany od teraz również jako Raid Le Mans załoga w składzie Profit-Domel-koralowy eMeRyt 125p meldują bezpieczne przybycie do domu. Wielkie dzięki za wspólną zabawę.
  
 
Cieszę się że dotarliście o domu

ja zjechałem do domu o 23:30 po odwiezieniu Marasa do ASO Leźno
Rajd to Rajd: impreza długa i ciężka, KajTan z Groszkiem przygotowali nam niezłą trasę z podtekstem, gratuluję zwycięzcom - jak tylko pojawią się wyniki to zobaczymy kto w Fiatingu wygrał

osiem "dużych fiatów" na 37 załóg robi wrażenie prawda

a dziś spotykamy się o 13 na Szpannerplac w Gdyni - zapraszamy
  
 
Ekipa warszawska melduje się w domu. Wrażenia opiszę jutro.
  
 
Tak tak )
Było super


PS. Olo, wyloguj się z mojego konta
  
 
Już

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Fiating ... i wszystko jasne







A i tak cały Raid był postawiony "na głowie" przez to że trasa została wyskalowana w milach i do tego 7-milach, a zadania z perspektywy kierowca/pasażer były poniżej pasa

  
 
Rajd super! pogoda dopisała jak ta lala Domek dogórynogami był extra fajny
PS. A te zadania ze stronami ..... kurcze to już wiem, czemu np. ilość słupów po stronie pasażera miała uśmieszek.... cholipka...no nic...
  
 
Cytat:
2008-09-29 09:03:58, Elcik pisze:
Rajd super! pogoda dopisała jak ta lala Domek dogórynogami był extra fajny PS. A te zadania ze stronami ..... kurcze to już wiem, czemu np. ilość słupów po stronie pasażera miała uśmieszek.... cholipka...no nic...



A ja nie wiem (chyba że chodzi o wyciągi, to ja protestuję ) - to jak w końcu? A może poprosimy jeszcze o pełną listę poprawnych odpowiedzi i to jeszcze z wyjaśnieniami... (oraz z pytaniami, bo wiem że różnych list było przynajmniej 2, a pewnie 3)

GAD dzięki za fotkę, w końcu na jakiejś wyszedłem w miarę przyzwoicie, mogę się lansować



[ wiadomość edytowana przez: Domel dnia 2008-09-29 17:38:50 ]
  
 
Za AKM:

Klasyfikacja pojazdów zabytkowych:

Miejsce Numer załogi Kierowca Pilot Marka Rocznik Suma punktów
1 27 Marcin Hewelt M72 1955 19,5
2 4 Michał Schulz Maciej Kawka Zaporożec ZAZ 968 1976 21
3 5 Mateusz Banaszczyk Janusz Banaszczyk Volvo PV440 1957 21,5
4 9 Aleksander Dubrawski Paweł Janicki Polski Fiat 125p 1979(1977) 22
5 28 Jarosław Mielewczyk Sylwia Mielewczyk Junak M10 1965 22
6 10 Tomasz Karchut Patrycja Tarnowska Polski Fiat 125p 1976 23
7 22 Marcin Kosiński Piotr Dębski Fiat 131 1977 23
8 45 Michał Tołoczko Katarzyna Ciesielska Opel Ascona 1981 23
9 11 Michał Barański Radosław Łappo Polski Fiat 125p 1979 24
10 12 Adam Stelmach Anna Stelmach Polonez Coupe 1983 27
11 20 Adrian Kawalec Anita Barnat Fiat 131S Mirafiori 1976 28
12 8 Sebastian Szymanek Mercedes W114 1973 29
13 30 Maciej Grottel Bartek Grottel Opel Olympia 1960 30
14 24 Jarosła Hryszko Maarta Kisielewicz Trabant 601 1978 30
15 33 Paweł Kępa Tomasz Kępa Polski Fiat 125p 1982 30
16 23 Robert Ochal Krzysztof Ochal Skoda 100 1972 30
17 19 Krzysztof Ignyś Monika Ignyś Polski Fiat 125p 1975 30
18 26 Krzysztof Kester Adam Gorczyca PF 126 1985 33
19 46 Marcin Kubiak Beata Kubiak Opel Ascona 1970 33
20 3 Michał Browarczyk Agnieszka Borowicz VW 1200 Garbus 1969 34
21 31 Arkadiusz Garsztka Hanna Szewczyk Seat 850 1973 34,5
22 17 Paweł Taraszkiewicz Marta Taraszkiewicz Zastava 750 1966 42
23 6 Krzysztof Ryduchowski Zbigniew Ryduchowski Polski Fiat 125p 1975 48
24 44 Piotr Świąder Edyta Szmyt Opel Ascona 1977 48
25 38 Arsen Kumaj Mirosław Szwarc BMW 1981 65
26 42 Michał Szuflitowski Przemysław Modelski Polski Fiat 125p 1976 77
27 7 Patryk Maciątek Julia Preizner Porsche 924 1983 78
28 43 Dawid Kasprowicz Emilia ?? Opel Ascona 1979 Dyskwalifikacja
29 36 Piotr Sikora Maria Sikora Syrena 105L 1975 Dyskwalifikacja
30 2 Mariusz Kram Cezary Walkowiak Polski Fiat 125p 1970 Dyskwalifikacja
31 29 Roman Wojtala Panonia 1962 Dyskwalifikacja


Klasyfikacja pojazdów współczesnych:

Miejsce Numer załogi Kierowca Pilot Marka Rocznik Suma punktów
1 15 Hanna Browińska Wiesława Górska Skoda Fabia 2006 20
2 25 Paweł Charysz Paulina Wachowska Mazda 1997 22
3 34 Grzegorz Rutka Opel Astra II 2001 23
4 18 Radosław Wnuk Elżbieta Wnuk Polonez Caro 1996 29
5 14 Józef Stelmach Irena Stelmach Daewoo Lanos 1998 40
6 16 Michał Górski Mgdalena Górska Honda Civic 1997 42
7 21 Marta Osak Marcelina Osak Ford Sierra 1992 42
8 32 Ryszard Kuchta Agnieszka Jaworks – Kuchta Tipo 1988 45
9 37 Tomasz Rogala Skoda Felicia 57
10 35 Jakub Zadrożny VW Golf I 1987 Dyskwalifikacja

teraz ode mnie, klasyfikacja DużegoFiatingu:

1 9 Aleksander Dubrawski Paweł Janicki Polski Fiat 125p 1979(1977) 22
2 Tomasz Karchut Patrycja Tarnowska Polski Fiat 125p 1976 23
3 11 Michał Barański Radosław Łappo Polski Fiat 125p 1979 24
4 33 Paweł Kępa Tomasz Kępa Polski Fiat 125p 1982 30
5 19 Krzysztof Ignyś Monika Ignyś Polski Fiat 125p 1975 30
6 6 Krzysztof Ryduchowski Zbigniew Ryduchowski Polski Fiat 125p 1975 48
7 42 Michał Szuflitowski Przemysław Modelski Polski Fiat 125p 1976 77
8 2 Mariusz Kram Cezary Walkowiak Polski Fiat 125p 1970 Dyskwalifikacja

Nie wiedziałem w sumie co rozumieć pod pojęciem "Fiatingu", przyjąłem 125p, ale mamy jeszcze 126p i 131... Zawsze można jeszcze jedną listę zrobić

jeszcze jedno spostrzeżenie: mieliśmy najmłodszego Fiaciora
i jeszcze jedno: w kat. współczesnych wygrał pojazd najmłodszy, w zabytkowych - najstarszy. ciekawe



[ wiadomość edytowana przez: Domel dnia 2008-09-29 18:06:48 ]
  
 
Noo

13 miejsce w generalce i 4 w Fiatingu nie jest tak źle
ale ogromne gratulacje dla OLO i Jojka - otarli się o pudło

Domelku - nie wiesz co to znaczy Fiating wkrótce się dowiesz odwiedzając stronę www.fiating.pl
  
 
Można wiedzieć za co dwie załogi zostały zdyskwalifikowane?
  
 
Cytat:
2008-09-29 20:41:19, danielewicz pisze:
Można wiedzieć za co dwie załogi zostały zdyskwalifikowane?



Zgaduję: nie zdanie itinererów w czasie lub w ogóle (wcześniejsze zakończenie Raidu).
  
 
Analizując wyniki oraz punkty które zostały nam dodane mamy 1 miejsce w generalce.
Pomijając świetną zabawa trzeba jasno powiedzieć i potwierdza się zasada w każdym rajdzie - swoi muszą wygrać.
I to że podano tylko pierwsze 3 załogi nie było przypadkowe.

Prosty przykład, dano nam punk kary za to że przy ROKU urodzenia p.Lipskiego nie wpisaliśmy MIESIĄCA - sorry!!!!
Były również inne pomyłki przy punktowaniu - chyba 2 znalezione zaraz po odebraniu itinerera

Ale i tak Fiating pierwsza klasa