[OGÓLNE]Kontrolka rezerwy paliwa - co potrzebne??? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak przy okazji tego tematu. Jak zdemontować czujnik rezerwy spryskiwacza, bo mi się nie zaświeca jak płyn się kończy.
Co do zegarów, to kontrolki z tego co mi wiadomo nie w każdym Essie są.
  
 
Cytat:
2008-09-16 18:15:56, zenq pisze:
takie tam.. male czarne pudeleczko...



A wygląda ono tak:



Cytat:
2008-09-16 18:19:39, deathrider_85 pisze:
Tak przy okazji tego tematu. Jak zdemontować czujnik rezerwy spryskiwacza, bo mi się nie zaświeca jak płyn się kończy.



Najlepiej zdemontuj baniak aby mieć dobry dostęp do czujnika. Czujnik tak samo jak pompka spryskiwacza ,,wsadzony" jest na gumowej uszczelce. Powoli i delikatnie uda się go wyjąc
  
 
To mam jeszcze jedno pytanie, gdzie dokładnie powinien być zamontowany ten modół, domyślam sie że gdzieś pod deską od strony kierowny
  
 
Moduł ma taki metalowy zaczep który wpinamy pod deskę, w desce masz taką prostokatną żaślepkę po jej zdjeciu tam go powiniens widzieć.
  
 
Przejechałem sie na szrot i znalazłem ten modół zapłaciłem 20zł i podpiołem do siebie i działa kontolki sie świecą, daje dzwięk jak sie drzwi otwoży. Tylko mam jeszcze jeden problem mam czujnik poziomu płynu spryskiwaczy i nie moge znaleść przewodu do niego. Więc zapewne trzeba puścić nowe kable ze skrzynki, jakby ktoś wiedział gdzie w skrzynce można sie podpiąć to będe wdzięczny za info
  
 
Najpierw poszukaj w wiązce, u mnie była schowana między podłużnicą a zbiornikiem spryskiwaczy.
  
 
Popatrze jeszcze raz dokładniej, może gdzieś sie schowała. A jakby nie było to jest jakiś sposób na podłączenie tego czujnika??
  
 
Wtyczke bedziesz miał tylko dobrze poszukaj bo jesli miałeś instalkę do zbiornika paliwa oraz płytke do licznika i instalke do BB.
Zawsze mozna dorobić taki kawałek instalki..
  
 
Przeszykałem dokładnie wszystko i nie znalazłem jakiejkolwiek wolnej wtyczki w okolicy zbiorniczka. Jakby ktoś wiedział jak to podpiąć to bardzo prosze pisać
  
 
ma ktos moze taki moduł - blacbox do sprzedania? u nas na szrotach takowego nikt nie widzial.
  
 
moduł powinienem mieć
  
 
takie moduly to w xr i rs sa... wiem bo sam takiego sprzedawalem (czyt. black box) a swoja droga skurczybyk mial rezerwe a szyby na korbke
  
 
Odgrzewam kotleta:p

To jak mam pompę 5 przewodową i zegary z żarówką od rezerwy to co jeszcze potrzebuje, żeby się rezerwa zapalała?


Bo ktoś tu wspominał o czarnej skrzynce...
  
 
nie wiem do czego ta czarna skrzynka ale czytając ten wątek zobaczyłem że mi się taka przewraca.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
A gdzie mam jej szukać?

Dodam, że jak otwieram drzwi i mam światła włączone to coś tam piszczy
  
 
Cytat:
2010-07-02 08:50:57, lencol pisze:
A gdzie mam jej szukać? Dodam, że jak otwieram drzwi i mam światła włączone to coś tam piszczy



pod deską rozdzielczą, po lewej stronie kierownicy


A wygląda tak:





[ wiadomość edytowana przez: DANIELKARI dnia 2010-07-02 09:14:57 ]
  
 
Wielkie dzięki za fatygę Sprawdzę jutro Czyli niekoniecznie muszę to mieć mimo tego, że mi piszczy jak nie zgaszę świateł a mam drzwi otwarte?
  
 
A ja dziś mam pytanko

Mam możliwość dostania od przyjaciela płytkę oryginalną od kontrolki rezerwy. Wyciągnął ją z MKVI xr3 z zegarów RS. I pytanie jest takie czy będzie pasować do MKVII i co będzie jeszcze potrzebne?
  
 
coyote dołączam sie do pytania.

mam blackbox, kostke zza licznika, 5 przewodow w pompie i zbiornik płynu spryskiwaczy z czujnikiem. Jak to wszystko podpiąć? Chciałem całą kostke ze skrzynki bezpiecznikow przełożyć, ale w mk7 kostka z mk5 nie pasuje nigdzie, natomiast cała kostke z elektryka szyb itp bez problemu podpinałem.
  
 
Ile elektronik weźmie za podpięcie kontrolki rezerwy paliwa? I do jakiego elektronika najlepiej jechać?