[OGÓLNE]Kontrolka rezerwy paliwa - co potrzebne??? - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Masz wszystko co było opisane poniżej? Jeżeli tak to dasz sobie rade sam, jeżeli nie, to musisz ów zestaw zdobyć albo wydłubać sobie sam układ spełniający rolę tzw "blackboxa". Jest kilka schematów na taki układ. Na elektrodzie były, google też kiedyś coś wyrzuczało.
  
 
Odgrzebie temat. Mam mk7 i bb z wiazka do kupienia z mk5. Widze ze nikt nie podal konkretnego rozwiazania. Da sie to podpiac czy nie? Mam u siebie w zegarach kontrolki od rezerwy i spryskow. Zegary zwykle, nie elektroniczne. Nie jestem tylko pewny ile mam kabli przy pompie bo nie patrzylem na to.
  
 
blackbox z wiazka to za malo. za zegarami musisz miec jeszcze taka mala plyteczke i wiazke do niej. no i w plywaku 5 przewodow. dodam, ze plywak w mk5 jest innego krztaltu i nie podejdzie do baku w MKVII.
  
 
Jest black box, jest kostka do niego i jest plytka z dwoma zarowkami i do niej wiazka tez jest. Glownie mi chodzi o to czy da sie podpiac to do mk7 i bardziej zalezy mi na kontrolce od spryskow
  
 
Cytat:
2013-03-15 17:20:01, Paulo21 pisze:
Jest black box, jest kostka do niego i jest plytka z dwoma zarowkami i do niej wiazka tez jest. Glownie mi chodzi o to czy da sie podpiac to do mk7 i bardziej zalezy mi na kontrolce od spryskow



da sie. podepnij tak jak bylo w MKV.
  
 
A w oryginale MK7 tez mial taka plytke za zegarami? Czy jakos inaczej to bylo rozwiazane? No i czy jakis schemat ktos posiada do tego albo da namiar?
  
 
Cytat:
2013-03-15 17:27:51, Paulo21 pisze:
A w oryginale MK7 tez mial taka plytke za zegarami? Czy jakos inaczej to bylo rozwiazane? No i czy jakis schemat ktos posiada do tego albo da namiar?




RSy maja. widzisz. nie pomyslalem, ze w MKV i VII jest roznica w zegarach i nie wiem czy w MKVII jest plytka. napisz do rene lub zadzwon. on ma swojego RS'a MKVII teraz rozebranego i bedziesz wszystko wiedzial.


[ wiadomość edytowana przez: smallsize dnia 2013-03-15 17:36:13 ]
  
 
w mk7 niema płytki są normalnie wkręcone żaróweczki
  
 
To w takim razie co steruje sygnalami z pompy i czujnika w zbiorniku?
  
 
w mk7 były elektroniczne zegary.
  
 
O ile sie nie myle to elektroniczne byly od 98 albo 99 do konca, a co z rsami od 95? Nie bylo tego w tych autach i dali dopiero jak wsadzili elektroniczne zegary?
  
 
Odgrzeję kotleta. Ktoś już podłączył kontrolki w MKVII? Jakaś solucja, zdjęcia...
  
 
operacja wygląda tak samo jak w mk5/6, różnica jest tylko taka że w mk7 masz 2 wtyczki do zegarów a w mk5/6 jedną. wystarczy przejrzeć ścieżki i dojdziesz który pin jest od kontrolek.
  
 
to juz ogarnąłem tylko ocb z tą płytką i jakięs foto black boxa?