[yezXR3i] DZIĘKUJĘ za gadanie off topic - Remarq, Slowik etc

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No a więc przedstawiam wam oficjalnie mój zakup

Peugeot 106
Silnik 1,4i 75KM
Skrzynia 5biegowa
ABS (dużo lepszy niż w escorcie)
Elektryczne szyby przednie
Elektryczne lusterka
Uchylane tylne szyby
Kierownica i gałka chyba to zender/wolf bo identyczna jak wolfa do escorta.
Szyberdach
Halogeny
Alufelgi 14" 185/50/14
Blacha ocynk
Nowe tarcze, klocki przód
Nowe kable zapłonowe
przebieg 180 000km - realny.

Auto za 2000zł + 100zł ubezpieczenie na transport.
Blacha bdb. Podłoga ideał. Zawieszenie ok, nie puka. Jedynie coś chyba tłumik się obija bo raz na ruski rok coś puknie. Prowadzi się wyśmienicie. Dobrze przyspiesza i świetnie hamuje. Wygodny. Był bity z tyłu delikatnie i podobnie z przodu. Jedyna wada - chodzi dużo na wentylatorze, ale na 99% to wina nieszczelnej chłodnicy z której ubywa płynu wyraźnie. Podsumowując, jestem z tego zakupu 1000000razy bardziej zadowolony niż po zakupie kfiatka. Zobaczymy jak będzie za miesiąc Przedemną jeszcze wszystkie opłaty etc.. A oto fotki!



















ps. Jeśli temat nie pauje do kategorii z racji marki auta, bardzo proszę o przymknięcie na to oka i nie usuwanie go


[ wiadomość edytowana przez: yezXR3i dnia 2008-10-03 14:48:11 ]
  
 
wyglada naprawde ladnie jak za takie pieniadze..tylko wiidze numery nie sa nasze i trzeba bedzie tysia doliczyc...ehh..
  
 
Ale brzydkie to
  
 
Cytat:
2008-10-02 14:25:41, Rurzowy_Rzufff pisze:
tylko wiidze numery nie sa nasze i trzeba bedzie tysia doliczyc...ehh..



no najlepiej jakby był za 500zł z dostawą pod drzwi, opłaconym OC, super wypasem, idealnym stanem i przebiegiem 10tyś


yeż, jeżeli to co pisałem Ci na GG jest OK w nim to będziesz zadowolony
  
 
CHWILKE POŚMIGASZ I OS TYLNIA DO ROBOTY,TYLKO PONAD 1000
  
 
Cytat:
2008-10-02 15:31:27, RemikGT pisze:
CHWILKE POŚMIGASZ I OS TYLNIA DO ROBOTY,TYLKO PONAD 1000



jak kupiłem axa to też tak pisałeś......... odpukać prawie 30tyś przejechał i jest OK
  
 
Nawet jeśli trzeba będzie zrobić tylną ośkę to płakał nie będe bo majątku na tym nie stracę.
  
 
No i pierwszy przegląd za mną Oczywiście przeszedł bez specjalnego szemrania, ale coś zrobić muszę.

Amory przód 79-81%
Amory tył 22-83% a wiec niestety trzeba wymienić..
Przód hample ideał
Tył hample blokują w rolkach ale nie wyskakuje więc można by zrobić
Ręczny wyskakuje, ale jedna strona słabsza

No i obydwa wahacze sprzydałoby się wymienić. A tak to oka oka
  
 
A klapa i zderzak tylny cos nie w tym odcieniu co buda Nie wjechal mu kto w du** ???

PS. Ale ogolnie ladne autko




[ wiadomość edytowana przez: Sjepka dnia 2008-10-02 19:41:46 ]

[ wiadomość edytowana przez: Sjepka dnia 2008-10-02 19:42:32 ]
  
 
Sorry nie doczytalem,teraz czytam ze jednak byl bity... Moj blad
  
 
a co to robi w dziale tuning?
  
 
Cytat:
2008-10-02 14:22:44, yezXR3i pisze:
c6cfac.jpg[/img][/url] ps. Jeśli temat nie pauje do kategorii z racji marki auta, bardzo proszę o przymknięcie na to oka i nie usuwanie go



A robi to bo to dział w którym przedstawia się historię swoich samochodów (poza tym z tuningiem to on ma tyle w spólnego co koza z trąbką). Jak się nie podoba to mogę stąd wyoddalać i już nie pisać, ale nie na twoje życzenie tylko kogoś kto stanowi jakiś autorytet w tej dziedzinie.
  
 
Cytat:
2008-10-02 15:31:27, RemikGT pisze:
CHWILKE POŚMIGASZ I OS TYLNIA DO ROBOTY,TYLKO PONAD 1000



no tak bo francuzy się psują...
  
 
sympatyczne autko - miałem kiedyś braciszka czyli Saxo w wersji VTL z silniczkiem 1,6 niestety 8V 88KM - ale i tak przy tej masie autka to naprawde nieźle zasuwało (dodatkowo był tam jakiś wydeszek dedykowany plus zawiecha od VTS'a ).
Gdyby nie to, że potrzebowałem auta z większym bagaznikiem i z klimą, to zapewne znacznie dłużej bym się nim bujał, a tak po 10-ciu miesiącach i jakichś 25 tys km został sprzedany - 2 dni po daniu ogłoszenia

Poza tylna belką nic mi sie w nim nie działo, a nie miał łatwo ze mną, bo było to autko, które do roboty używałem, więc non stop z pełnym bagażnikiem materiałów reklamowych jeździł (pewno dlatego ta belka poszła tak szybko )
  
 
Cytat:
2008-10-03 09:53:36, Kajteknr1 pisze:
no tak bo francuzy się psują...


bez przesady.
a 106 jest naprawde mega mało awaryjnym pojazdem
sam teraz smigam RZEPICHĄ silnik 1,0 i tyle przeszła, a jezdzi nadal
  
 
Cytat:
2008-10-03 09:21:52, yezXR3i pisze:
A robi to bo to dział w którym przedstawia się historię swoich samochodów (poza tym z tuningiem to on ma tyle w spólnego co koza z trąbką). Jak się nie podoba to mogę stąd wyoddalać i już nie pisać, ale nie na twoje życzenie tylko kogoś kto stanowi jakiś autorytet w tej dziedzinie.


Kolega grzecznie zapytał a tu juz masz znów jakieś pretensje to raz...

Dwa do tego jest dział WA wielu kolegów tam zamieszcza opisy nowych nabytków niebędących escortami, oni jakoś potrafią to zrozumiec, więc niby dlaczego trzeba dla Ciebie robic wyjątek...

Trzy ciągle tylko burczysz że odejdziesz, ze nie chcesz tu pisać, że cie Wszystko drażni etc...weź wreszcie oprzytomnij, zachowujesz sie jak mała obrażona dziewczynka. Zresztą nie tylko tu ale i na innych forach. Problem twki w tym że próbujesz należeć do społeczności której praw nie przestżegasz, a potem zawsze jesteś wyobcowany za co winisz innych, ty stanowisz problem sam dla siebie.

Piszesz coś iz usłuchasz tylko autorytetów... ciekawe jakich skoro jedynym autorytetem jest dla Ciebie własne zdanie, a każdy kto myśli inaczej automatycznie staje sie Twoim wrogiem.


PS Zacznij sie zachowywac jak dorosły człowiek, bo na chwile obecną to wygląda tak jakbyś przyszedł do piaskownicy gdzie bawią sie inne dzieci i... narzucasz im swoje zasady, a jeśli one sie na nie nie godzą, to obrażasz sie ,straszysz odejściem a potem niszczysz co zbudowały, bo to nie było po twojej myśli. A ty byś chciał żeby wszystko było tak jak uważasz lub wcale...i ty sie dziwisz czemu masz później problem z akceptacją...
  
 
jak zwykle Reamarq porownaniem wyjasnil sprawe

troche racji w tym jest,bo ze jeszcze auto przedstawiasz i to nie escort to rozumiem ale sam piszesz ze z Tuningiem to nic nie ma wspolnego...to po co taki dział TUNING ESCORTA...

WA
  
 
Cytat:
2008-10-03 13:50:42, JarcioFordzik pisze:
...to po co taki dział TUNING ESCORTA...



Tak naprawdę to wszystkie wątki powinny polecieć do WA. A w dziale tuning mogą być tylko 2 prawdziwie tuningowe i jedynie słuszne wątki zaczynające się na [Y] i [G] z rozszerzeniem xr3i
  
 
to zmienmy nazwe na TUNING/STYLING jak juz taki slowny chcesz byc
Cytat:
2008-10-03 13:59:50, Janek-S pisze:
Tak naprawdę to wszystkie wątki powinny polecieć do WA. A w dziale tuning mogą być tylko 2 prawdziwie tuningowe i jedynie słuszne wątki zaczynające się na [Y] i [G] z rozszerzeniem xr3i

  
 
wojo proszę zablokuj już ten wątek bo nie mam ochoty tego komentować.

EDIT: albo przenieś gdzieś, bo ciekaw jestem co czołowi najmądrzejsi tego forum wywnioskują dalej na temat mojej osoby.


A tak wogóle kolego, to gdzieś mam to czy ktoś mnie akceptuje czy nie. Mam swoich ludzi i na nich mogę polegać. Ci którzy mnie nie akceptują nie zasługują na to, Proste.

"Mam swoje typy
Fajne kobity i bity
Ściągam klipy robię hity dla elity
Bez padaki
Napie****am rymy bezpośrednio w tracki
Sur**syny pokazują facki
Pie**olę takich!
Palę krzaki
za trzy paki
Du*ie d*paki
Do D*py na raki buraki!"


[ wiadomość edytowana przez: yezXR3i dnia 2008-10-03 14:40:11 ]