Corolla 2.0D by Cromm - Strona 8

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zdjecie z wiertlem zamiescielm troche przypadkowo bo to bylo info dla kogos czym i jak zrobić dziórke

Hm ..po drugiej stronie tunelu może i by było ale nie mam az tak długich rąk a tutaj mam wszytko intuicyjnie i pod reką, pasażerowie nie muszą psioczyć że nie mozna krzesła przesunąć,że cos im pod pupalem pobrzdękuje ..

Cytat:
Słychać coś w ogóle w nim, oprócz klekotu ?



Oczywiście złośliwy zarcik
A jechałeś kiedyś 2C, 2CE, 2CT ...?
  
 
Cytat:
2009-11-24 23:16:47, Cromm pisze:
pasażerowie nie muszą psioczyć że nie mozna krzesła przesunąć,



no to fakt, teściu zamontował w E10 HB od strony pasażera i jest z tym teraz pewien kłopot
  
 
Przymierzałem w wielu miejscach i myśle ze pokrętełko sqelsh przy nodze jest w sam raz.

Dla przeciwników kopcacych klekotów zrobiłem dziś z nudy film

http://www.youtube.com/watch?v=N9n5SBLW_Bk

W srodku nie jest więc tak głośno
  
 
Cytat:
2009-11-24 23:16:47, Cromm pisze:
A jechałeś kiedyś 2C, 2CE, 2CT ...?



Nie, nie jechałem, w ogóle nie słyszałem nigdy o takim silniku, nie miałem z nim w żaden sposób do czynienia, a swoją opinię ( jak wszystkie ) opieram jedynie na tym, że przeczytałem kiedyś na onecie, że diesle klekoczą

Croom, ja rozumiem, że każdy swoje chwali, ale przecież nie wmówisz mi, że ten diesel chodzi ciszej od 3S-FE, czy innej czwórki, o porównywalnej pojemności.

Abstrahując już zupełnie od 2C, mam dwa 1CD-FTV w domu, i żadnym z nich nie chciałbym jeździć na codzień

pzdr
  
 
Nie twierdze ze iesel chodzi lepiej od benzyny zwlaszcza 3.0 V6 wręcz przeciwnie.
Po prosty inny silnik, wg. mnie bardziej cichy od jednostek małych np. 4e-fe przy szybkosciach autostradowych.
Ekonomia jednak w dieslu wygrywa....przynajmniej dla mnie

Jechałem AVE 110km i powiem ze autko naprawde ciche w srodku...
  
 
Jak mróz puści troche w przyszłym tygodniu leje :

Ten po lewej juz jest w yarisce 1.0 i w porównaniu do motula 10w-40 synergie + jest przepaść jesli chodzi o kulture pracy silnika !!
Łancucha praktycznie nie słychać ani na starcie zimnego silnika ani na gorącym silniku, a silnik chodzi idealnie równo i ciszej.

Specyfikacja wyglada tak:

5W-30 ASL

Ten drugi czeka aż mrozu ciut zelżeja bo muzę uszczelnic wspornik filtra oleju ale można się zapoznać z jego karta:


10W-40 Premium

O samej firmie można poczytać dlaczego jest niekwestionowanym liderem jeśli chodzi o oleje:

Testy i porównania

No i ciekawy teścik,prawie 660tys bez zmiany oleju:

Test przebiegu i wytrzymałości

Maja równiez filtry oleju które oferują klase filtrowania 15 mikronów !!
Jest to przepaść w porównaniu do standardowych filtrów.
Wiecej na ten temat można przeczytac tutaj:

Filtry oleju !

Jak na złość mają do 1MZ-FE, 5S-FE, 1ZZ-FE, 3S-FE i 5E-FE z tych bardziej spotyknych w europie, jak bym miał 1MZ-FE albo 3S-FE bym się nie zastanawiał




[ wiadomość edytowana przez: Cromm dnia 2009-12-20 00:42:19 ]
  
 
silnik wygląda dość ładnie, myty ludwikiem ? oczywiście
  
 
Nie silnik wogole nie myty po prostu nie miał styczności z naszymi drogami przez 9 lat

Relacja po 5000km na pełnym syntetyku 10W/40, jest o niebo lepiej niz na motulu 10W/40, i ubyło oleju jeszcze mniej , jakaś połowa tego co motula

Teraz wymiana i uszczelnienienie pompy wspomagania