Przeciwmgielne tylne

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Nie świeci tylnie przeciwmgielne. Żarówka ok. Jest jakiś bezpiecznik / przekaźnik do tego światła? Co radzicie ?
  
 
Cytat:
2008-10-25 13:56:12, psolarz pisze:
Witam! Nie świeci tylnie przeciwmgielne. Żarówka ok. Jest jakiś bezpiecznik / przekaźnik do tego światła? Co radzicie ?



Sprawdz najpierw czy dochodzi napięcie do żarówki i czy masz "dobrą" mase na klapie.
  
 
z racji ze jestem kompletnym laikiem prosze o wytlumaczenie w sposob lopatologiczny :]

znalazlem w ksiazce, ze jest przekaznik r 19 brazowy. ale w jaki sposob moge rozpoznac, ze jest zepsuty ?


[ wiadomość edytowana przez: psolarz dnia 2008-10-25 14:58:49 ]
  
 
Powinieneś słysześ jego tykanie, połóż na nim palec, powinieneś poczuć czy włącza w momencie włączania przeciwmgielnego. Ale zacznij tak jak napisał dyras, od sprawdzenia nawet prostą probówką (tylko na 12V) czy dołazi prąd do żarówki, klapy, styków na klapie.
  
 
Cytat:
2008-10-25 15:08:53, Wojo pisze:
Powinieneś słysześ jego tykanie, połóż na nim palec, powinieneś poczuć czy włącza w momencie włączania przeciwmgielnego. Ale zacznij tak jak napisał dyras, od sprawdzenia nawet prostą probówką (tylko na 12V) czy dołazi prąd do żarówki, klapy, styków na klapie.



Zapomniałem wspomnieć, że przycisk odpowiedzialny za włączanie światła też się nie pali (ta dioda pośrodku). Ma to jakieś znaczenie?
  
 
U mnie rowniez nie dziala przeciwmgielne, z tym ze w moim essim gdy wlaczam wycieraczke tylna najpierw zapala sie dioda wewnatrz auta na przycisku wlacznika swiatel przeciwmgielnych. Po jakims czasie gasnie i zapalaja sie przeciwmgielne. Ma ktos jakis pomysl co moze byc nie tak ?
  
 
Dodam ze ogrzewanie tylnej szyby tez mi nie dziala...
  
 
Cytat:
2008-10-25 15:13:27, hugobos pisze: