[126p] 91 FL BURAK - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dzis zaczalem zabawe z ukladem palwowym, przyszly tekalany i zlaczki, wzialem sie wiec za przerobke zasysacza bakowego:

pompa i filtr juz tez zarobiona, przy okazji uchwyt na pompke:

na catchtanka tez juz jest pomysl:


Przy okazji zlozylem tez gore silnika, cisnienie oleju jest, mozna zaraz odpalac
  
 
wydech tymczasowy - przegladowy spasowany, gniazda na sondy siedza,
  
 
Wybrałeś jedne z najlepszych przyłączy/złączy paliwowych i przewody
  
 
Wczoraj bobek dostal hydraulike:

Kupilem tez wtryskiwacz z vectry 1.8:

swieta niestety spowoduja znow przerwe
  
 
Narazie chodzi na 2 garki, a dziwne bo swieczki niby wszystkie pstrykaja,

rosnie tez trigger error, cos mam z tym czujnikiem vr popieprzone, jutro spróbuje odwrocic mu polaryzacje

https://www.facebook.com/bolec666/videos/10204171590768640/

[ wiadomość edytowana przez: bolec666 dnia 2016-02-01 23:22:26 ]

[ wiadomość edytowana przez: bolec666 dnia 2016-02-01 23:24:34 ]
  
 
no to teraz juz z górki powodzenia przy zapłonie
  
 
pewnie pomerdales kolejnosc zaplonu, jak masz ustawione?

1-3-4-2 ????

  
 
kolejnos byla dobra,

zamieniona byla polaryzacja na czujniku VR,

grunt ze ZYJE!!

https://www.youtube.com/watch?v=S9XWWi_r37k

[ wiadomość edytowana przez: bolec666 dnia 2016-02-02 23:50:56 ]
  
 
Pasek luzny jak guma w starych kalesonach
  
 
no kurde to akurat najmniej wazne teraz

plan rzeczy do skonczenia:
- wpada czujnik stuku,
- przelacznik pod sprzeglem do launch controla,
- wyporowadzenie kabelkologi pod egt i dodatkowy czujnik temp oleju dla ecu (wraz z wyjsciem na dodatkowy przekaznik)
- ogolne uporzadkowanie wiazki, podpiecie obrotka
- montaz filtra paliwa
- mocowanie chlodnicy oleju,
- weze do chlodnicy oleju
- poprawa szczelnosci ukl chlodzeniA
- regulacja hamulca (trzeba zalozyc seryjny popychacz do pompy)
- dolot do wystrugania
- belka do wyrzezbienia na tyl
- gleba przod -20 mm - podstawki do sciecia
- katy i zbieznosc
- fotel pasazera
- uszczelnic miske

I bedzie gotowy!
  
 
czy ja wiem? jak easy ecu reaguje na slabe napiecie zasilania?
  
 
hah, chyba dobrze

pasek naciagniety, pierd juz o wlasnych silach jezdzi, narazie pierwsze manewry na podjezdzie udane ale musialem mocno go zubozyc bo zalewalo dziada,
ogolnie teraz porzadkuje sto spraw aby niedlugo sie zabrac w koncu za jakies wstepne strojenie
  
 
mnie ciekawi jak jest ustawione kółko do czujnika na wale.
Sam montuję easyecu u siebie i nie wiem czy dobrze to zainstalowałem.
Gdy pierwszy cyl jest w GMP to przerwę w zębach mam ja godz 0
Czujnika jeszcze nie zamontowałem.

Fajny malec ,dopieszczony (y)
  
 
u mnie jak pierszy jest w GMP to przerwe mam 19 zebow przed czujnikiem (czujnik od przerwy liczy 19 zebow - wtedy wie ze jest GMP), wypada to jakas godzina 10ta,
Generalnie nie zmienialem polozenia czujnika - jest fabryczne ale po rozmowie z Przemkiem wiem ze tak mniej wiecej to wlasnie powinno byc
  
 
Progres na poziomie zero, 4 lata wpychania i wciagania do garazu, pare rdzwek i pekniec lakieru doszlo, bagaznik zasrały myszy ktore zeszlej zimy w nim mieszkaly, zona nie mogla sie doczekac przejzadzki to se swoje makarony kupila









[ wiadomość edytowana przez: bolec666 dnia 2021-01-22 10:33:06 ]

[ wiadomość edytowana przez: bolec666 dnia 2021-01-22 10:33:50 ]
  
 
fajne sprzęty wykurz myszy z bagażnika i szykuj go na zlot !
  
 
kuurde, sprzęcior jest gotowy
  
 
Bolec weź się i poskładaj sprząt on wygląda na Prawie gotowy odkąd pamiętam
  
 
W tajemnicy wam powiem że FL wraca i to z jebnięciem jako 650
  
 
No bob powinien wrocic jak Karol pisze - sciagnal mnie na manowce i postanowilem dzialac.
Zaczelo sie odswapowywanie, oddrutowywanie, odchudzanie, poprawianie blacharskiego remontu ktory zrobiłem kiepsko :O,

Klatka z trzepaka osiedlowego juz wyleciala, pozniejsza jesienia wejdzie nowa z Concept Motorsport,

No a w miedzyczasie pomalutku na boku zbieram fanty silnikopodobne ktore na chwile obecna wygladaja jak łupy złomiarza

ogolnie jest w ch*j wesoło