Dopuszczalne wartości korekcji wtrysku ave d4d 90KM - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dzieki wielkie za rade i wsakzowki, jutro sie lub po weekendzie napisze co wyszlo.
takich jak ty to jest malo na forum,

  
 
Witam
jednak nie SCV ani wtryskiwacze. Podjechalem jeszcze do Swidnicy do takich magikow i stwierdzili ze to centralka, sterowanie wtrysku. (DRIVER INJECTOR 89871-20030). Kupilem uzywke za 300 zl i odpalila i chula jak trzeba.

Jakby ktos potrzebowal sprawne zaworki SCV zielony i czerwony do D4D 2.0 rok 2001 to mam do sprzedania, bo jednak ne potrzebnie je kupilem. oddam je za 500zl (dwa) tyle ile dalem.

P.S. Dzieki za porady dla Bigelektron.


Cytat:
2010-04-09 09:46:01, kancler pisze:
dzieki wielkie za rade i wsakzowki, jutro sie lub po weekendzie napisze co wyszlo. takich jak ty to jest malo na forum,

  
 
Witam jeszcze raz
jednak moje szczescie nie potrwalo dlugo,
gasnie znowu, na wolnych obrotach cyka idealnie jak tylko pojade torche to gasnie, a jak wbije tylko wsteczny bieg to gasnie odrazu.
Jestem w kropce.
  
 
Cytat:
2010-04-15 15:00:18, kancler pisze:
Witam jeszcze raz jednak moje szczescie nie potrwalo dlugo, gasnie znowu, na wolnych obrotach cyka idealnie jak tylko pojade torche to gasnie, a jak wbije tylko wsteczny bieg to gasnie odrazu. Jestem w kropce.


Wlasnie ci chcialem napisac ze bylby to pierwszy w zyciu przypadek awarii EDU.
Jak wrzucasz wsteczny to gasnie od razu,czy jak ruszasz??I jak potem zapalasz ?Zacznijmy od poczatku masa z akumulatora na nadwozie i silnik poprawiona??Popraw tez mase EDU wykrec srubki z blachy i mocujace blache do nadwozia te na klucz 10 oczysc na blysk szczotka druciana i przegwintuj otwory lub troche pozacinaj gwinty na srubach obcinaczkami.
Na pracujacym silniku powywijaj wiazka silnikowa zwlaszcza na odcinku od silnika do sciany grodziowej, i sprawdz czy gdzies sie wiazka nie opiera o cos wystajacego i sie nie przetarla.
Jezeli wiazka sprawna i masy tez to dalej twierdze ze najprawdopodobniej ktorys wtryskiwacz sie wiesza na przelew.
Jak sobie sam nie sprawdzisz to na mechanikow nie licz
Ustal czy gasniecie ma zwiazek z tym ze sie zespol napedowy przemieszcza i jezeli wiazka jest przetarta lub masa wiazki na silniku luzna to wtedy gasnie ,czy gasnie poprostu w chwili kiedy wciskasz mocniej gaz.


-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2010-04-15 22:11:22 ]
  
 
sproboj sprawdzic ta mase, i wiazki, bo nie uwierzysz, podlaczylem stare EDU ( sterownik wtrysku) i pali na nim i jedzie.
ale rebus, masakra.
ty ale moze cos byc cos z elektryka, bo w sumie te postoje dzialy mi sie jak byl wilgotna lub padalo.
sprawdze ta mase i dam znac.
powoli trace cierlipowsc.

Ty a moze dac jednak do serwisu zeby zrobili diagnostyke? maja mozliwosc sprawdzenia wiazek? czy nie ma jakis strat na przewodach ?

  
 
Cytat:
2010-04-16 09:06:54, kancler pisze:
sproboj sprawdzic ta mase, i wiazki, bo nie uwierzysz, podlaczylem stare EDU ( sterownik wtrysku) i pali na nim i jedzie. ale rebus, masakra. ty ale moze cos byc cos z elektryka, bo w sumie te postoje dzialy mi sie jak byl wilgotna lub padalo. sprawdze ta mase i dam znac. powoli trace cierlipowsc. Ty a moze dac jednak do serwisu zeby zrobili diagnostyke? maja mozliwosc sprawdzenia wiazek? czy nie ma jakis strat na przewodach ?


Zaden rebus,tylko tak wlasnie wyglada diagnostyka jak ktos niema testera Toyoty i pojecia co sie w nich psuje.
Warsztatowcy wlasnie wymieniaja z dobrego na nowe czesci ktore w zyciu sie nie psuja,bo maja doswiadczania z np Audi VW gdzie akurat nie jest to nic dziwnego.
Taka diagnostyka do niczego bo na dobra sprawe niewiadomo czy ten kod bledu jest taki ,czy w rzeczywistosci zupelnie inny,jak juz nieraz bywalo na forum ze kod odczytany jakims tam testerem byl inny lub wogole go nie bylo, bo wygenerowal go sam interfejs diagnostyczny na skutek bledu w oprogramowaniu.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Witam Bigelektron

1.Bylem ja przegonic i teraz nie gasnie, ale po tych powiedzmy zabiegach slyszec teraz po wcisnieciu gazu taki swist (gwizd) trubiny, wczesniej tego nie bylo slychac, i takie moje odczucie ze ona jakby teraz lepiej przyspieszala, nawet lepiej idzie niz mojej zony Verso ten sam model.
Ale: na tlumniku szmerow pojawilo sie lekkie pocenie sie olejem. czy to turbo juz sie odzywa?

2.Auto zony Avensis Verso 2001r. D4D, 116KM.
wsiadlem do niej i tego swistu turbo nie ma (nie slychac tak jak u mnie). np. na 4 biegu powyzej 3200 obrotow, auto nie ma mocy i zaczyna jakby szarpac, jak wbije 5 bieg wtedy juz ciagnie dalej. Tez mnie to zaniepokoilo.
Zona w zasadzie jedzi na krotkich odcinakach i nie kreci jej powyzej 3000 obrotow.

Moze sie wybiore do Ciebie na diagnostyke kiedys? Bo w sumie blizej mam salon Toyoty na Bielanach Wroclawskich. ale nie mam pojecia czy jest tam ktos kumaty, z calym szacunkiem dla nich .
z tego co wiem to diagnostyka u was to koszt 250 zl netto.
jakbys mogl podac mi namiary na siebie na poczte:
kancler@poczta.fm

  
 
Cytat:
2010-04-19 08:37:13, kancler pisze:
Witam Bigelektron 1.Bylem ja przegonic i teraz nie gasnie, ale po tych powiedzmy zabiegach slyszec teraz po wcisnieciu gazu taki swist (gwizd) trubiny, wczesniej tego nie bylo slychac, i takie moje odczucie ze ona jakby teraz lepiej przyspieszala, nawet lepiej idzie niz mojej zony Verso ten sam model. Ale: na tlumniku szmerow pojawilo sie lekkie pocenie sie olejem. czy to turbo juz sie odzywa? 2.Auto zony Avensis Verso 2001r. D4D, 116KM. wsiadlem do niej i tego swistu turbo nie ma (nie slychac tak jak u mnie). np. na 4 biegu powyzej 3200 obrotow, auto nie ma mocy i zaczyna jakby szarpac, jak wbije 5 bieg wtedy juz ciagnie dalej. Tez mnie to zaniepokoilo. Zona w zasadzie jedzi na krotkich odcinakach i nie kreci jej powyzej 3000 obrotow. Moze sie wybiore do Ciebie na diagnostyke kiedys? Bo w sumie blizej mam salon Toyoty na Bielanach Wroclawskich. ale nie mam pojecia czy jest tam ktos kumaty, z calym szacunkiem dla nich . z tego co wiem to diagnostyka u was to koszt 250 zl netto. jakbys mogl podac mi namiary na siebie na poczte: kancler@poczta.fm


Ile moglem nie widzac auta tyle pomoglem,najlepiej przyjedz z jednym i drugim na diagnostyke to wszystko posprawdzam i ponaprawiam.Na priv podaje tel.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Kancler o Bielanach zapomnij. Najlepiej od razu.

pzdr
  
 
Cytat:
2010-04-19 08:37:13, kancler pisze:
Witam Bigelektron 1.Bylem ja przegonic i teraz nie gasnie, ale po tych powiedzmy zabiegach slyszec teraz po wcisnieciu gazu taki swist (gwizd) trubiny, wczesniej tego nie bylo slychac, i takie moje odczucie ze ona jakby teraz lepiej przyspieszala, nawet lepiej idzie niz mojej zony Verso ten sam model. Ale: na tlumniku szmerow pojawilo sie lekkie pocenie sie olejem. czy to turbo juz sie odzywa? 2.Auto zony Avensis Verso 2001r. D4D, 116KM. wsiadlem do niej i tego swistu turbo nie ma (nie slychac tak jak u mnie). np. na 4 biegu powyzej 3200 obrotow, auto nie ma mocy i zaczyna jakby szarpac, jak wbije 5 bieg wtedy juz ciagnie dalej. Tez mnie to zaniepokoilo. Zona w zasadzie jedzi na krotkich odcinakach i nie kreci jej powyzej 3000 obrotow. Moze sie wybiore do Ciebie na diagnostyke kiedys? Bo w sumie blizej mam salon Toyoty na Bielanach Wroclawskich. ale nie mam pojecia czy jest tam ktos kumaty, z calym szacunkiem dla nich . z tego co wiem to diagnostyka u was to koszt 250 zl netto. jakbys mogl podac mi namiary na siebie na poczte: kancler@poczta.fm


Diagnostyka testerem 205 brutto z tego co wiem .
Co do kosztow i odleglosci to....Hm narazie kupiles niepotrzebnie EDU i zaworki....zamierzasz otworzyc jakas hurtownie z czesciami uzywanymi do Toyoty czy naprawic samochod??

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
EDU, akurat umowilem sie z gosciem ze moglem go oddac,
zaworki stoja juz na allegro
tak to bywa jak sam czlowiek probuje cos kombinowac i przekaladac.
z EDU bylo tak ze wzialem od zony z auta i odpalil, wiec pomyslalem ze u mnie jest jednak walniete to kupilem uzywke
ja na to mowie pozorne oszczednosci )

Cytat:
2010-04-19 16:31:58, Bigelektron pisze:
Diagnostyka testerem 205 brutto z tego co wiem . Co do kosztow i odleglosci to....Hm narazie kupiles niepotrzebnie EDU i zaworki....zamierzasz otworzyc jakas hurtownie z czesciami uzywanymi do Toyoty czy naprawic samochod??

  
 
Witam , SZUKAM POMOCY , moja rav 4 d4d 2002 rok 116 km niechce palić na ciepłym silniku muszę kręcić rozrusznikiem ok 10 sekund ,a czasami gdy jest obciążony to wskoczy w tryb awaryjny i wtedy trudno go odpalić trzeba jeszcze dłużej kręcić rozrusznikiem ,na początku miał takie dławienie w okolicy 2000/2500 obrotów czyściłem zawory scv w nafcie ,i taktowałem je prądem z akumulatora,nic to jednak nie dało ,teraz doszły kłopoty z paleniem na ciepłym silniku.,filtry wymienione,na komputerze wyszło coś takiego wtryski -0,2/0,3/-1,7/1,1/ kąt pompy VCM 102 CA ciśnienie comon rayl 290 bład 1226 uszkodzenie obwodu poliwa ,na zewnątrz nie ma żadnych wycieków z układu poliwowego ,może ktoś pomoże ,gdyż mechanik u którego byłem nie ma żadnej koncepcji, pozdrawiam.
  
 
Cytat:
2012-01-01 21:23:34, spawacz1972 pisze:
Witam , SZUKAM POMOCY , moja rav 4 d4d 2002 rok 116 km niechce palić na ciepłym silniku muszę kręcić rozrusznikiem ok 10 sekund ,a czasami gdy jest obciążony to wskoczy w tryb awaryjny i wtedy trudno go odpalić trzeba jeszcze dłużej kręcić rozrusznikiem ,na początku miał takie dławienie w okolicy 2000/2500 obrotów czyściłem zawory scv w nafcie ,i taktowałem je prądem z akumulatora,nic to jednak nie dało ,teraz doszły kłopoty z paleniem na ciepłym silniku.,filtry wymienione,na komputerze wyszło coś takiego wtryski -0,2/0,3/-1,7/1,1/ kąt pompy VCM 102 CA ciśnienie comon rayl 290 bład 1226 uszkodzenie obwodu poliwa ,na zewnątrz nie ma żadnych wycieków z układu poliwowego ,może ktoś pomoże ,gdyż mechanik u którego byłem nie ma żadnej koncepcji, pozdrawiam.


Co znaczy gdy jest bardziej obciazony?
Czy samoczynnie gasnie?
Czy po nocy odpala dobrze?
Czy po odpieciu naprzemian zaworow SCV na kazdym jednym pracuje czy gasnie?

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Witam ,samochód po nocy odpala normalnie dopiero po przejechaniu kilku kilometrów i zga szeniu silnika ma problemy z odpaleniem trzeba długo kręcić .Gdy odpinam zaworek czerwony zmniejszają sie obroty ale nie gaśnie po chwili jednak wchodzi w tryb awaryjny,po odpieciu zielonego nic się nie dzieje ,normalnie pracuje,obciążony miałem na myśli jak jade pod górkę i zaczyna mu brakować mocy,lub jak stoję w korku i ruszam nagle z miejsca ,trzeba mu dawać wtedy pełne obroty bo zapala się żółta lampka z silnikiem , trzeba go wtedy zgasić i kręcic bardzo długo rozrusznikiem , co na ruchliwej drodze jest bardzo denerwujące i niebezpieczne, pozdrawiam
  
 
Witam ,samochód po nocy odpala normalnie dopiero po przejechaniu kilku kilometrów i zga szeniu silnika ma problemy z odpaleniem trzeba długo kręcić .Gdy odpinam zaworek czerwony zmniejszają sie obroty ale nie gaśnie po chwili jednak wchodzi w tryb awaryjny,po odpieciu zielonego nic się nie dzieje ,normalnie pracuje,obciążony miałem na myśli jak jade pod górkę i zaczyna mu brakować mocy,lub jak stoję w korku i ruszam nagle z miejsca ,trzeba mu dawać wtedy pełne obroty bo zapala się żółta lampka z silnikiem , trzeba go wtedy zgasić i kręcic bardzo długo rozrusznikiem , co na ruchliwej drodze jest bardzo denerwujące i niebezpieczne, pozdrawiam
  
 
Cytat:


Cos mi tu nie pasuje na dwoch zaworach masz problem a jak odepniesz zielony to wszystko jest ok.....Czy moze ja cos zle rozumiem ale tak wynika z tego co piszesz.
Wyjmij zaworki rozruszaj pradem w nafcie lub wd 40 ,pokrec rozrusznikiem 30 sekund aby paliwo wyplywalo swobodnie z otworow po zaworkach scv .Poskladaj jezeli bedzie ok to wymien scvy.Jezeli dalej to samo to juz poszukaj kogos z testerem Toyoty bo sam juz nic wiecej nie zrobisz.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
witam odkryłem dzisiaj że zaworki na zimnym silniku zachowują sie troszkę inaczej, na biegu jałowym ,gdy zdejmuję czerwony od razu gaśnie , gdy jest podgrzany silnik nie gaśnie ale sadają obroty i wchodzi w tryb awaryjny gdy zdejmę zielony obroty nieznacznie spadają ale silnik pracuje można samochodem ruszyć z miejsca i kawałek się przejechać ale pochwili gaśnie i już nie da się go odpalić, zachowuje się tak bez wzglę du na to czy jast ciepły czy zimny,zaworki były już moczone w nafcie i traktowane pradem z akumulatora,nic to nie dało ,czy na podstawie tego zachowania się silnika można coś ustalić ,? wyczytałem na forum że można sprawdzić wtryski zaślepiając przewód ,jak się za to zabrać ,żeby nic nie uszkodzić,może ktos pomoże,, czy dane z komputera ,coś mówią zwłaszcza wtrysk trzeci -1,7 ,prosze o pomoc , pozdrawiam.

[ wiadomość edytowana przez: spawacz1972 dnia 2012-01-06 16:47:49 ]
  
 
Cytat:
2012-01-06 16:39:33, spawacz1972 pisze:
witam odkryłem dzisiaj że zaworki na zimnym silniku zachowują sie troszkę inaczej, na biegu jałowym ,gdy zdejmuję czerwony od razu gaśnie , gdy jest podgrzany silnik nie gaśnie ale sadają obroty i wchodzi w tryb awaryjny gdy zdejmę zielony obroty nieznacznie spadają ale silnik pracuje można samochodem ruszyć z miejsca i kawałek się przejechać ale pochwili gaśnie i już nie da się go odpalić, zachowuje się tak bez wzglę du na to czy jast ciepły czy zimny,zaworki były już moczone w nafcie i traktowane pradem z akumulatora,nic to nie dało ,czy na podstawie tego zachowania się silnika można coś ustalić ,? wyczytałem na forum że można sprawdzić wtryski zaślepiając przewód ,jak się za to zabrać ,żeby nic nie uszkodzić,może ktos pomoże,, czy dane z komputera ,coś mówią zwłaszcza wtrysk trzeci -1,7 ,prosze o pomoc , pozdrawiam. [ wiadomość edytowana przez: spawacz1972 dnia 2012-01-06 16:47:49 ]


Bez testera Toyoty bedzie ciezko lub calkiem niemozliwe cokolwiek ustalic.
Po pierwsze sprawdz czy z listwy paliwowej nie leci z przelewu-zdejmij wezyk zaslep odpal i obserwuj czy z krocca z listwy bedzie lecialo czy nie.
Jezeli nie to odkrecaj kolejno przewody z wtryskow i zaslepiaj najlepiej zaspawana obsada wtrysku.
I jezdzij na 3 garach jezeli trafisz na wieszajacy sie wtrysk to bedzie ok , a jezeli kazdy leje po trochu to nic nie stwierdzisz.
Gdybys mial tester z mozliwoscia podbijania cisnienia na listwie to bys cos widzial , a tak to mozesz liczyc tylko na szczescie.
Co do korekcji to przewaznie wieszajacy wtrysk ma najgorsza , ale czasami sie okazuje ze akurat ten co mial dobra.


-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2012-01-06 21:55:16 ]
  
 
WITAM MAM PYTANIE DO BIGELEKTRONA ,DOROBIŁEM SOBIE ZASLEPKE I ZASLEPIAŁEM KOLEJNO KAZDY WTRYSK I DALEJ JEST CIEKAWA SYTUACJA BO PRZY ZASLEPIENIU KAZDEGO Z WTRYSKÓW AUTO PALI BEZ PROBLEMU TZN NA DWÓCH Z NICH PALI OD STRZAŁA A NA DWÓCH MUSI ZROBIC ZE DWA OBROTY CZY TO ZNACZY ŻE KAŻDY WTRYSK PO TROCHĘ POPUSZCZA NA PRZELEW CZY WYMIANA JEDNEGO WTRYSKU COS POMOZE, A MOŻE WYMIENIĆ TE DWA NA KTÓRYCH PO ZAŚLEPIENIU AUTO PALI IDEALNIE PROSZE O POMOC , MAM JESZCZE JEDNO PYTANKO ZNALAZŁEM NA INTERNECIE PREPARAT ,COMMON RAIL DIESEL CLEAN,PROTECT CZY MOŻE KTOŚ CZYSCIŁ UKŁAD WTRYSKOWY TYM PREPARATEM ,I CZY SA JAKIES TEGO EFEKTY ,POZDRAWIAM
  
 
Cytat:
2012-01-28 18:37:02, spawacz1972 pisze:
WITAM MAM PYTANIE DO BIGELEKTRONA ,DOROBIŁEM SOBIE ZASLEPKE I ZASLEPIAŁEM KOLEJNO KAZDY WTRYSK I DALEJ JEST CIEKAWA SYTUACJA BO PRZY ZASLEPIENIU KAZDEGO Z WTRYSKÓW AUTO PALI BEZ PROBLEMU TZN NA DWÓCH Z NICH PALI OD STRZAŁA A NA DWÓCH MUSI ZROBIC ZE DWA OBROTY CZY TO ZNACZY ŻE KAŻDY WTRYSK PO TROCHĘ POPUSZCZA NA PRZELEW CZY WYMIANA JEDNEGO WTRYSKU COS POMOZE, A MOŻE WYMIENIĆ TE DWA NA KTÓRYCH PO ZAŚLEPIENIU AUTO PALI IDEALNIE PROSZE O POMOC , MAM JESZCZE JEDNO PYTANKO ZNALAZŁEM NA INTERNECIE PREPARAT ,COMMON RAIL DIESEL CLEAN,PROTECT CZY MOŻE KTOŚ CZYSCIŁ UKŁAD WTRYSKOWY TYM PREPARATEM ,I CZY SA JAKIES TEGO EFEKTY ,POZDRAWIAM


To oznacza ze albo kazdy leje po trochu i trzeba wymienic 4 wtryski albo pompka wstepna w pompie sie nie wyrabia lub sa opory na doprowadzeniu paliwa.
Majac tester i podbijajac cisnienie na tescie aktywnym trzeba obserwowac wyplyw paliwa z wtrysku z miejsca z ktorego odlaczyles przewod i mozna wtedy na podstawie doswiadczenia wykluczyc wtryski , ale niemajac testera Toyoty nic wiecej nieda sie stwierdzic.
Tak ze jedyne co moge jeszcze poradzic to zebys jeszcze raz wcisnal Caps Locka ,moze nie zapali od strzalu ale bedzie znowu z malej litery


-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2012-01-28 23:26:22 ]

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2012-01-28 23:29:17 ]