[Rurzowy_Rzufff] szczyt wszystkiego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
idąc za przykładem Remika postanowiłem stworzyć wątek odnośnie swojego pojazdu..

samochodzik nazwany MILKY [z racji koloru] - mk IV, 3-drzwiowy, 1,6 90km [rzekomo] + LPG.. co poniektórzy pewnie kojarzą samochod z zeszlorocznej edycji konkursu - i się nie mylą - pojazd nabylem od EquinoX'a [thx dla niego] pod koniec maja, wątek powstaje dopiero teraz, bo początkowo w aucie nie planowalem wprowadzać zmian..

a o to jak wozik się prezentuje:







a teraz wprowadzane zmiany..przemalowałem kilka akcentow pod kolor reszty wnętrza [czyli na srebrno-czarno]:

przed:

po:

w prawdzie jeszcze trzeba poprawić ale jest ok..

a teraz sprawy bieżące:
1.muszę uporać się z płonącym bezpiecznikiem na kablu wzmacniacza..

2.dziś zrobiłem felgę w jajko [byłem w wałbrzychu i spotkałem dziursona przy 90km/h]..ale z tym nie robie nic, nie przeszkadza mi to..

3.dostałem dziwny prezent..mianowicie kolega z myślą o mnie zakupił spoilerek [dobry ten kolega ]..spoilerek od bawarki prawdopodobnie, firmy FOHA, kolorek czerwony..zrobilem przymiarke i...jest co do milimetra ..musze zalatwic tylko lakier , pomalować go, a przy okazji zrobić rdze na aucie, i go przymontować..

co o tym myślicie?



pytanie moje - jak to sie montuje? na wkręty od dołu klapy bagażnika?

i pytanie drugie - trudniejsze..na zdjęciu poniżej widać, że spoiler jest krzywy..

macie jakiś pomysł czym to wyprostować? kolega proponował wrzątkiem ale nie wiem czy to zadziała, szuszarka chyba tym bardziej sie nie sprawdzi..z czego spoiler jest - nie wiem, jakies tworzywo..jakies koncepcje?


[ wiadomość edytowana przez: Rurzowy_Rzufff dnia 2008-08-19 00:14:39 ]

[ wiadomość edytowana przez: Rurzowy_Rzufff dnia 2008-08-21 19:43:32 ]

[ wiadomość edytowana przez: Rurzowy_Rzufff dnia 2008-08-21 19:50:09 ]

[ wiadomość edytowana przez: Rurzowy_Rzufff dnia 2008-08-22 23:40:35 ]

[ wiadomość edytowana przez: Rurzowy_Rzufff dnia 2008-08-28 14:29:59 ]

[ wiadomość edytowana przez: Rurzowy_Rzufff dnia 2008-08-31 22:25:49 ]

[ wiadomość edytowana przez: Rurzowy_Rzufff dnia 2008-09-04 14:20:50 ]

[ wiadomość edytowana przez: Rurzowy_Rzufff dnia 2008-09-04 22:25:39 ]

[ wiadomość edytowana przez: Rurzowy_Rzufff dnia 2008-09-05 10:42:47 ]

[ wiadomość edytowana przez: Rurzowy_Rzufff dnia 2008-09-06 12:02:21 ]

[ wiadomość edytowana przez: Rurzowy_Rzufff dnia 2008-09-14 15:04:28 ]

[ wiadomość edytowana przez: Rurzowy_Rzufff dnia 2008-09-22 21:19:18 ]

[ wiadomość edytowana przez: Rurzowy_Rzufff dnia 2008-09-30 13:14:51 ]

[ wiadomość edytowana przez: Rurzowy_Rzufff dnia 2008-10-03 14:37:25 ]

[ wiadomość edytowana przez: Rurzowy_Rzufff dnia 2008-11-12 11:16:09 ]

[ wiadomość edytowana przez: Rurzowy_Rzufff dnia 2008-11-12 19:21:21 ]

[ wiadomość edytowana przez: Rurzowy_Rzufff dnia 2008-11-17 21:31:46 ]
  
 
halogeny out, chlapacze out, wydech poprawic, wnetrze nie podoba mi sie,zwlaszcza kiera i pokrowce na fotelach, ale hamownie na 1 fotce widze trza bylo przemierzyc. co do spoilera to zupelnie mi sie nie widzi - teraz jest duzo lepiej. a z jakiego tworzywa jest wykonany napewno jest napisane na nim - poszukaj jakichs oznaczeń to Ci powiem. spoiler mozesz zamontowac na wkrety, ale nei polecam bo w essim bedziesz mial tam szybko rdze. lub przykleic.




[ wiadomość edytowana przez: maciek703 dnia 2008-08-13 10:08:32 ]
  
 
pomalowanie el. wnetrzna na plus,spoiler w kolorze bedzie lepiej na pewno wygladal,ja mam klejony plus 2 wkrety,sladow rdzy nie ma...
halogeny jak juz to jakies fajne helly wrzucic,kozackie fele,jakies dokladki i bedzie giters

ale najpierw rdze usun z klapy i ten wydech zrob

kolega Styhu ma fajnie zrobionego bialego mkIV wiec mozesz z nim pogadac co tam mozna modzic jeszcze

  
 
do maciek: do takich ingerencji się nie posunę, za dużo roboty, pieniędzy brak..gdybym kupił auto seryjne i grzebał to wyglądało by inaczej, a tak to nie ma sensu tego wszystkiego psuć...halogeny to fake - niepodlaczone..a hamownia - nie, to mechanik, gazownik dokladniej bo oczywiscie juz mi auto sie popsulo ale naprawione jest

do jarociofordzik: dałbym felgi, takie:



ale rzecz w tym ze raz - nie mam kasy, 2 nie mam garazu i mi je po prostu ukradna, 3 - drogi w moim rejonie sa takie ze nawet stalówki mi sie pogięly a staram sie wszystko omijać..jakbym miał alusy to bym sie chyba popłakał..

spoiler do auta pojdzie na bank, do tego chcialbym jeszcze progi rst te nachodzace na nadkola i bedzie ok..

a co do tego wydechu co tak wszystkim sie nie podoba - takie zdjecia, wydech porzadny..zarzuce potem zdjecie wydechu
  
 
spoilera raczej nie wyprostujesz. na alu da się jeździć, nie cuduj mi też mówili że na 17" nie powalczę a jest ok. ogólnie jak na wozidełko escorcik daje radę.
  
 
yez, ja też myslalem że sie da...ale po tym jak sie stalówki pogięły to mam wątpliwości...tym bardziej ze prawa jazdy nie mam nawet od roku wiec nie jestem pewien czy mądrym pomyslem to bedzie..

a spoiler musi sie dziad wyprostować, skoro sie zgiął w jedną to w drugą też sie da..choćby i siłą..a jak nie to go zeszlifuje z jednej i zaszpachluje z drugiej i bedzie
  
 
no coz...generalnie bez szalenstw...i szczerze powiedziawszy jak na razie to nic nie powala delikatnie mowiac z tego co zrobiles ani jak sie autko prezentuje...
  
 
Cytat:
boru
Wysłany: 2008-08-13 15:03:45

no coz...generalnie bez szalenstw...i szczerze powiedziawszy jak na razie to nic nie powala delikatnie mowiac z tego co zrobiles ani jak sie autko prezentuje...



boru bo ja w tym aucie nie zrobilem prawie nic..i nie wiele zrobie, auto ma po prostu dobrze sie prezentowac i jezdzic.i mozliwie nei przypominac mk IV w wersji oryginalnej..ale robic tuningow zadnych specjalnych nie zamierzam bo co mi z wygladu jak tu tylko 90 km? znajde kiedys prace to zmienie auto i wtedy bede sie bawil..grunt ze auto wyglada dobrze i sie lekko wyroznia a przy tym nie razi nieudanymi przerobkami..

a wydech..nie wiem co wam w nim nie tak? na zdjeciu wisi nisko bo auto nierówno stoi..wydech ładniutki i za auto nie wystaje, podwieszony wysoko jak sie da..




[ wiadomość edytowana przez: Rurzowy_Rzufff dnia 2008-08-13 15:21:38 ]
  
 
jak dla mnie to pierwsze co to pozbądź się ognisk rudzi - to podstawa. Felgi zakładaj - przynajmniej będziesz jeździł jeszcze wolniej i mandatów nie zgarniesz ja na twoim miejscu zostawiłbym autko bez spojlera, ale kwestia gustu (ja miałem orgi więc nie zdjąłem) no i szybki dla mnie są za ciemne - takie jest moje skromne zdanie, ale autko Twoje

ps
co to były za napoje - puszeczki w miejscu wskaźników ???
 
 
na tych felgach nigdy za specjalnie wygladac nie bedzie

chcesz zeby sie dobrze prezentowalo?...wiec podstawa jest gleba i felga... (nie mowie tu zeby doslownie lezal progami na ziemi....ale minimum przyzwoitosci to jakies -30/30)

do tego pare gustownych zmian (halogeny slabo wygladaja, zderzak tez...przynajmniej w tym przypadku bez dokladki, spojler od biedy moglby byc...ale nie lepiej zalozyc od rst niz bawic sie z tymi falami dunaju?...ospojlerowanie rst owszem ale wg mnie tylko do zderzaka spec90)

a majac na mysli zmiany jakie dokonales to chodzilo mi glownie o malowanie wnetrza na srebrno...poprost nie lubie tego koloru we wnetrzach bo jakos mi technotandeta zalatuje...


ale to moje subiektywne zdanie....

wierze ze mozna z kazdego autka cos fajnego zrobic i to naprawde niespecjalnie duzymi kosztami...poprostu troche glowy, checi, gustu i sluchanie na spokojnie kostruktywnej krytyki

ps.Polecam tez poszperac na necie za zdjeciami mk4 moze cos ci wpadnie w oko...moze znajdziesz natchnienie i koncepcje na zmiany
  
 
ogólni to nie jest zle jesli nie masz zamiaru bawic sie w upiekszanie typu inne progi i takie tam to oki ale zajrzyj pod spód i zbadaj progi i ndkola jak chcesz nim pojezdzic a ogólnie to dobre auto do szlifowania umiejetnosci i te 90km to jeszcze nie tak malo wiec nie rozpaczaj
  
 
spoiler rst mialem w swoim poprzednim mk IV i za nic bym nie zalozyl bo zle mi sie kojarzy..zderzaki? sa dobre, szczegolnie tylny..przedni taki sobie- szału nie ma ale tragedii tez nie - lepszy niz ten co mialem w tamtym, tylny zas fajniutki, bez zadnych "schodków"...wiecie panowie, jakbym pracowal to rozmawialibysmy inaczej a tak, nie mając kompletnie zadnych dochodow to 95% pomyslow odpada...

dodatki w drzwiach an srebrno bo reszta juz tak zrobiona byla, a zamierzam rozwijac istniejaca koncepcje auta zamiast robic wszystko od nowa...gleby nie zaloze - zbyt czesto zdarza mi sie zapuszczac na drogi na ktorych ryje podwoziem czasem..nawet u mnie na podworku sie zdarza...coz,takie cechy nowej rudy..

a felgi nie sklonia mnie do wolniejszej jazdy..bo jezdze wolno [40 zabudowany, 90 poza, chyba ze mi sie nudzi albo mam zly humor to 140+] a mimo to felgom sie dostalo juz [akurat gdy jechalem wolno]..

mysle ze jutro zaczne kombinowac z prostowaniem spoilera..zobacze co z tego bedzie..
  
 
Cytat:
yezXR3i pisze:

spoilera raczej nie wyprostujesz



oj panowie panowie..moj mechanik tez mi tak powiedzial..a jednak troche wodki z cola + leszek mocny, spoiler o kolano i sie wyprostowal, az za bardzo [w druga strone]..po browarze wszystko mozliwe...

pytanko kolejne bo nie mam pewnosci..zdzierac obecny lakier ze spoilera i podklad czy walnac podklad na ten obecny? bo wprawdzie to nie profesjonalne ale zas spojler nie zardzewieje ani nic mu nie grozi?
  
 
spojler nie zardzewieje to fakt, ale pamiętaj ze bez podkładu lakier zacznie pękać, i zrobi się kaszana, spojler jest materiałem który zależnie od temperatury pracuje, wez to pod uwagę
  
 
panowie pytanko mam...takie felgi, rzekomo od audi mam mozliwosc kupic..czy to podejdzie pod mk IV czy trzeba cos z tym kombinowac bo nie znam sie na tym zupelnie..

Rozstaw śrub: 4x108
Wymiary: 6J X 14 (R14, 14")
Odsadzenie: ET 45

i czy wejda pod to moje obecne oponki - 185/55 ?

i pytanko dodatkowe - jest jakies zabezpieczonko zeby felg nie ukradli - jakies nietypowe srubki czy cos w tym stylu? bo nie posiadam garazu
  
 
Cytat:
2008-08-19 00:14:21, Rurzowy_Rzufff pisze:
panowie pytanko mam...takie felgi, rzekomo od audi mam mozliwosc kupic..czy to podejdzie pod mk IV czy trzeba cos z tym kombinowac bo nie znam sie na tym zupelnie.. Rozstaw śrub: 4x108 Wymiary: 6J X 14 (R14, 14") Odsadzenie: ET 45 i czy wejda pod to moje obecne oponki - 185/55 ? i pytanko dodatkowe - jest jakies zabezpieczonko zeby felg nie ukradli - jakies nietypowe srubki czy cos w tym stylu? bo nie posiadam garazu



komplet śrub zabezpieczających to ok 80zł, gorzej jak złapiesz kapcia i nie masz od nich klucza.......... ja przejechałem 650km autem i dopiero w domu zauważyłem że felgi mają 1 inna śrubę, szczęście że sprzedający był na tyle uczciwy że dosłał mi nasadkę bo tak musiałby, spawać nakrętkę i odkręcać........ a szkoda mi popalić było alusków.
  
 
bedziesz musial najprawdopodbniej toczyc otwor centrujacy w tych alu,bo audi ma mniejszy otwor. ja tez raz kupilem z audi alu i potem je sprzedawalem,bo malo kto chcial m,i to wytoczyc a jak juz ktos chcial to za sporo kase.ja za komplet srub za bezpieczajacyhc dalem 50zl,nie kupuj najtanszych ani najdrozszych,celuj w srednia polke,oponki powinny podejsc te co masz
  
 
bdaj fotke tych alu,sprawdzimy czy beda pasowac do mkIV stylowo


[ wiadomość edytowana przez: JarcioFordzik dnia 2008-08-19 08:58:40 ]
  
 
jarcio, identyki jak te na poczatku wątku tylko juz pomalowane na bialo ;] bo chcialbym autko troche w stylu rally zrobic..btw na aukcji tych co sa zdjecia u gory [nie te co chce kupic tylko takie same - srebrne] pisze ze sa do forda wiec moze nie trzeba bedzie?

fragment z aukcji: "dedykowanych do AUDI ale pasują również do FORDA, PEUGEOTA cz CITROENA (należy sprawdzić wymagane minimalne odsadzenie)" - odsadzenie jest ET 45 a widzialem identyczne na jakis felgach fordoskich czyli w teorii powinno wszystko pasowac?


[ wiadomość edytowana przez: Rurzowy_Rzufff dnia 2008-08-19 22:44:54 ]
  
 
felgi giters,tymbardziej biale najpewniej bedzie zeby sprzedajacy zmierzyl tobie srednice otworu centrujacego i bedzie wszystko jasna