[mikatt] mk5 rs2000 + turbo+ 4X4:P - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No też jestem ciekaw
  
 
mam do kupienia jeden wąż do wody i zobaczymy jak to będzie hulać, manual boost idzie już pocztą sterowanie wkrótce do 29 sierpnia musi dmuchać
  
 
Cytat:
2010-07-04 11:50:56, Mikatt pisze:
mam do kupienia jeden wąż do wody i zobaczymy jak to będzie hulać, manual boost idzie już pocztą sterowanie wkrótce do 29 sierpnia musi dmuchać



A ja mam pytanie, czy odprężałeś silnik, i jak chcesz dokładnie go wysterować (świnka, standalone, jakie wtryski, może dodatkowa listwa, może piąty itd). Jak chcesz podziel się z swoimi planami .


  
 
silnika nie odprężałem , seria wtryski plus dodatkowy w dolocie , smt6 lub ecumaster 2 lub 3,mam na warsztacie parę innych gadżetów ale to wkrótce
a tu mały popis
rs2000 turbo by mikatt by PP
  
 
doładowanie na wejściu 0,4 bara)
  
 
  
 
I jak Mikatt ? Chyba zadowolony jestes widze Silniczek sie nie grzeje mocniej czy cos?? I jak widze udowodniles,ze zestaw turbo nie kosztuje 10tys zl
  
 
silnik grzeje się bardziej ale mam chłodnicę oleju którą będę montował , to jeszcze nie jest skończone i w pełni wysterowane ale fajnie to wygląda i nawet jeździ , tą turbinkę będę zmieniał na coś większego jak będzie mi mało
  
 
powodzenia dalej w projekcie Mikatt pomysl o tej restrykcji tak jak gadalismy przez tel i do zobaczenia na jakims spocie
  
 
o restrykcji pamiętam trochę mi się potegowało ale damy radę
  
 
po stłuczce...







a tu po naprawie , 4 dni grzebania z kolegą


i już jeździ



[ wiadomość edytowana przez: Mikatt dnia 2010-08-09 23:32:17 ]
  
 
siemka ale dzwonek ....
powiec stary jak tam silniczek pracuje jak te turbo jakis filmik no i czy juz to hamowales ciekaw jestem efektow
  
 
przez ten dzwonek orurowanie się poszło walić ale na tygodniu sprubóję je naprawić bo z kasą miałem cienko,nie hamowałem bo nie miałem kiedy a filmik wrzucę jak skończę jego sterowanie , silnik działa i ijest spoko ale bez orurowania muł jakby to było 1,4;P
  
 
Nowe graty i parę nowych problemów ale ogólnie do przodu, nowa praca i więcej czasu na rs'a
- wtryskiwacze 370 cc z nissana 200sx sr20det + kostki i księżyce
mocujące do listwy tez z nissana
- kolektor pod turbo który odziedziczyłem po koledze z escorta 2.3 turbo
- IC z iveco daily (dość takie duże)
- sportowy regulator ciśnienia paliwa + zaślepka w listwę wtryskową po seryjnym regulatorze
- chłodnica oleju z galaxy
- dwie turbiny z toyoty supry 1JZ








  
 
no i zaczyna się robić ciekawie Czyli teraz bedzie 1 escort n7a twin turbo hehe jak bedzie skonczony to nie chciał bym sie z nim spodkac na swiatłach
  
 
czy będzie twin turbo to zależy o tego czy te turbiny będą się w miarę kręcić,w suprze jest 3.0 a tu 2.0 i problem będzie z napędzeniem tych turbin, lag będzie spory z tego co szukałem i czytałem. Podobny patent był w fiacie coupe który miał twin turbo w 2.0 20V, auto latało tylko trochę późno wstawały te turbiny. Dlatego zostanę raczej przy jednej. Fakt faktem że widziałem na youtube jak escort zetec bi turbo jeździ tylko to jz inna bajka bo tam mała turbina ciągnie od dołu a większa od wyższych obrotów...


[ wiadomość edytowana przez: Mikatt dnia 2011-02-04 21:50:12 ]
  
 
heble 300mm od focus a chyba
ecu det 3 +map
walbro 255





  
 
Projekt w dobra strone jednak napisze tak jak wielu kolegów juz ci powiedzialo na innym forum:
-Biturbo odpada z racji tego że R4 niema czym tego napędzić, za mała pojemność na takie zabawy
-wtryski 370?? jak dla mnie troche za małe, nie mówię że nie wystarczą ale są na styk, jesli chcesz tym isc w moce rzedu 250-300ps to napewno bedzie potrzebna ich wymiana na jakies 460 lub 480
-kolektor faktycznie siekierką rąbany i ciekawie on nie wygląda, oszlifuj jakoś spawy, wypiaskuj ewentualnie, wiem że pewnie ma tylko spełniać swoja funkcję ale jak do tego wyglada to juz jest ciałkiem elegancko

nie zapomnij o korku w du.... jakim jest ori wydech. mam nadzieje ze już zmieniles go albo masz w planach jakiegoś 2.5'?

Pozdrawiam i powodzenia w projekcie duży plus za serce/fundusz włozony w projekt. teraz tylko składać i kilować hundziarzy
  
 
oj nie wiem, czy do 300mm nie bedziesz musial przerabiac wiecej, bo wymieniajac w foce tarcze na te z stka trzeba rowniez wymieniac zwrotnice...
a jak to w essie wyglada?
  
 
Cytat:
2011-02-15 22:43:00, radekbox pisze:
oj nie wiem, czy do 300mm nie bedziesz musial przerabiac wiecej, bo wymieniajac w foce tarcze na te z stka trzeba rowniez wymieniac zwrotnice... a jak to w essie wyglada?



angole nic nie mówią o tym ze trzeba wymieniać zwrotnice w escorcie