[mikatt] mk5 rs2000 + turbo+ 4X4:P - Strona 14

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ja tam złego słowa na łańcuch nie powiem. A co do fajnosci to porowmujmy silniki seryjne, a tu mondeo nie ma szans


[ wiadomość edytowana przez: wiesiu666 dnia 2015-09-18 11:43:20 ]
  
 
Dajcie wyzdrowieć to wystroję
BTW jak się pilnuje oleju w rs2000 to łańcuch żyje w wymianie nie jest drogi i problemowy jakoś bardzo
  
 
Dokładnie jeszcze nie słyszałem żeby ktoś miał problem z łańcuchem czy rozrządem w RSie.lać dobry syntetyk i będzie jeździł i jeździł i jeździł
  
 
To ze po remoncie to raz, przez ten mikser silnik sie dusil powyzej 4000obr, brakowalo mu powietrza, widzialem wykres na takim mikserze, dlatego zarzucilem blosa nie zmieniajac na bezposredni wtrysk i problem zniknal na wykresie i pod butem na wszelki wypadek popatrz na zawory bo reszta przezyje. Ogolnie tez mam 2motory z osprzetem, nie chcesz jeszcze jednego? jeden z mk7 drugi z mk5.
Jesli uturbiac to faktycznie lepiej 2.0 zetec bo latwiej ale wszystko sie da tylko koszta..
Ps bardziej odpornego dziada niz n7a nie widzialem, chyba ze pod maska w124. 300kkm katowany bez ingerencji w silnik o cYms swiadczy
  
 
kwestia jaka promocja na ten silnik
  
 
Cytat:
2015-09-18 13:45:31, lukirs pisze:
Dokładnie jeszcze nie słyszałem żeby ktoś miał problem z łańcuchem czy rozrządem w RSie.lać dobry syntetyk i będzie jeździł i jeździł i jeździł



mi się urwał na przykład, tj naderwał - pękła tulejka jednego ogniwa.

a co do projektu mikata, to chyba się będę musiał tam wybrać zobaczyć co się dzieje bo daleko nie mam a coś zbyt tajemniczo to wygląda.
  
 
Czemu tajemniczo ? Mikatt najzwyczajniej w świecie nie ma czasu na siedzenie na forum i ciagle wklejanie zdjec. Chłop działa nie tylko przy "swiszczalce" . Bo przyjeżdzają mu takie kiciory z Wrocławia i trują dupe przez 16h conajmniej .

Mi tez pękła tulejka w jednym ogniwie w łańcuszku rozrzadu w rsie. Ale łańcuch dalej sie nie urwał. A dlaczego ? Moze Mikatt napisze bo on mi ogarnął silnik. Ja obstawiam przez przestawiony rozrzad i katowanie przez poprzedniego "vagowca" ktory miał ten silnik. Samo cos takiego sie nie zrobi. Jakiś debil olał sprawe oleju i poszło to na napinacze itp. Mimo to rs jest zdrowy i cos tam sie odpycha. Mikatt sam moze napisać. Czy jego brat Pieku. Bo z nim przyjechałem na zlot Rsem.
  
 
Kiciek twój rs będzie śmigał ale wiesz co trzeba jeszcze zrobić Siedzę na L4 i zajmuję się chrześnicą co nie znaczy że nie molestuję garażu żeby w domu nie zwariować to jeżdżę po Polsce i kupuje różne graty, koła a czasem jakiś swap się trafi czy to blisko czy drugi koniec Polski
  
 
i tak trzymaj hobby trzeba pielęgnować.Ja tak mam z samochodami.Jak coś fajnego to w lawetę i dzida
  
 
Albo na lince ostatnio 220 km na lince jechalem i tragedii nie bylo
  
 
Brembo w esie
Przymiarka brock b1 16 9j i dystans 53mm


I brock pasi na styk , bez dystansu 53mm musi byc 25 bo kola zalozyc sie nie da przez zacisk

Taki boombowiec do przymiarki


[ wiadomość edytowana przez: Mikatt dnia 2016-09-01 22:01:55 ]
  
 
to nie pęknie?

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
przymiarka patent frezera jeszcze się robi, porównując ori heble a miejsce skręcenia to i tak jest to grubsze od serii, test drive to zmianie kolektora i turbo z hamowaniem wyjdzie w praktyce jak się to ma


[ wiadomość edytowana przez: Mikatt dnia 2016-09-01 22:47:42 ]
  
 
Heble ogarnięte ale brak fot z braku czasu Remont mieszkania kończę to czasu nie ma na dłubanie ale ... Nowy Rok i Nowe Graty

Do tego tłoki calibry turbo


[ wiadomość edytowana przez: Mikatt dnia 2017-01-03 21:23:00 ]
  
 
to od ciebie te napedy na olx ?