[skidmarks] Moje nowe BMW :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nareszcie! Kilka miesięcy szukania auta doprowadziły mnie do tej perły.
BMW 520d e39 2003rok exclusive. Silnik 2.0 136 konny. Nie pytajcie dlaczego nie 3.0d. Właśnie takiego sobie szukałem (ekonomiczny) Auto od I wł. Przebieg 216tys na ten rok prod 05/2003 jest jak najbardziej miarowy. ASO potwierdzone wszystko udokumentowane nic tylko jeździć teraz. Cena hmmmm trochę więcej od średniej ceny za ten rocznik złomków z niewiadomą przeszłością oferowanych na allegro. Ale warto dopłacić przy BMW.














[ wiadomość edytowana przez: skidmarks dnia 2008-12-03 13:11:29 ]

[ wiadomość edytowana przez: DarasBB dnia 2009-02-16 23:07:17 ]
[ powód edycji: Tytuł ]
  
 
No ładne cacko. Gratuluje zakupu



[ wiadomość edytowana przez: Lukas_power dnia 2008-12-03 13:19:40 ]
  
 
prezentuje się extra, gratki, oby równie dobrze się spisywało
  
 
Nie tylko przy bmw warto zaplacic wiecej za dobry stan

Fajnie sie prezentuje ale kolor wnetrza mi nie lezy,a tak to wielki +
  
 
czerwona skóra pasuje tutaj jak koło do kwadratu ale poza tym piekny
  
 
zgadzam sie z Seba,mi tez sie nie podoba-taka blada czerwien...
Cytat:
2008-12-03 13:35:21, Seba pisze:
ale kolor wnetrza mi nie lezy,a tak to wielki +



a tak to gratuluje zakupu,sasiad jakis czas temu sprowadzil takla srebrna w combi i rewelka poprostu ciekawe sprawa,bo masz te same alusy co on-wzor pakowany do combi oby sie sprawowal
  
 
faktycznie jedynie kolor skóry mi tu nie pasuje, ale reszta ładnie się prezentuje
gratulacje i oby się sprawowała


[ wiadomość edytowana przez: Wuipe dnia 2008-12-03 16:03:15 ]
  
 
Gratulacje

Autko bardzo ładnie się prezentuje i mam nadzieję, że będzie ci dobrze służyć.

Żeby mi ktoś takiego sprezentował

[ wiadomość edytowana przez: BogdanROX dnia 2008-12-03 17:28:07 ]
  
 
a ja się spytam : dlaczego nie 3,0D ?? gdyby te beemki miały troche wiecej miejsca z tyłu to byłoby super
  
 
Tez mnie ciekawi dlaczego nie 3.0 bo spalanie byłoby niewiele większe a mocy znacznie więcej
  
 
no i jest to jeden z najlepszych diesli , BMW otrzymało za niego kilka nagród

no ale jak chciałes 2,0 to masz, ja też bym chętnie takiego kupił tylko że 3,0D
  
 
no skidi ładny samochodzik
powiem więcej, trochę nawet zazdroszczę
  
 
Dziękuję za miłe słowa (krytyka też mile widziana )

Skóra nie jest czerwona tylko Burgund (aparat naświetla bo ja słaby i sprzęt słaby) - ale fakt kwestia gustu i klika odcieni w dół czy w górę nie zmieni odczuć - mnie ten kolor rajcuje

Silnik 3.0 - gdybym się zdecydował miał bym ułatwione zadanie bo ich jest multum i wypas wysokiego sortu miesiac szukanai i po ptokach. Jeździłem 3.0 R6 kilkoma) i "Verbauch" mnie nie przekonał W kwestii przyspieszenia to moje 2.0 vs 3.0 to jak 1.4 do 2.0 w escorcie 2.5d 166 kucy tez jechałem spalanie na papierze ma identyczne jak w 3.0 Chciałem mieć ekonomiczne BMW . 520d jeździ tak dynamicznie jak TDS (co miałem) 11 do setki 180 osiąga bez bólu (v-max 204) 280Nm wiec mi podpasowało. A 4 cylindry klekoczą i tu jest jego największa wada Która mi przy tym wyposażaniu akurat nie irytuje Miał być technologiczny skok do przodu w porównaniu z tds z 94 roku i zmniejszenie wydatków na paliwo, myślę że się udało. Auta szukałem kilka miechów wiec wydatków na paliwo i czasu nie sposób podliczyć co poszło przy poszukiwaniach. Ludzie kantują niesamowicie aż straciłem ufność





[ wiadomość edytowana przez: skidmarks dnia 2008-12-03 23:07:55 ]
  
 
Cytat:
2008-12-03 23:06:27, skidmarks pisze:
Dziękuję za miłe słowa (krytyka też mile widziana )



E34
E30 ?
E34
i teraz E39

Cos w tym musi byc, ze to juz Twoje kolejne autko spod znaku smigiełka ;D
  
 
Ładna
Mnie się podoba i z zewnątrz i w środku
No i jak to BMW wypasik jest.
Silnik na pewno wystarczający a to musi palić mniej od 3.0 , pozatym są jeszcze koszty serwisu, które tu będę o wiele mniejsze.


[ wiadomość edytowana przez: Jacekm_ dnia 2008-12-04 12:51:08 ]
  
 
to tak konkretnie ile to pali tak w miescie i w trasie?
  
 
Cytat:
2008-12-04 12:29:39, biernus pisze:
E34 E30 ? E34 i teraz E39 Cos w tym musi byc, ze to juz Twoje kolejne autko spod znaku smigiełka ;D


Raczej nie śmigiełka tylko kratownicy
Każdy odwołuje sie do tego że BMW zaistniała z produkcji silników lotniczych bo od tego zaczynała swoją kariere i to spowodowało zaczerpnięcie motywu logo(ze śmigłem). Jednak wtedy logiem było wąskie (SREBRNE) śmigło na niebieskim tle i nie było tam żadnej kratownicy. Kratownica rodem z flagi bawari pojawiła się dopiero w 1916r kiedy to firma została przemianowana z Bayerische Flugzeugwerke AG na Bayerische Motoren Werke AG.Wtedy też dodano czarny okrąg. I nie było już wąskiego srerbnego śmigła na niebieskim tle tylko niebiesko biala kratownica w czarnym okręgu.
Przepraszam za OT ale nie moglem sie powstrzymać
  
 
Cytat:
2008-12-04 14:53:06, Remarq pisze:
Raczej nie śmigiełka tylko kratownicy Każdy odwołuje sie do tego że BMW zaistniała z produkcji silników lotniczych bo...



ja, ja, fantastisze fujare zwaj minuten orgasmen.
  
 
Cytat:
2008-12-04 12:29:39, biernus pisze:
E34 E30 ? E34 i teraz E39 Cos w tym musi byc, ze to juz Twoje kolejne autko spod znaku smigiełka ;D



Dokładnie Ta kolejność.

Auta BMW są szyte na moją miarę jak dobrze skrojony garnitur Zawias, silniki, wygląd , wykończenie oraz trwałość - ciężko znaleźć auta które mi pasują a staram się siadać za kierownicą każdego jak jest możliwość
Cytat:

koniuXR3i pisze:

to tak konkretnie ile to pali tak w miescie i w trasie?



Jeżdżę chwilowo na oponach 255/40/17 (czekam na przerobienie u tokarza felg z e60 i wrzuce 210/16stki na zimę)
Trasę rypłem 400 jednym ciągiem spiesząc się tak po swojemu. Prędkości do 140km/h-160km/h i wyprzedzanie wszystko co było wolniejsze ode mnie, komp pokał na finiszu 6.2L ale było dynamicznie . Teraz bujam się więcej po mieście i do 7,5 nie idzie. Zobaczymy jak wskocze na węższą "zimę". Ale nie licze na mniej niż 2-3 setki
  
 
No no ładne ładne....wiesz co dobre moja następna bmka też będzie w combi