[mk6 4x4] 4ro punktowy ABS i tarcze z tyłu - walka trwa - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czujnik tu jest najmnieszym problemem, skup sie raczej na pompie i sterowaniu(komp)
  
 
Ze sterowaniem mysle ze problemu nie bedzie. Zasadze pompe i komp od tego samego dawcy. (Popma do escorta i mondka wygląda identyko, więc moze złapie tą z TCSem.)
  
 
Cytat:
2008-12-07 18:09:04, RemikGT pisze:
czujnik tu jest najmnieszym problemem, skup sie raczej na pompie i sterowaniu(komp)



Te wszystkie klamoty – kompletny ABS na 4 koła możemy zakupić z np. essaTD – co był seryjnie w nie wyposażony .
Pytanie czemu seryjne RS-y z tarczo bębnami nie występowały z seryjnym ABS.
RS z ABS-em na 4 łapy postawał bębny .
- czy zaciski tarczo bębnów nie dawały wystarczającej siły hamowania w połączeniu z przerwanym dozowaniem ciśnienia które podawała pompa .
- raczej nie stanowiło chyba dla projektantów , inżynierów forda wkomponowanie czujnika ABS do tarczo bębnów.
  
 
Ma ktoś katalog tarcz ham. z wszystkimi wymiarami?? link albo PDFa. byłbym wdzięczny. Google mnie nie lubią...
  
 
wejdz na mikoda.pl
  
 
dokladnie mk5/6 i pierwsze mk7 mialy abs na przednie kola, z tylu kolektro sily hamowania. mk7 (ponoc od pazdziernika) mialy juz abs na 4 kola, i wtedy RSy mk7 dostaly na tyle bebny. czemu to ciezko powiedziec, albo nie chcieli zmieniac juz lini produkcyjnej, albo hamowniki byly za slabe, albo poprostu nie oplacalo sie im do jednej, niezbyt dobrze sprzedajacej sie wersji escorta projektowac i modernizowac tasmy produkcyjnej...
  
 
Jestem za to szalenie wdzięczny Fordowi Właśnie trawie temat tarczobębnów w mondeo. Jak narazie bez rezultatu.
Swoją drogą to za ten korektor hamowania na tyle to ktoś powinien dostać czape.
  
 
Venom_4x4 masz chyba jakąś obsesje na temat hamulców w Escorcie za wszelką cenę chcesz je zmienić ,tylko nie wiem po co .Miotasz się ,to chcesz wstawić heble z Transita to Ci ABS nie pasuje ,chłopie o co Ci chodzi .Konstrukcja Escorta ma grubo ponad 20 lat ,a Ty wymagasz od niej cudów i wieszasz na Fordzie psy ...kup sobie Merca SLR tam klocki hamulcowe kosztują 10 tysięcy zł ,może Ci podpasuje
  
 
Mam pewna obsesje, bo sie do modów szykuje. Nikt mi nie wmówi, że seryjne hamulce w escorcie są dobre. Dlatego zbieram info. A co do wieszania psów, to sie tyczy tylko korektora siły hamowania. Lubie forda. (gdybym nie lubił to bym essiego nie nabył)
SLR tez mi sie podoba, ale znaczek mi nie lezy. Brak błękitnej elipsy z przodu psuje efekt.
  
 
Cytat:
2008-12-07 20:20:05, Venom_4x4 pisze:
Mam pewna obsesje, bo sie do modów szykuje. Nikt mi nie wmówi, że seryjne hamulce w escorcie są dobre. Dlatego zbieram info. A co do wieszania psów, to sie tyczy tylko korektora siły hamowania. Lubie forda. (gdybym nie lubił to bym essiego nie nabył) SLR tez mi sie podoba, ale znaczek mi nie lezy. Brak błękitnej elipsy z przodu psuje efekt.

  
 
Jedyny sposób aby mieć tarcze z tyłu i przodu, oraz ABS na tychże tarczowych hamulcach to... no właśnie może ktoś przede mną to napisz. Poczekam jeszcze troszkę
  
 
kupic fiata?
  
 
Cosworth
  
 
O cossim moge tylko pomarzyć. Patrze na te zaciski od mondka. Tam ręczny jest na zacisku (czyli nie ma bębna). chyba musze sie z jakim szrotem blizej zakumplować i zobaczyć to na żywca. Prędzej czy później ABS trafi na tył.
  
 
No dobra napiszę.

Odpowiedź brzmi: ST170.

Tylne piasty z tarczami i zaciskami to plug&play. Później możesz wykorzystać pompę z TD z wyprowadzeniem na cztery koła i sterownik również z TD.

Kaszka z mleczkiem.
  
 
Dzięki wielkie mistrzu Daras. Chylę czoło (az do podłogi). Już szukam info. Piasty muszę oglądnąć, zeby wiedzieć co i jak z półośką.
  
 
Tyle ,że St170 ma napęd na przód ,a kolega Venom_4x4 ma escorcika 4x4 więc nie podejdzie
  
 
Nie no. Powaznie nie podejdzie?? czemu??
  
 
to faktycznie moja wtopa. Nie zwróciłem uwagi, ze to RS2ooo 4x4 (jak mój notabene).

Przy napędzie 4x4 rzeczywiście piaty nie podejdą, bo ST1700 ma napęd tylko na przód a z tyłu belke tak jak większość Escortów w naszym klubie
  
 
wychodzi na to, że trzeba będzie pomyśleć, czy tylny układ jezdny z Coswortha jest taki sam bądź podobny do RS2ooo 4x4. Tylko czy to nie będzie zbyt kosztowne?, spróbuje zdobyć jakieś fotki i może ceny.